נגמ"ש נוסף עלה על מטען

תיפלץ

New member
נגמ"ש נוסף עלה על מטען

לפני זמן קצר בציר הפילדפי עלה נגמ"ש נוסף על מטען יש נפגעים. לפי מה שאני הבנתי מידידה שמשרתת באיזור יש חמישה הרוגים. הג'יאהד האיסלמי לקח אחריות על הפיגוע. מתי זה יגמר? מתי?
 

the band member

New member
כמו בלבנון.

זה ייגמר ברגע שנצא משם. כמה בנים, אחים, וחברים נצטרך עוד להקריב עד שנבין שבעזה אין לנו מה לחפש, חוץ ממוות וכאב?
 

ז י ל ב ר

New member
יש הבדל

בין איזור שנמצא תחת שליטה ישראלית ופוגע באוכלוסיה לבין רצועת בטחון בתוך ארץ זרה.
 
תיקון קטן

אנחנו כבר מזמן לא בעזה...... שכחתם?! הכוחות שנכנסו [נכנסו....] היו עושים אותה פעולה גם אם היו עוקרים את כל הישובים בדיוק כמו שעשו פעולות בתוככי עזה לפני 67...... לא להתבלבל עם מה שנוח לחשוב! נניח נעקרו כל הישובים ולא השארנו אף ישוב ובנינו חומה גבוהה גבוהה ובתוך עזה ממשיכים להתחמש ולשלוח קסמים - לא יכנסו כוחות?! נאפשר שם אשפלנד?!
 

SidE RunneR

New member
תן לי רגע להבין ..

אתה טוען שברגע שנצא משם תחדל השנאה ? יחדלו מנהיגיהם הארורים השקרנים מלהסיט ? יפסיקו המרצחים מלרצוח ?
 

the band member

New member
אני רוצה פרטים על זה!

ואגב, אדון ערן חכמולוג אלפרן, בלבנון נהרג לנו בממוצע כל יום חייל לפני היציאה, וסתם, לחינם, בגלל השיגעון של שרון!
 

TMF

New member
מה הקשר חכמולוג לעזאזל?!...

מישהו דיבר איתך?...הוא אמר משהו שגוי ותיקנתי אותו, לא אמרתי שהיציאה מלבנון הייתה טעות או משהו כזה,כי זו לא טעות, אני באמת חושב שזה היה מהלך נכון, אבל העמדתי את הדברים על דיוקם, גם לא אמרתי שנהרג לנו עדיין כל יום חייל בלבנון, אבל אסור להגיד שכבר לא נהרגים שם חיילים כי זה לא נכון! אז תפסיק להיות אידיוט כבר,נמאס...בלי שום קשר לדעות שלך(שהן לא ממש מפריעות לי) אתה מדבר כמו טמבל...
 

the band member

New member
הכל בצחוק

מצטער שלא הייתי מובן :) ולגופו של עניין: קודם כל צריכה להישאל השאלה: מה לעזאזל אנחנו עושים עדיין בלבנון?! ושוב, מה שקורא היום על גבול לבנון הוא כעין וכאפס יחסית למה שהיה עד היציאה מלבנון. אמנם לא השגנו הסכם שלום, אבל ממש כל עוד אנחנו לא שם אף אחד לא נהרג. ולמה אני מדבר כמו טמבל?
 
למעלה