נהג אוטובוס הותקף ע''י נערים

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
נהג אוטובוס הותקף ע''י נערים

נהג אוטובוס הותקף ע''י נערים
הנהג שהסיע כ-50 נערים מאזור המרכז לאזור הצפון הותקף ע''י חלק מהנערים ונפצע. גם צוות אמבולנס שהוזעק לעזרה הותקף ע''י הנערים. כך דווח עכשיו במבזק ברשת ב' ויש פרטים גם בקישור.
 

elians

New member
לשים להם נבוט בראש לכל אחד

נהג אוטובוס הותקף ע''י נערים
הנהג שהסיע כ-50 נערים מאזור המרכז לאזור הצפון הותקף ע''י חלק מהנערים ונפצע. גם צוות אמבולנס שהוזעק לעזרה הותקף ע''י הנערים. כך דווח עכשיו במבזק ברשת ב' ויש פרטים גם בקישור.
לשים להם נבוט בראש לכל אחד
וחסל בעיות... חולי נפש הנערים האלו.
 

אוהד11

New member
הכסדום היינו, לעמורה דמינו ?

נהג אוטובוס הותקף ע''י נערים
הנהג שהסיע כ-50 נערים מאזור המרכז לאזור הצפון הותקף ע''י חלק מהנערים ונפצע. גם צוות אמבולנס שהוזעק לעזרה הותקף ע''י הנערים. כך דווח עכשיו במבזק ברשת ב' ויש פרטים גם בקישור.
הכסדום היינו, לעמורה דמינו ?
 

aviy99

New member
איום ונורא

הכסדום היינו, לעמורה דמינו ?
איום ונורא
מה אפשר להגיד?
 

ארזS

New member
הבהלת אותי בכותרת שלך ../images/Emo2.gif

אפשר להגיד קדיש
על חינוכו של דור שלם שהלך לעולמו בדמי ימיו.
הבהלת אותי בכותרת שלך

אבל אתה צודק מאוד בדברים שכתבת
מצד שני, אולי יש טיפה הגזמה במילים דור שלם, אז נדון לכף זכות את המעטים בדור הזה שמתנהגים בסדר.
 

ונפלון

New member
לא צריך להסחף

הבהלת אותי בכותרת שלך

אבל אתה צודק מאוד בדברים שכתבת
מצד שני, אולי יש טיפה הגזמה במילים דור שלם, אז נדון לכף זכות את המעטים בדור הזה שמתנהגים בסדר.
לא צריך להסחף
מדובר בחבורה של נערים עולים אשר ממיל אנמצאים בפנימייה, מה שאומר שאלוהים ישמור מה הם עברו בבתים לפני שהוציאו אותם משם. לא שאני מצדיק את ההתנהגות שלהם, אבל לא צריך להסחף. כמה עבריינים, והם יענשו.
 

sl 3977

New member
את המקרה הזה

נהג אוטובוס הותקף ע''י נערים
הנהג שהסיע כ-50 נערים מאזור המרכז לאזור הצפון הותקף ע''י חלק מהנערים ונפצע. גם צוות אמבולנס שהוזעק לעזרה הותקף ע''י הנערים. כך דווח עכשיו במבזק ברשת ב' ויש פרטים גם בקישור.
את המקרה הזה
אני רואה מאוד בחומרה את הנערים התוקפים צריך להכניס לפנימייה סגורה או למוסד לעבריינים צעירים זה נורא מקומם המקרה הזה לילה טוב לכולם
 
התנהגות פרועה ואלימה של בני נוער

נהג אוטובוס הותקף ע''י נערים
הנהג שהסיע כ-50 נערים מאזור המרכז לאזור הצפון הותקף ע''י חלק מהנערים ונפצע. גם צוות אמבולנס שהוזעק לעזרה הותקף ע''י הנערים. כך דווח עכשיו במבזק ברשת ב' ויש פרטים גם בקישור.
התנהגות פרועה ואלימה של בני נוער
אינה המצאה ישראלית. זה לא מנחם, ואין לי כוונה כזאת, אלא להיפך - להדגיש שזו עוד דוגמה של יבוא קלוקל מארצות אחרות. זו תעודת עוני לחברה שיודעת לחקות רק את הדברים השליליים המצויים אצל עמים אחרים.
 

דביר419

New member
לא מסכים איתך , הם לא "יבוא

התנהגות פרועה ואלימה של בני נוער
אינה המצאה ישראלית. זה לא מנחם, ואין לי כוונה כזאת, אלא להיפך - להדגיש שזו עוד דוגמה של יבוא קלוקל מארצות אחרות. זו תעודת עוני לחברה שיודעת לחקות רק את הדברים השליליים המצויים אצל עמים אחרים.
לא מסכים איתך , הם לא "יבוא
מקולקל" , הסיבה לכך היא חוסר היכולת של כל מי שקשור בקליטתם , חינוכם וכו' לבצע את העבודה המוטלת עליהם ואלו התוצאות. אם זה דקירה ששומעים עליה בכל יום לא רק מעולים אלא גם מלא עולים לדוגמא תראה את המשחק משבוע שעבר בין בית"ר לסכנין.
 
אם לשיטתך זהו "גידול פרא מקומי" -

לא מסכים איתך , הם לא "יבוא
מקולקל" , הסיבה לכך היא חוסר היכולת של כל מי שקשור בקליטתם , חינוכם וכו' לבצע את העבודה המוטלת עליהם ואלו התוצאות. אם זה דקירה ששומעים עליה בכל יום לא רק מעולים אלא גם מלא עולים לדוגמא תראה את המשחק משבוע שעבר בין בית"ר לסכנין.
אם לשיטתך זהו "גידול פרא מקומי" -
- הרי סיבה נוספת להיות חרד לעתיד החברה!
 
אגב, לא חקרתי את תולדות התופעה

אם לשיטתך זהו "גידול פרא מקומי" -
- הרי סיבה נוספת להיות חרד לעתיד החברה!
אגב, לא חקרתי את תולדות התופעה
אבל מה שתואר בסרט "התפוז המכני" לפני כ-40 שנה שיקף התנהגות של נוער באנגליה (ועוד ארצות; עם מעט מאוד הגזמה) באותה תקופה. אז בארץ טרם הגיעו ל"דרגה" כזאת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה