נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!
נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!
ב"ה אמש נסעתי בשעת ערב, בכביש 44 לי צומת ניר-צבי, ממזרח למערב. הרמזור הבהב מירוק והפך לצהוב. הייתי כ-200 מטר מהרמזור בנתיב השמאלי והרפתי מהגז. אוטובוס של חברת אגד, בלם בנתיב השמאלי, בלימה חלקה ורגועה ועצר על קו העצירה. בנתיב הימני נסעה לה משאית שהובילה צינורות פלדה ענקיים. שלושה צינורות, על גבי משאית טריילר גדולה. הנהג החל בבלימה גם כן. מהנתיב השמאלי, "זינק" אוטובוס של חברת "סופר בוס" שכנראה הנהג אגד שבלם 'הפריע' לו, חתך בצורה פראית מהנתיב שמאל לימין, ועבר באור אדום. נהג המשאית צפר כמשוגע ובצדק. שנהיה ירוק, נסעתי קצת מהר, בתקווה להספיק לתקל את האוטובוס ברמזור של צומת צריפין, אך כשהגעתי לצומת כפר חב"ד שם פניתי ימינה, ראיתי אותו הרחק הרחק, סמוך לתחנת הדלק 'אלונית' שאחרי הצומת. לא היה לי כוח להמשיך על מנת לצלם את הנהג / את האוטובוס. אך אתם, כדאי שתדעו ותדעו להזהר. הנהג הספציפי הזה - ואני איני יודע מי הוא, הוא פשוט סכנה לציבור!
נהג אוטובוס שהוא סכנה לציבור!
ב"ה אמש נסעתי בשעת ערב, בכביש 44 לי צומת ניר-צבי, ממזרח למערב. הרמזור הבהב מירוק והפך לצהוב. הייתי כ-200 מטר מהרמזור בנתיב השמאלי והרפתי מהגז. אוטובוס של חברת אגד, בלם בנתיב השמאלי, בלימה חלקה ורגועה ועצר על קו העצירה. בנתיב הימני נסעה לה משאית שהובילה צינורות פלדה ענקיים. שלושה צינורות, על גבי משאית טריילר גדולה. הנהג החל בבלימה גם כן. מהנתיב השמאלי, "זינק" אוטובוס של חברת "סופר בוס" שכנראה הנהג אגד שבלם 'הפריע' לו, חתך בצורה פראית מהנתיב שמאל לימין, ועבר באור אדום. נהג המשאית צפר כמשוגע ובצדק. שנהיה ירוק, נסעתי קצת מהר, בתקווה להספיק לתקל את האוטובוס ברמזור של צומת צריפין, אך כשהגעתי לצומת כפר חב"ד שם פניתי ימינה, ראיתי אותו הרחק הרחק, סמוך לתחנת הדלק 'אלונית' שאחרי הצומת. לא היה לי כוח להמשיך על מנת לצלם את הנהג / את האוטובוס. אך אתם, כדאי שתדעו ותדעו להזהר. הנהג הספציפי הזה - ואני איני יודע מי הוא, הוא פשוט סכנה לציבור!