נהג בקו 45א משתמש בסלולארי - צולם על ידי.

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
לטובתך אני מקווה שאת הדברים הללו

אלון, הערה קטנה לדבריך
אמנון לוי ואילנה דיין הם ממש ממש ממש לא עיתונאים חוקרים.
אמנון לוי - צעקן צהוב ושטחי שמתאים לטלביזיה המסחרית הזבלית כמו כפפה ליד.
אילנה דיין - תועמלנית פוליטית סוג ז' שמעמידה פני עתונאית כדי להשמיץ את צה"ל וישראל מעמדה כביכול "אובייקטיבית". האשימה חיילים ברצח מכוון של ילדה שהיתה בדרכה לביה"ס, ידעה שכל טענותיה שקריות - ועד היום לא התנצלה על כך ולא חזרה בה משקריה. זו עתונאית? זו חוקרת? אל תיסחף.
לטובתך אני מקווה שאת הדברים הללו
שהינם פחות או יותר (או אפילו בלי הפחות או יותר) נכונים, אתה לא משמיע בעת עבודתך.
כי אם אני מנחש נכון (אתה או פרקליט ציבורי או שופט) הרי שיבולע לך עקב השמעת דעות "לא נכונות" מבחינת המילייה השלטונו-משפטי בישראל.

למרות כל המהפכים הפוליטיים ולמרות שנתניהו ראש ממשלה קדנציה שלישית (שיא ישראלי ישבר אם יחזיק מעמד שנתיים מהיום ואז יהיה הרוה"ם עם הקדנציות הכי ארוכות אי פעם,
יותר אפילו מהזקן שפרש לשדה בוקר וחזר ושוב פרש)
הנרטיב השלט והאידיאה השלטת גם במערכת המשפט היא של הירוקים ושל מפא"י/מרץ/חד"ש. לצערי הרב מאוד ובצורה בלתי לגאלית ובעיקר בלתי לגיטימית.
 
לצערי אתה צודק, קובי

לטובתך אני מקווה שאת הדברים הללו
שהינם פחות או יותר (או אפילו בלי הפחות או יותר) נכונים, אתה לא משמיע בעת עבודתך.
כי אם אני מנחש נכון (אתה או פרקליט ציבורי או שופט) הרי שיבולע לך עקב השמעת דעות "לא נכונות" מבחינת המילייה השלטונו-משפטי בישראל.

למרות כל המהפכים הפוליטיים ולמרות שנתניהו ראש ממשלה קדנציה שלישית (שיא ישראלי ישבר אם יחזיק מעמד שנתיים מהיום ואז יהיה הרוה"ם עם הקדנציות הכי ארוכות אי פעם,
יותר אפילו מהזקן שפרש לשדה בוקר וחזר ושוב פרש)
הנרטיב השלט והאידיאה השלטת גם במערכת המשפט היא של הירוקים ושל מפא"י/מרץ/חד"ש. לצערי הרב מאוד ובצורה בלתי לגאלית ובעיקר בלתי לגיטימית.
לצערי אתה צודק, קובי
 

alonsit1

New member
ועכשיו קרא נא את דבריך בשנית במלואם

אלון, הערה קטנה לדבריך
אמנון לוי ואילנה דיין הם ממש ממש ממש לא עיתונאים חוקרים.
אמנון לוי - צעקן צהוב ושטחי שמתאים לטלביזיה המסחרית הזבלית כמו כפפה ליד.
אילנה דיין - תועמלנית פוליטית סוג ז' שמעמידה פני עתונאית כדי להשמיץ את צה"ל וישראל מעמדה כביכול "אובייקטיבית". האשימה חיילים ברצח מכוון של ילדה שהיתה בדרכה לביה"ס, ידעה שכל טענותיה שקריות - ועד היום לא התנצלה על כך ולא חזרה בה משקריה. זו עתונאית? זו חוקרת? אל תיסחף.
ועכשיו קרא נא את דבריך בשנית במלואם
פופוליזם זול הוא תמיד מצרך מבוקש, בין אם בטלוויזיה או בפורום ציבורי כלשהו. העיקר להכות גלים גבוהים ככל הניתן כדי למשוך רייטינג או לכל הפחות לפצות על חסר אישי מסוים. וכל המוסיף גורע.
 
מש"ל

ועכשיו קרא נא את דבריך בשנית במלואם
פופוליזם זול הוא תמיד מצרך מבוקש, בין אם בטלוויזיה או בפורום ציבורי כלשהו. העיקר להכות גלים גבוהים ככל הניתן כדי למשוך רייטינג או לכל הפחות לפצות על חסר אישי מסוים. וכל המוסיף גורע.
מש"ל
העובדה שאין לך שום תשובה עניינית למה שכתבתי על השניים, ובמקום זה אתה נוקט בהתקפה אישית נגדי, מוכיחה שאני צודק וששניהם הם הדבר הרחוק ביותר מעתונאים חוקרים.

אילו היה לך נימוק נגדי למה שכתבתי, ודאי היית כותב אותו במקום לתקוף אותי אישית.
 

alonsit1

New member
מאחר ואני מסכים הסכמה מלאה ומוחלטת לדבריך

מש"ל
העובדה שאין לך שום תשובה עניינית למה שכתבתי על השניים, ובמקום זה אתה נוקט בהתקפה אישית נגדי, מוכיחה שאני צודק וששניהם הם הדבר הרחוק ביותר מעתונאים חוקרים.

אילו היה לך נימוק נגדי למה שכתבתי, ודאי היית כותב אותו במקום לתקוף אותי אישית.
מאחר ואני מסכים הסכמה מלאה ומוחלטת לדבריך
ובהתחשב בהערכה העמוקה שאני חש כלפיך (תמיד נהנה לקרוא את הפוסטים שלך בפורום) - לא מבין למי כיוונת בתגובתך (מש"ל). אתה כל כך צודק לגבי השניים (כנ"ל לגבי חיים הכט המאוס) שלראשונה אי פעם, גם סתמת לי את הפה. וזה הישג רציני ביותר.
 
פעם הבאה שנהג יכנס במשאית חונה

כי זו טרחנות משעממת, זה למה.
Get a life ועזוב אותך מסיפורים לעוסים. זה כבר לא עושה רושם מיוחד על אף אחד יותר.
פעם הבאה שנהג יכנס במשאית חונה
בגלל שהתעסק בטלפון, ושוב יהיו עשרות נפגעים, תדע שזה בגלל "טרחנות משעממת"

כל פעם שתופסים ככה נהג צריך להעביר את הסרטון לחברה המעסיקה ולמשטרה.
 

alonsit1

New member
וברשותך כמובן מצויה ההוכחה המוחלטת לכך, נכון?

פעם הבאה שנהג יכנס במשאית חונה
בגלל שהתעסק בטלפון, ושוב יהיו עשרות נפגעים, תדע שזה בגלל "טרחנות משעממת"

כל פעם שתופסים ככה נהג צריך להעביר את הסרטון לחברה המעסיקה ולמשטרה.
וברשותך כמובן מצויה ההוכחה המוחלטת לכך, נכון?
אתה יודע בוודאות מלאה, תוך הסתמכות על שלושה מקורות מוסמכים לפחות, כי האירוע המתואר נבע מעל לכל ספק מן הסיבה שציינת - אם כך, אנא צרף קישור לתמיכה בטענתך, אחרת דינה להיפסל לאלתר.
 

yamkachol

New member
מי שעובר על החוק הוא עבריין, ועליו להענש.

יופי. צילמת, תיעדת, תפסת אותו על חם.
עכשיו הנח לו בבקשה לנפשו ופנה לדרכך לשלום.
מי שעובר על החוק הוא עבריין, ועליו להענש.
הוא מסכן את האנשים שבאוטובוס (שסומכים עליו ובוטחים בו), עוברי אורח ונהגים אחרים - ואת עצמו.
חמור ביותר!
יתכן וגם אם אזרח יצלם נהג עובר צומת באדום- תמליץ לו "עזוב, תמשיך הלאה?"

אולי גם מי שאונס, מטריד תגיב כך?

זה מה שקורה עם אלון חסן בנמל אשדוד.
בצע עבירות (פעל בניגוד אינטרסים וכד') - כעת משהסדיר את המצב - מחזירים אותו לעבודה.

מה זה גן- ילדים?
עכשיו הוא "יתנהג יפה".

מי שעבר על החוק הוא עבריין ועליו לעמוד למשפט.


החוק אינו המלצה בלבד,
 

alonsit1

New member
בכלל לא נסחפת.

מי שעובר על החוק הוא עבריין, ועליו להענש.
הוא מסכן את האנשים שבאוטובוס (שסומכים עליו ובוטחים בו), עוברי אורח ונהגים אחרים - ואת עצמו.
חמור ביותר!
יתכן וגם אם אזרח יצלם נהג עובר צומת באדום- תמליץ לו "עזוב, תמשיך הלאה?"

אולי גם מי שאונס, מטריד תגיב כך?

זה מה שקורה עם אלון חסן בנמל אשדוד.
בצע עבירות (פעל בניגוד אינטרסים וכד') - כעת משהסדיר את המצב - מחזירים אותו לעבודה.

מה זה גן- ילדים?
עכשיו הוא "יתנהג יפה".

מי שעבר על החוק הוא עבריין ועליו לעמוד למשפט.


החוק אינו המלצה בלבד,
בכלל לא נסחפת.
שימוש בטלפון, למיטב ידיעתי, אינו פשע בדרגת אונס (למעט אותם אומללים האנוסים להאזין לשיחה בעל כורחם) אז נא להיצמד לעובדות ולפרשנות המצומצמת כמקובל.

אין חולק על דבריך כי יש לשמור על החוק ככתבו וכלשונו. אלא שמקרה זה מתייחד בעצם נסיבות האירוע - זוהי הכשלה לשמה וניצול זול ודוחה של מצב נתון לתועלת עצמית ותו לא, תוך שיתוף פעולה מלא באיצטלה מכובדת לכאורה שאינה אלא התחסדות וצדקנות נפוחה - במטרה להפיק רווח אישי על חשבון נוסעי האוטובוס, הולכי הרגל במסלול הנסיעה ושאר משתמשי הדרך באשר הם.

כמה פשוט היה לפנות לנהג, להזהירו כי מעשיו גלויים לעין ולהורות לו להמשיך בנסיעה ללא עיכוב נוסף, ללא רעש וצלצולים, ללא "תיעוד" וללא סקופ זול ורדוד. "צדקנים הם יותר מסוכנים מחוטאים", אמר מר טומי לפיד ז"ל וקלע בול ללב המטרה כדרכו.
 

yamkachol

New member
כלומר, לדעתך, "פשוט לידע" אותו שכולם רואים?

בכלל לא נסחפת.
שימוש בטלפון, למיטב ידיעתי, אינו פשע בדרגת אונס (למעט אותם אומללים האנוסים להאזין לשיחה בעל כורחם) אז נא להיצמד לעובדות ולפרשנות המצומצמת כמקובל.

אין חולק על דבריך כי יש לשמור על החוק ככתבו וכלשונו. אלא שמקרה זה מתייחד בעצם נסיבות האירוע - זוהי הכשלה לשמה וניצול זול ודוחה של מצב נתון לתועלת עצמית ותו לא, תוך שיתוף פעולה מלא באיצטלה מכובדת לכאורה שאינה אלא התחסדות וצדקנות נפוחה - במטרה להפיק רווח אישי על חשבון נוסעי האוטובוס, הולכי הרגל במסלול הנסיעה ושאר משתמשי הדרך באשר הם.

כמה פשוט היה לפנות לנהג, להזהירו כי מעשיו גלויים לעין ולהורות לו להמשיך בנסיעה ללא עיכוב נוסף, ללא רעש וצלצולים, ללא "תיעוד" וללא סקופ זול ורדוד. "צדקנים הם יותר מסוכנים מחוטאים", אמר מר טומי לפיד ז"ל וקלע בול ללב המטרה כדרכו.
כלומר, לדעתך, "פשוט לידע" אותו שכולם רואים?
להזהיר אותו?

כלומר הוא רשאי לעבור על החוק, עד אשר מעירים לו על כך.
לא מעירים, ממשיך.
כן מעירים, מפסיק?

כך אתה מחנך לשמור על החוק?
כך אתה מצפה שהוא יפסיק?
או שאין צפיה זו כלולה בין הצפיות שלך?

למיטב ידעתך הפשע של שימוש בטלפון בזמן נהיגה אינו באותה רמה של פשע האונס.
הבנתי.
אבל אם אדם פשע?
לפי משך הפשיעה, מובן שהפושע לא חושש שמא יבולע לו.
זו אינו הפעם הראשונה שפעול כך.
הוא אינו חושש.
אינו מקצר בשימוש בטלפון בזמן הנהיגה.
משער שלא תענה בסגנונו של אחד הנוכלים הגדולים במדינה - "לא ראיתי לא שמעתי" - שאולי הנהג לא ידע על החוק האוסר - ובתמימות הוא עובר על החוק?
וגם אז, אי ידיעת החוק אינה פוטרת מענישה.

עברין הוא עברין הוא עברין.
לא תעניש את העבריין?
הוא ימשיך במעשי עבריינותו (ברוב המקרים) - שהרי אין לו סיבה להפסיק.
הוא יכול מדי פעם להגדיל את חומר העבירה (למה לא ?)

לכן,
בהחלט מתאימה תגובתך, למקרה אלון חסן מנמל אשדוד.
"צדקנים הם יותר מסוכנים מחוטאים" - אז נכון, אלון עשה דברים אסורים על פי החוק (מכבסת מילים), אבל עכשיו כבר לא!
מה הצדקנות הזו????
 

alonsit1

New member
הייתי משיג את תגובת הנהג לאירוע

ומה כבודו היה עושה
בסיאטואציה
כמו המסופרת פה?
http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?entryid=2521711
היית מצדיק את הנהג למרות זאת?
הייתי משיג את תגובת הנהג לאירוע
בוחן את הממצאים, חוקר את העדים, מציג ראיות ובהתאם לכך, מסיק מסקנות. זה משהו חדש בארץ, קוראים לזה "משפט הוגן וזכות ההתגוננות". הנה, עכשיו גם אתה יודע.
 

mister K

New member
טעות בדגם האוטובוס

נהג בקו 45א משתמש בסלולארי - צולם על ידי.
מכיוון שהפורום הוא קודם כל בית, בחרתי לפרסם זאת קודם כל כאן.

במשך דקות ארוכות לפני שהתחלתי לצלם את הנהג, הוא השתמש בטלפון, בעיקר תוך כדי עמידה ברמזורים אבל גם תוך כדי נהיגה. אז נתתי לו צ'אנס להניח אותו בצד, לא הניח. אחרי כמה דקות התחלתי לצלם אותו כשהוא נכנס לשטראוס. אח"כ בגבעה הצרפתית הוא שוב החזיק, הקיש ואחרי שהתחיל לנסוע הסתכל עוד קצת והניח אותו בצד ולא נגע בו יותר, לפחות עד המרכז המסחרי בנווה יעקב - שם ירדתי.

הנהג היה מהנהגים המזרזים. בתחנות שנוצר קצת תור בעליה לאוטובוס הוא זירז את הנוסעים בקריאות "לעלות, לעלות". אם זה אין לי ממש בעיה, אבל זה קצת מעצבן למען האמת ואני יודע שזה בגלל הלו"ז התובעני שהוא צריך לעמוד בו.

את קו 45 אני אוהב באופן כללי, קו מהיר ונוח שלא נכנס לאגריפס וגם אחיו 25 האיטי יותר נוסע כך. אבל, באמת שאני לא מבין את זה. לדבר עם אוזניה, סבבה לגמרי. אבל מה כל כך דחוף לגלוש, לסמס? (לא יודע מה מהם הוא עשה).

http://www.youtube.com/watch?v=4116eg42b-o
טעות בדגם האוטובוס
זה NG353F ולא 313.
 

mister K

New member
ההבדל הוא בהספק המנוע

תודה על התיקון. מה ההבדלים בינהם?
ואיך אפשר לשים לב להבדל או שמדובר רק בנתונים מכניים?
ההבדל הוא בהספק המנוע
NG313 יש בארץ רק אחד נסיוני.
כל ה-NG של אגד ודן הן NG353F (יורו 4) ו-NG363F (יורו 3 ויורו 5).
ה-F מסמל הרכבה מקומית ולא אוטובוס מוגמר.
 

mister K

New member
באגד ירושלים יש גם כמה NG363 מוגמרות

ההבדל הוא בהספק המנוע
NG313 יש בארץ רק אחד נסיוני.
כל ה-NG של אגד ודן הן NG353F (יורו 4) ו-NG363F (יורו 3 ויורו 5).
ה-F מסמל הרכבה מקומית ולא אוטובוס מוגמר.
באגד ירושלים יש גם כמה NG363 מוגמרות
בכל אופן, המכונה שבסרטון היא NG353F יורו 4, לפי מספר הרישוי.
אפשר גם לראות מה הדגם בלוחית היצרן שיש בכל אוטובוס.
 

olli3

New member
מנהל
הסתכלתי על לוחית היצרן כדי לקלוט מה הדגם.

באגד ירושלים יש גם כמה NG363 מוגמרות
בכל אופן, המכונה שבסרטון היא NG353F יורו 4, לפי מספר הרישוי.
אפשר גם לראות מה הדגם בלוחית היצרן שיש בכל אוטובוס.
הסתכלתי על לוחית היצרן כדי לקלוט מה הדגם.
אבל חשבתי על זה רק כשבאתי לרדת וכל מה שקלטתי זה את תאריך הייצור, אם אני לא טועה 2009.
 

olli3

New member
מנהל
הבנתי, תודה.

ההבדל הוא בהספק המנוע
NG313 יש בארץ רק אחד נסיוני.
כל ה-NG של אגד ודן הן NG353F (יורו 4) ו-NG363F (יורו 3 ויורו 5).
ה-F מסמל הרכבה מקומית ולא אוטובוס מוגמר.
הבנתי, תודה.
 

olli3

New member
מנהל
תשובה לגולש alonsit1

נהג בקו 45א משתמש בסלולארי - צולם על ידי.
מכיוון שהפורום הוא קודם כל בית, בחרתי לפרסם זאת קודם כל כאן.

במשך דקות ארוכות לפני שהתחלתי לצלם את הנהג, הוא השתמש בטלפון, בעיקר תוך כדי עמידה ברמזורים אבל גם תוך כדי נהיגה. אז נתתי לו צ'אנס להניח אותו בצד, לא הניח. אחרי כמה דקות התחלתי לצלם אותו כשהוא נכנס לשטראוס. אח"כ בגבעה הצרפתית הוא שוב החזיק, הקיש ואחרי שהתחיל לנסוע הסתכל עוד קצת והניח אותו בצד ולא נגע בו יותר, לפחות עד המרכז המסחרי בנווה יעקב - שם ירדתי.

הנהג היה מהנהגים המזרזים. בתחנות שנוצר קצת תור בעליה לאוטובוס הוא זירז את הנוסעים בקריאות "לעלות, לעלות". אם זה אין לי ממש בעיה, אבל זה קצת מעצבן למען האמת ואני יודע שזה בגלל הלו"ז התובעני שהוא צריך לעמוד בו.

את קו 45 אני אוהב באופן כללי, קו מהיר ונוח שלא נכנס לאגריפס וגם אחיו 25 האיטי יותר נוסע כך. אבל, באמת שאני לא מבין את זה. לדבר עם אוזניה, סבבה לגמרי. אבל מה כל כך דחוף לגלוש, לסמס? (לא יודע מה מהם הוא עשה).

http://www.youtube.com/watch?v=4116eg42b-o
תשובה לגולש alonsit1
ראשית, אתה מסיק מסקנות, מנתח את האופי שלי מבלי שהינך מכיר אותי. האשמת אותי בדברים רבים כאן ובכל שאלה שלך גם ענית במקומי על מדוע עשיתי את אשר עשיתי.

יכול להיות שאני טועה אך נתת לי את הרושם שאין זה משנה מה אגיד, תישאר בעמדתך. אבל מכיוון ששאלת, הנה תשובתי:

במהלך נסיעות רבות שלי, פניתי לנהגים שונים בהערות ו/או בקשות שונות.

היו פעמים שהערתי ו/או ביקשתי מנהגים דברים, חלקם חדלו ממעשיהם לחלוטין, אחרים חדלו ממעשיהם ולאחר מכן כשכנראה חשבו שאני כבר לא באוטובוס, המשיכו וכששבתי והערתי חלקם אמרו: מה אתה עוקב אחריי?

בין אם שימוש מוגזם ברדיו, לבין שימוש בסלולארי, לבין נהיגה על 90 בתוך העיר, זירוז נוסעים לעלות והזירוז המוכר כשהנג לא עוצר בתחנה עצמה כי רכב מפריע לו; פתיחת דלת, המתנה של כמה שניות, נוסע/נוסעים מתקדמים לאוטובוס בהליכה. הנהג רוצה לזרז אותם, סוגר את הדלת, מתקדם טיפה קדימה, הם מתחילים לרוץ והוא פותח את הדלת. כמה פעמים הערתי לנהגים על המנהג שלהם, מנהג בזוי והרוב בכלל לא התייחסו אליי.

מה שמשותף לכל הדברים האלו היא שמהילדות שלי הם קורים וממשיכים לקרות ונמאס לי כבר להעיר ולבקש.

מה שכן, תמיד בל תמיד כשאני נוסע עם נהג שבאמת קשוב לנוסעיו ועושה עבודתו נאמנה אני פונה אליו בירידה מהאוטובוס ואומר לו כמה מילים טובות. ברוב הנסיעות שלי אני אומר לנהג (אם אני יורד מקדימה); תודה, המשך יום טוב. מעט נהגים ראויים שבאמת אשבח אותם על נהיגתם והמעט כפי שאמרתי מקבלים ממני דברי שבח.

מקרה שזכור לי היטב שהרגיז אותי עד מאד היה כשנהג התחיל לנסוע למרות בקשה של אישה מבוגרת שימתין עד שתתיישב. הערתי על כך (חשבתי שלא שמע אותה) וביקשתי מהנהג שלפחות יאט את נסיעתו, אך הנהג התעלם. כשביקשתי את פרטיו, הוא צעק עליי שמה אני מתערב בכלל, שזה לא ענייני ושזו בעיה שלה ושאם היא רוצה נוחות שתיסע במונית. חודש אחרי כן, כבר לא ראיתי את הנהג הזה יותר.

מה שמשותף כאן לכל מה שסיפרתי הוא שעם הזמן כבר אין לי חשק להעיר ולבקש. כי הדברים שמפריעים לי, הפכו להיות נורמליים. כאילו אני הנוסע המשוגע שבא לשגע לנהג את השכל. אז אם לרוב התעלמתי ולא עשיתי עם זה כלום, הפעם החלטתי וגם התאפשר לי, לעשות עם זה משהו. מי שמכיר את רחובות שטראוס יודע שהולכי הרגל חוצים שם וקופצים לכביש בלי שום קשר למעברי חציה או רמזורים. מי שנוסע בבר אילן בירושלים, נתקל בזה עוד יותר ושם זה כביש ראשי ורחב למדיי.

לא פעם, אני אומר כי אני לא מצליח לדמיין חברה אחרת שתפעיל את השירות העירוני בירושלים מלבד אגד. תנאי הנהיגה בעיר הזאת ובמיוחד במרכז העיר ובאיזורים החרדיים, פשוט קשים. אז גם רמת הציפיה שלי מנהגי אגד בירושלים גבוהה בהרבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה