נהגים מתלהבים נמאסתם

  • פותח הנושא Sol82
  • פורסם בתאריך

Sol82

New member
נהגים מתלהבים נמאסתם

הרגע פרסמתי את זה גם בsimtask, אז סליחה על החוסר מקוריות: לפני חודש העבירו את האיתורים בנמל אשדוד מהחניה לקרבת השער החדש, לצד האיתורים עכשיו יש שטח ענק ונהגים מתפרעים שם. היום נהג של ארגון נהגי יבנה חדרה שם פול גז - לפחות 40 ומולו באה משאית של תים והוא גמר את הבלמים וסטה שמאלה כמה מטרים ובנס נעצר! מה שהוא לא ראה זה שלצידו עמדו בנות מכמה משרדי הובלה שהרגישו ונבהלו מהבלימה. הנהג הזה בכלל לא יצא ולא התנצל! מה שמעצבן עוד יותר זה שאחרי חצי שעה עוד נהג של scoope בא ותופס שם מהירות 50! מזל שלא היה מולו אף אחד.
 
חוסר אחריות

הם מוציאים שם רע לענף כולו. לא מתפלא למה אח"כ משמיצים את נהגי המשאיות. לצערי אני לא מכיר את נמל אשדוד ואת הנפשות הפועלות שם, אבל האם עלה בדעתכם לפנות לאדם מוסמך שיטפל בנושא ? אולי למחלקת האבטחה ? למשטרה ? הנהלת הנמל ? אולי לדרוש פסי האטה ? בנוסף כדאי להחזיק מצלמת וידאו ולתעד דברים כאלה, כדי שיהיו הוכחות ויענישו את מי שצריך. לדעתי כדאי להגיע עם זה עד משרד התחבורה אם צריך, כי מדברייך משתמע שזהו עניין של זמן עד שיקרה אסון שיעלה בחיי אדם. נשמח אם תחזרי לעדכן מה עשיתם בנושא. תודה לך שהארת את תשומת לבינו.
 

Sol82

New member
ת

אחת הפקידות התקשרה לחברת סקופ ולא הצליחה להגיע אפילו לסדרן בשביל להבין מי עבד שם היום... ארגון יבנה חדרה בכלל לא עונים לטלפון...מעניין איך החברות האלו חיות אם המענה שלהם כזה גרוע...
 

Eran De Niro

New member
אני כבר לא מתייחס לברברים

יש נהגים , שנלחמים על הנתיב כאילו והרגתם להם את האמא , יש נהגים מופרעים בכל חברה , לדעתי לנהגים כאלה צריך לקחת את האישור נמל ואז הם יקבלו חינוך יופי יופי , לי כמעט הורידו ראי שמאל לפני שבוע , איזה פרחח בריון איך שלא נקרא לזה , אבל שטיות בקטנה , ועוד משהו אם יש לך איזה נהג שעושה לך בעיות את יודעת את המירס שלי תתקתי ואני בקשר עם כל קציני הרכב , של תימ, של סקופ , א.מ.מ של כולם ,
 

דולית7

New member
הם אינם מודעים לכך שהנזק שהם עושים..

יחזור אליהם ובגדול, כי כיום - כולנו קשורים לזה לזה, כל האנושות. בנק אחד באמריקה מתמוטט, וכבר אצלינו בארץ יש משבר כלכלי, מה שנקרא "אפקט הפרפר". אי התחשבות בזולת, התעלמות מהצורך לנהוג בשני בדרך של "ואהבת לרעך כמוך" - הורס את החברה שלנו, את הכלכלה, את הכל!
 
למעלה