נגעלתי וכאבתי עד עמקי נשמתי אחרי ש.

magic of fairy

New member
נגעלתי וכאבתי עד עמקי נשמתי אחרי ש.

גלשתי וקראתי וצפיתי בדברים באתר Free.org.il כתבתי הרגע פוסט ארוך על כל הנושא הזה. אני אישית החלטתי להפוך לצמחונית כרגע. מי יודע אולי גם אני אהפוך לטבעונית יום אחד. אז אם בא לכם אתם מוזמנים לקרוא http://israblog.nana.co.il/293036 בבלוג שלי ולתת לי הערות והארות אם כתבתי משהו לא נכון או אם הגזמתי. המטרה של הפוסט להביא למודעות את הגולשים בבלוג שלי שהם די רבים. מקווה שמישהו ממי שיקרא שם יחשוב טוב על הנושא ואם מישהו נוסף חוץ ממני יחליט להיות צמחוני אז אני השגתי את המטרה, הרווחתי. זהו. אז אני אשאר פה בגלל המתכונים וסתם כי יש פה אווירה טובה וחיובית. אה ואני כרמי (כרם שלי) מרמת גן. בת 16. תודה.
 
כל הכבוד על ההחלטה!../images/Emo45.gif

מאוד משמח לשמוע! בהצלחה
 

קטרפי

New member
אני לא מצליח להגיב ../images/Emo10.gif../images/Emo110.gif

ודווקא היו לי המון דברים לענות לאותם קרניבורים שהגיבו, שאף אחד מהם לא יודע בכלל על מה הם מדברים.... הו וול, בטח מישהו אחר פה יצליח. אהה ולא הגזמת, היית סבבה לגמריי
ובהצלחה עם הטבעונות, אם קיבלת כזאת החלטה להיות צמחונית ברגע, לא יהיה לך קשה בכלל לעבור לטבעונות.
 

magic of fairy

New member
אוקיי אני אהפוך שכל אחד יוכל להגיב

כי הבלוג שלי בנוי ככה שרק משתמשים רשומים לישרא מאומתים יכולים להגיב. אני פותחת את האפשרות הזו ותוכלי להגיב. סבבה? וזה לינק ישיר לקטע כי אני עוד מעט אכתוב פוסטים חדשים http://israblog.nana.co.il/tblogread.asp?blog=293036&blogcode=5236620 אז פתחתי . את יכולה להגיב.
 

קטרפי

New member
אני עדיין לא מצליח ../images/Emo10.gif../images/Emo110.gif

רק מה, ברשימת הLOVE שלך כתבת "סטייק, פרגיות, שווארמה." לא כדאי להשאיר את זה.... (אל תדאגי, עוד מעט תכירי המון מאכלים מדהימים שלא הכרת עד עכשיו, תוכלי להוסיף אותם במקום זה ולא תביני איך עד עכשיו כול מה שאכלת היה חלקי גופות
)
 

magic of fairy

New member
חחח כן כבר אמרו לי. אני אוריד את זה

תכף. מה לכתוב? שניצל תירס? תנו לי לינק לאוכל טעיםםםםם.
 

magic of fairy

New member
ונסה שוב להגיב. כי זה עובד.

אם אתה יודע להגיב. יש כבר כמה בעד לא רק נגד צמחונות.
 

magic of fairy

New member
תודה לכל התומכים. ואל תיכנסו.......

יותר לבלוג כי כבר כתבתי פוסטים חדשים מאז. אז רק ללינק הישיר שיש באחת ההודעות שלי פה בשירשור. תודה על ההתחשבות. ותודה על הקבלת פנים החמה. ביי ביי.
 
כל הכבוד לך../images/Emo45.gif

ברוכה הבאה
בהצלחה עם הצמחונות.. תמשיכי כך
בע"ח מודים לך
 

lightflake

New member
בהצלחה גם אני התחלתי ככה פלוס מינוס

צריך קצת להשקיע בהתחלה בלשנות את התזונה בצורה טובה (להוסיף קטניות, אגוזים, גרעינים..) כדי שלא יהיו מחסורים, בכל מקרה סביר שהגוף שלך עוד ישתוקק לבשר ועוף כמה חודשים ראשונים אז תהי מוכנה. אחרי זה הוא מבין שלא חייבים את זה. (זה קצת כמו התמכרות בעצם)
 
למעלה