נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!

מצב
הנושא נעול.
נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!

נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!
ב"ה אמש נסעתי בשעת ערב, בכביש 44 לי צומת ניר-צבי, ממזרח למערב. הרמזור הבהב מירוק והפך לצהוב. הייתי כ-200 מטר מהרמזור בנתיב השמאלי והרפתי מהגז. אוטובוס של חברת אגד, בלם בנתיב השמאלי, בלימה חלקה ורגועה ועצר על קו העצירה. בנתיב הימני נסעה לה משאית שהובילה צינורות פלדה ענקיים. שלושה צינורות, על גבי משאית טריילר גדולה. הנהג החל בבלימה גם כן. מהנתיב השמאלי, "זינק" אוטובוס של חברת "סופר בוס" שכנראה הנהג אגד שבלם 'הפריע' לו, חתך בצורה פראית מהנתיב שמאל לימין, ועבר באור אדום. נהג המשאית צפר כמשוגע ובצדק. שנהיה ירוק, נסעתי קצת מהר, בתקווה להספיק לתקל את האוטובוס ברמזור של צומת צריפין, אך כשהגעתי לצומת כפר חב"ד שם פניתי ימינה, ראיתי אותו הרחק הרחק, סמוך לתחנת הדלק 'אלונית' שאחרי הצומת. לא היה לי כוח להמשיך על מנת לצלם את הנהג / את האוטובוס. אך אתם, כדאי שתדעו ותדעו להזהר. הנהג הספציפי הזה - ואני איני יודע מי הוא, הוא פשוט סכנה לציבור!
 

urilei

New member
האם יש לך מספר קו ושעה מדוייקת?

נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!
ב"ה אמש נסעתי בשעת ערב, בכביש 44 לי צומת ניר-צבי, ממזרח למערב. הרמזור הבהב מירוק והפך לצהוב. הייתי כ-200 מטר מהרמזור בנתיב השמאלי והרפתי מהגז. אוטובוס של חברת אגד, בלם בנתיב השמאלי, בלימה חלקה ורגועה ועצר על קו העצירה. בנתיב הימני נסעה לה משאית שהובילה צינורות פלדה ענקיים. שלושה צינורות, על גבי משאית טריילר גדולה. הנהג החל בבלימה גם כן. מהנתיב השמאלי, "זינק" אוטובוס של חברת "סופר בוס" שכנראה הנהג אגד שבלם 'הפריע' לו, חתך בצורה פראית מהנתיב שמאל לימין, ועבר באור אדום. נהג המשאית צפר כמשוגע ובצדק. שנהיה ירוק, נסעתי קצת מהר, בתקווה להספיק לתקל את האוטובוס ברמזור של צומת צריפין, אך כשהגעתי לצומת כפר חב"ד שם פניתי ימינה, ראיתי אותו הרחק הרחק, סמוך לתחנת הדלק 'אלונית' שאחרי הצומת. לא היה לי כוח להמשיך על מנת לצלם את הנהג / את האוטובוס. אך אתם, כדאי שתדעו ותדעו להזהר. הנהג הספציפי הזה - ואני איני יודע מי הוא, הוא פשוט סכנה לציבור!
האם יש לך מספר קו ושעה מדוייקת?
סביר שאם הפרטים האלה ניתן לאתר את הנהג במיוחד שהתדירות של סופרבוס לא משאירה הרבה מקום לספק
 

urilei

New member
*עם* הפרטים האלה...

האם יש לך מספר קו ושעה מדוייקת?
סביר שאם הפרטים האלה ניתן לאתר את הנהג במיוחד שהתדירות של סופרבוס לא משאירה הרבה מקום לספק
*עם* הפרטים האלה...
 
אז זהו שבגלל החושך לא הצלחתי...

האם יש לך מספר קו ושעה מדוייקת?
סביר שאם הפרטים האלה ניתן לאתר את הנהג במיוחד שהתדירות של סופרבוס לא משאירה הרבה מקום לספק
אז זהו שבגלל החושך לא הצלחתי...
ב"ה בגלל החושך, לא הצלחתי לתפוס לא מספר אוטובוס ולא מספר קו. זה הכלל הראשון שעושים - אך היה חשוך יחסית ולא שווה לסכן את עצמי בנסיעה פרועה בגלל נהג שוטה.
 

urilei

New member
ושעה מדוייקת?

אז זהו שבגלל החושך לא הצלחתי...
ב"ה בגלל החושך, לא הצלחתי לתפוס לא מספר אוטובוס ולא מספר קו. זה הכלל הראשון שעושים - אך היה חשוך יחסית ולא שווה לסכן את עצמי בנסיעה פרועה בגלל נהג שוטה.
ושעה מדוייקת?
אם זה אחרי 20:00 סביר להניח שזה יכול להיות רק 451
 

שמש27

New member
פשוט מחריד ../images/Emo46.gif

נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!
ב"ה אמש נסעתי בשעת ערב, בכביש 44 לי צומת ניר-צבי, ממזרח למערב. הרמזור הבהב מירוק והפך לצהוב. הייתי כ-200 מטר מהרמזור בנתיב השמאלי והרפתי מהגז. אוטובוס של חברת אגד, בלם בנתיב השמאלי, בלימה חלקה ורגועה ועצר על קו העצירה. בנתיב הימני נסעה לה משאית שהובילה צינורות פלדה ענקיים. שלושה צינורות, על גבי משאית טריילר גדולה. הנהג החל בבלימה גם כן. מהנתיב השמאלי, "זינק" אוטובוס של חברת "סופר בוס" שכנראה הנהג אגד שבלם 'הפריע' לו, חתך בצורה פראית מהנתיב שמאל לימין, ועבר באור אדום. נהג המשאית צפר כמשוגע ובצדק. שנהיה ירוק, נסעתי קצת מהר, בתקווה להספיק לתקל את האוטובוס ברמזור של צומת צריפין, אך כשהגעתי לצומת כפר חב"ד שם פניתי ימינה, ראיתי אותו הרחק הרחק, סמוך לתחנת הדלק 'אלונית' שאחרי הצומת. לא היה לי כוח להמשיך על מנת לצלם את הנהג / את האוטובוס. אך אתם, כדאי שתדעו ותדעו להזהר. הנהג הספציפי הזה - ואני איני יודע מי הוא, הוא פשוט סכנה לציבור!
פשוט מחריד

עוד חמש שניות לאותה סיטואציה - והיתה לנו תאונת-ענק, עם שני אוטובוסים, סמי-טריילר, צינורות ענק שעפים לכל הכיוונים, ובטח גם מכוניות מסביב שנפגעו. חמש שניות. נהג חולה נפש.
 
איציK: זה נשמע מטורף !

נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!
ב"ה אמש נסעתי בשעת ערב, בכביש 44 לי צומת ניר-צבי, ממזרח למערב. הרמזור הבהב מירוק והפך לצהוב. הייתי כ-200 מטר מהרמזור בנתיב השמאלי והרפתי מהגז. אוטובוס של חברת אגד, בלם בנתיב השמאלי, בלימה חלקה ורגועה ועצר על קו העצירה. בנתיב הימני נסעה לה משאית שהובילה צינורות פלדה ענקיים. שלושה צינורות, על גבי משאית טריילר גדולה. הנהג החל בבלימה גם כן. מהנתיב השמאלי, "זינק" אוטובוס של חברת "סופר בוס" שכנראה הנהג אגד שבלם 'הפריע' לו, חתך בצורה פראית מהנתיב שמאל לימין, ועבר באור אדום. נהג המשאית צפר כמשוגע ובצדק. שנהיה ירוק, נסעתי קצת מהר, בתקווה להספיק לתקל את האוטובוס ברמזור של צומת צריפין, אך כשהגעתי לצומת כפר חב"ד שם פניתי ימינה, ראיתי אותו הרחק הרחק, סמוך לתחנת הדלק 'אלונית' שאחרי הצומת. לא היה לי כוח להמשיך על מנת לצלם את הנהג / את האוטובוס. אך אתם, כדאי שתדעו ותדעו להזהר. הנהג הספציפי הזה - ואני איני יודע מי הוא, הוא פשוט סכנה לציבור!
איציK: זה נשמע מטורף !
 
כמו שאבא שלי אומר, ואני מסכים איתו:

נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!
ב"ה אמש נסעתי בשעת ערב, בכביש 44 לי צומת ניר-צבי, ממזרח למערב. הרמזור הבהב מירוק והפך לצהוב. הייתי כ-200 מטר מהרמזור בנתיב השמאלי והרפתי מהגז. אוטובוס של חברת אגד, בלם בנתיב השמאלי, בלימה חלקה ורגועה ועצר על קו העצירה. בנתיב הימני נסעה לה משאית שהובילה צינורות פלדה ענקיים. שלושה צינורות, על גבי משאית טריילר גדולה. הנהג החל בבלימה גם כן. מהנתיב השמאלי, "זינק" אוטובוס של חברת "סופר בוס" שכנראה הנהג אגד שבלם 'הפריע' לו, חתך בצורה פראית מהנתיב שמאל לימין, ועבר באור אדום. נהג המשאית צפר כמשוגע ובצדק. שנהיה ירוק, נסעתי קצת מהר, בתקווה להספיק לתקל את האוטובוס ברמזור של צומת צריפין, אך כשהגעתי לצומת כפר חב"ד שם פניתי ימינה, ראיתי אותו הרחק הרחק, סמוך לתחנת הדלק 'אלונית' שאחרי הצומת. לא היה לי כוח להמשיך על מנת לצלם את הנהג / את האוטובוס. אך אתם, כדאי שתדעו ותדעו להזהר. הנהג הספציפי הזה - ואני איני יודע מי הוא, הוא פשוט סכנה לציבור!
כמו שאבא שלי אומר, ואני מסכים איתו:
רציתם רפורמה? קיבלתם. ויפה שעה אחת קודם.
 

אוהד11

New member
זו בראש ובראשונה תרבות הנהיגה של

כמו שאבא שלי אומר, ואני מסכים איתו:
רציתם רפורמה? קיבלתם. ויפה שעה אחת קודם.
זו בראש ובראשונה תרבות הנהיגה של
הנהג הישראלי המצוי, ובמקום השני, כנראה, גם הרפורמה, ששקיפותה הולכת ומתעמעמת
 
אשליה.

זו בראש ובראשונה תרבות הנהיגה של
הנהג הישראלי המצוי, ובמקום השני, כנראה, גם הרפורמה, ששקיפותה הולכת ומתעמעמת
אשליה.
אגד מלמד ומכשיר נהגים בצורה הטובה ביותר. יתרה מכך, הוא מפסיק הכשרתו של תלמיד אם ישנו סיכוי קל שבקלים שאינו יתאים לנהיגת אוטובוס מכל סיבה שהיא. בבתי ספר אחרים לנהיגת אוטובוס מלמדים 10, 15 ו-20 שיעורים ומגישים לטסט נהגים שהם בחזקת הורגים פוטנציאלים. ואלה הנהגים שעוברים באדום, מתנגשים במכוניות, האוטובוסים שלהם נשרפים (כן כן, גם דברים כאלה ייתכנו כרשלנות של נהג), מתהפכים לשוליים וכד'. באגד הדברים הללו קורים גם כן, אני לא עיוור, אך במספרים נמוכים עשרות מונים.
 
דוגמא מהחיים

אשליה.
אגד מלמד ומכשיר נהגים בצורה הטובה ביותר. יתרה מכך, הוא מפסיק הכשרתו של תלמיד אם ישנו סיכוי קל שבקלים שאינו יתאים לנהיגת אוטובוס מכל סיבה שהיא. בבתי ספר אחרים לנהיגת אוטובוס מלמדים 10, 15 ו-20 שיעורים ומגישים לטסט נהגים שהם בחזקת הורגים פוטנציאלים. ואלה הנהגים שעוברים באדום, מתנגשים במכוניות, האוטובוסים שלהם נשרפים (כן כן, גם דברים כאלה ייתכנו כרשלנות של נהג), מתהפכים לשוליים וכד'. באגד הדברים הללו קורים גם כן, אני לא עיוור, אך במספרים נמוכים עשרות מונים.
דוגמא מהחיים
בשבוע הבא אני אמור לחזור לעבודה אחרי חופשת עבודה ממושכת. אבל לפני כן אני מחוייב לעבור רענון נהיגה בבי"ס לנהיגה של אגד. בלי זה לא אוכל לעבוד. ככה זה אצלנו...
 
../images/Emo45.gif

אשליה.
אגד מלמד ומכשיר נהגים בצורה הטובה ביותר. יתרה מכך, הוא מפסיק הכשרתו של תלמיד אם ישנו סיכוי קל שבקלים שאינו יתאים לנהיגת אוטובוס מכל סיבה שהיא. בבתי ספר אחרים לנהיגת אוטובוס מלמדים 10, 15 ו-20 שיעורים ומגישים לטסט נהגים שהם בחזקת הורגים פוטנציאלים. ואלה הנהגים שעוברים באדום, מתנגשים במכוניות, האוטובוסים שלהם נשרפים (כן כן, גם דברים כאלה ייתכנו כרשלנות של נהג), מתהפכים לשוליים וכד'. באגד הדברים הללו קורים גם כן, אני לא עיוור, אך במספרים נמוכים עשרות מונים.
 
בלה בלה בלה

כמו שאבא שלי אומר, ואני מסכים איתו:
רציתם רפורמה? קיבלתם. ויפה שעה אחת קודם.
בלה בלה בלה
מה הקשר לרפורמה? אין שום בעיה עם עצם ביצועה של הרפורמה. הבעיה היא עם דרך ביצועה של הרפורמה. מה שאתם עושים זה להסיק מאותו מידע את כל המסקנות הלא נכונות. אבל זה לא חדש, אז תמשיכו עם טפיחות השכם העצמיות... אגד גדולים! אגד טובים! אגד החברת תח"צ הטובה בעולם! אגד מאז ולעולם! אגד מעולם לא עשו ולא יעשו אף טעות! פרשיות השחיתות של אגד הן עלילות שווא!!
 
אז בוא ספר לנו על איזו פרשת שחיתות.

בלה בלה בלה
מה הקשר לרפורמה? אין שום בעיה עם עצם ביצועה של הרפורמה. הבעיה היא עם דרך ביצועה של הרפורמה. מה שאתם עושים זה להסיק מאותו מידע את כל המסקנות הלא נכונות. אבל זה לא חדש, אז תמשיכו עם טפיחות השכם העצמיות... אגד גדולים! אגד טובים! אגד החברת תח"צ הטובה בעולם! אגד מאז ולעולם! אגד מעולם לא עשו ולא יעשו אף טעות! פרשיות השחיתות של אגד הן עלילות שווא!!
אז בוא ספר לנו על איזו פרשת שחיתות.
אני בטוח שכולנו נשמח לשמוע...
 
נסה פה

אז בוא ספר לנו על איזו פרשת שחיתות.
אני בטוח שכולנו נשמח לשמוע...
נסה פה
בתקופתו של שלמה לוין (יו"ר המזכירות באגד) כול צי האוטובוסים של אגד היה רק מרצדס , נפתחה חקירה נגדו על שוחד בסכומים הזויים הוא לא היה היחיד בקלחת היו גם כמה חברי מזכירות , מי שפוצץ את זה בזמנו היה חבר מזכירות שטען שהוא קיבל 10,000 ירוקים פחות מאחרים... גם בגרמניה נעצר ע"י האינטרפול אחד הסמנכ"לים הבכירים של מרצדס באותו הקשר...
 

846

Active member
נו ו....? הוגש כתב אישום? מישהו

נסה פה
בתקופתו של שלמה לוין (יו"ר המזכירות באגד) כול צי האוטובוסים של אגד היה רק מרצדס , נפתחה חקירה נגדו על שוחד בסכומים הזויים הוא לא היה היחיד בקלחת היו גם כמה חברי מזכירות , מי שפוצץ את זה בזמנו היה חבר מזכירות שטען שהוא קיבל 10,000 ירוקים פחות מאחרים... גם בגרמניה נעצר ע"י האינטרפול אחד הסמנכ"לים הבכירים של מרצדס באותו הקשר...
נו ו....? הוגש כתב אישום? מישהו
נישפט? אולי הכל היה בלון גדול?
 

sl 3977

New member
תגובה בנושא

נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!
ב"ה אמש נסעתי בשעת ערב, בכביש 44 לי צומת ניר-צבי, ממזרח למערב. הרמזור הבהב מירוק והפך לצהוב. הייתי כ-200 מטר מהרמזור בנתיב השמאלי והרפתי מהגז. אוטובוס של חברת אגד, בלם בנתיב השמאלי, בלימה חלקה ורגועה ועצר על קו העצירה. בנתיב הימני נסעה לה משאית שהובילה צינורות פלדה ענקיים. שלושה צינורות, על גבי משאית טריילר גדולה. הנהג החל בבלימה גם כן. מהנתיב השמאלי, "זינק" אוטובוס של חברת "סופר בוס" שכנראה הנהג אגד שבלם 'הפריע' לו, חתך בצורה פראית מהנתיב שמאל לימין, ועבר באור אדום. נהג המשאית צפר כמשוגע ובצדק. שנהיה ירוק, נסעתי קצת מהר, בתקווה להספיק לתקל את האוטובוס ברמזור של צומת צריפין, אך כשהגעתי לצומת כפר חב"ד שם פניתי ימינה, ראיתי אותו הרחק הרחק, סמוך לתחנת הדלק 'אלונית' שאחרי הצומת. לא היה לי כוח להמשיך על מנת לצלם את הנהג / את האוטובוס. אך אתם, כדאי שתדעו ותדעו להזהר. הנהג הספציפי הזה - ואני איני יודע מי הוא, הוא פשוט סכנה לציבור!
תגובה בנושא
הנהג הזה חייב להיענש במלוא חומרת הדין כי הוא סכנה לציבור צריך לגזור עליו 20 שנה בכלא כי העבירה הזאת נקראת סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה וכן עוד עונש וכן לשלול לנהג הזה את רישיון הנהיגה שלו לצמיתות חייב להיות במדינה חוק וסדר כי אין אפשרות אחרת יום טוב לכולם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה