נהרגו היום חמישה פלסטינאים

נהרגו היום חמישה פלסטינאים

למה אתם לא רואים את התמונה הגדולה, לא רק אתם מתים. על הדם שלכם אתם יודעים לבכות אבל על הנערים שנהרגים מאש החיילים שלכם אתם אפילו לא שמים לב. אתם טובחים בנו, ואם אתם לא מאמינים לי תקשיבו לועדת האו``ם שאומרת שאתם פוגעים באמנת זכויות האדם ועושים רצח עם. אני יודע שאתם חושבים שהאום סתם נגדכם אבל אולי עצרתם לרגע שאולי אתם טועים. הרי אחרי הכל כל צד במלחמה חושב שהוא צודק ככה זה תמיד. אז תקשיבו לאנשים מהצד ולמדינות נטרליות כמו האום היום נהרגו חמישה פלסטינים אבל אותכם זה לא מעניין
 

הלוכדת

New member
אתה כל כך טועה!

ההחלטה של מדינות האו``ם הגיעה בהשפעת המדינות הערביות, שמין הסתם מצדיקות אותכם, הערבושים. ואפילו נציג צרפת שדיבר בשם האיחוד האירופי, אמר שההחלטה מבישה. אז תקרא עיתון לפני שאתה אומר שטויות!!!!!!
 

lsta81

New member
פשוט חוצפה שאין כדוגמתה!!!

אדון ערבי-ישראלי: מי זורק אבנים? מי זורק ושורף חיילי צה``ל עם בקבוקי תבערה ששומרים לך על הבית? מי טובח כמו חיות בגן של חזירים בשני מילואימניקים?? מי יורה על ילדים ואימהות בשכונת גילה שבירושלים? מי יורה על קבוצת מטיילים הבר עיבל? מי מעודד הפגנות בנצרת? מי ירה בקצין מג``ב האתיופי? מי ירה בליבו של טירון מג``ב בי-ם? מי זורק אבנים מה הבית לכיוון הכותל מי... מי... מי... עד בלי סוף. גם אנחנו, היהודים לא חסר לנו, אבל...עם התנהדות כזאת של הפלטינאים אני רואה בזה לגיטימי ביותר. אז בוא תחשוב לפני שאתה מדבר!!!
 

google

New member
חבל שרק 5. H-)

אגב מה דעתך על הקריקטורה? אמיתית וכואבת לא?
 

adits

New member
אחינו הערבים הישראלים

אם לא מתאים לך ולאחיך הערבים לגור במדינה יהודית הרי הינך מוזמן לקנות כרטיס טיסה לכיוון אחד ולא לחזור לעולם. נסה להתנהג בצורה דומה במדינה הנאורה בעולם - ארה``ב- ותיווכך שהטיפול שלנו בהתפרעויות והפרות הסדר אינו אלה בדיחה. גם בסוף שנות השמונים במיאמי וגם בתחילת שנות ה תשעים בלוס-אנג`לס כוחות צבא הוזעקו להחזיר את הסדר הציבורי על כנו והרי זה פלא, לאחר מספר לא מבוטל של הרוגים, עשרות במספר, השקט חזר אל כנו. אנא הפסיקו להתנהג כאילו אין חוק וסדר במדינתינו, והתחילו לחיות כמו כל אזרח שווה חוקים אחר במדינה ולא תאלצו לעזוב! אני ורבים ממכרי פשוט בזים לכם הערבים הישראלים שבהשוואה לכל ערבי אחר במזרח התיכון מצבכם הכלכלי והחברתי מהטובים שיש ועדיין אתם נכנעים לתרבות הערבית הנחותה והברברית ויוצאים לקלקל את מה שנבנה בעמל רב בחמישים השנה האחרונות. צביעותכם זועקת לשמיים שהרי אם המצב היה הפוך סביר להניך שסופנו היה כסופם של 2 החיילים שנטבחו ונסקלו על ידי אחיכם היקרים.
 

leuf

New member
גועליים

אתם יודעים מה? אני פשוט מתביישת. ממש ממש גועלי.כאילו בחיים לא הלכתם לקנות בשוק של טירה או הלכתם לאכול ברמלה חומוס או טיילתם בנצרת. איך אתם יכולים לדבר ככה? אתם בדיוק האנשים שמפריעם לשלום, אלו שיוצאים לרחובות לזרוק אבנים, ומסתבר שלמרות שאתם יהודים אתם לא טובים בהרבה מההמון ההוא שהתחיל את הכל. אוליי נחשוב מטר קדימה, ונתעלה על עצמינו לשם שינוי??????
 
למעלה