נהיגה בשכרות

DANASHMUELI

New member
נהיגה בשכרות

ידידה שלי צריכה להשפט על נהיגה בשכרות, לפי בדיקת ינשוף שעשו לה יצא 425 מיקרוגרם. היא כבר לא נהגת חדשה (חצי שנה בערך) ואין לה שום עברות קודמות. כששאלו אותה מה היא שתתה היא אמרה ששליש בירה, למרות שזה היה קצת יותר. שאלו אותה איך היא מסבירה את זה שבבדיקה יצא שהיא שיכורה והיא העדיפה שלא להגיב. איך כל הדברים האלו ישפיעו בבית משפט? בהנחה שתדבוק בגרסתה ששתתה שליש בירה האם כדאי ויש צורך בעורך דין? מה לדעתכם יהיה העונש החמור ביותר שתקבל? תודה רבה :)
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בנוסף להיותה עבריינית היא גם שקרנית

בירה אחת נותנת (בערך, זה אינדבידואלי) כ 180 מיקרוגרם - ואת שאר החשבונות תעשי לבד. כך שגירסתה בעניין כמות השתיה תתקבל בהתאם. היא צפויה לעונש של כשנתיים פסילה + קנס כספי בסביבות 1000 ש"ח. עו"ד יעלה לה כ 5000 ש"ח ולא בטוח שיוכל להקטין את העונש. אז שתעשה חשבון לבד.
 

creth11

New member
האפשרות היחידה שלה היא שימוש בעו"ד

ללא עו"ד שיודע מה ליבדוק באישום ואת נהלי הפעלת הינשוף ולוודא שכל הבדיקה תקינה ובוצעה לפי ההנחיות. אין לה שום סיכוי, טענתה מה שתת וכמה אינה רלוונטית למישפט, כלומר היא יכולה ליטעון כרצונה, ואפילו להביא תוצאות בדיקת גלאי שקר זה לא יעזור לה כלל, להערכתי יש לה 2 אפשרויות בלבד: א - להגיע להסדר טיעון ולהפחית את העונש למינימום. ב- לקחת עו"ד שיפעיל את מיטב מיומנותו החוקית לערער את האישום ולהביא לזיכוי או לעונש מופחת (יש להוסיף בסיום שכר עו"ד). האפשרות לבוא לבד ולנסות ליטעון כל מיני טענות שונות ומשונות בד"כ לא מומלצת וכניראה לא תביא תוצאה משופרת. שתיה ונהיגה מסכנות חיים.
 

guya72

New member
התייחסות קצת שונה

הטענה כי היא שתתה רק שליש ליטר, לא תעזור לה בכלום. בבירות שונות יש אחוזי אלכוהול שונים (בד"כ נע בין 4.5% ל-14%, למרות שיש גם בירה עם 28% אלכוהול). כמות האלכוהול בגוף תלוי בכמות האלכוהול שהיא שתת, ובפרמטרים אישיים שלה (גובה, משקל, רמת מטבוליזם וכו'). שלא תבנה יותר מדי על הטענה כי שתתה רק שליש ליטר.
 

יצחקיי

New member
אם שליש בירה מותר אז אני מציע

שהיא תוכיח לשופט על ידי כך שהיא תשתה לפניו שליש בירה להראות לו שהיא כן משתכרת לפי המכשירמשליש בירה אבל היא לא מרגישה את השיכורות בנסיעה חג שמח
 
למעלה