נהגים הקושרים אופנים מאחור

פיני007

New member
נהגים הקושרים אופנים מאחור

ואשר עקב כך מסתירים את לוחית הרישוי - שיהיו מודעים לעובדה שזו עבירה שדינה דו"ח. אסור להסתיר, לקפל, לכסות או לעטות בלכלוך את לוחית הרישוי והיא צריכה להיות קריאה ממרחק של 40 מטר. נהג המעונין בהתקנת מתקן נשיאה לאופנים שידאג ללוחית רישוי נוספת (אפשרי מכל מכון רישוי) ולהצמידה לאופנים.
 
כמו כן

כמו כן הם מסתירים את אורות הרכב החשובים בעיקר פנס בלימה איתות ואור חניה לפעמים לא מבחינים בהם בזמן חשיכה בזמן או לא רואים שהם מאיטים או פונים. ישנו מתקן שמתחבר לאופניים שעליו יש את כל האורות חניה איתות בלימה אור מספר ולוחית רישוי. את המתקן מפעילים משקע חשמלי שמוסיפים ברכב בדומה לשקע שיש לרכב שגורר עגלה. כמו כן חשוב להקפיד שהאופניים לא יחרגו מרוחב הרכב, כבר נתקלתי במקרה בו אופניים שחרגו מהרכב פגעו בתמרור .
 

ophir28

New member
מה עם המנשאים לאופניים

שמוכרים באייס והום סנטר ב150 ש"ח? חשבתי לקנות, אך לא ידעו לענות לי אם הם עומדים בתקן ואם יש בכלל תו תקן אליהם. כדאי לקנות? עצם המחשבה על אופניים הנושרות לי מהרכב על כביש מהיר, מעוררת בי צמרמורת...
 

פיני007

New member
המנשאים נראים יציבים

לחלוטין. רק צריך לקחת בחשבון שכל תוספת לאחורי המכונית עלול להסתיר את לוחיות הרישוי ואו הפנסים ועל כן יש לפעול בהתאם למניעת מפגע שכזה.
 
למעלה