נגמ"ש נוסף עלה על מטען

TMF

New member
כי הגישה מעצבנת...

שוב אני אומר את אותו דבר שמגיע הויכוח דפוק הזה, אין לי בעיה עם דעות של אנשים שיחשבו מה שהם רוצים, אני לא נוהג להיכנס לויכוחים פוליטיים בפורום, וגם הפעם לא נכנסתי, רק תיקנתי את דין, ולשאלה מה אנחנו עושים עדיין בלבנון, אנחנו כבר לא בלבנון, ולכן מה שקורה היום על גבול לבנון הוא כעין וכאפס יחסית למה שהיה עד היציאה מלבנון...לכן אני מסכים עם היציאה מלבנון...
 

MajorWinters

New member
מודה בטעותי../images/Emo19.gif

אבל בכל זאת "עדיף" הרוג בשבוע מ5 ביום! (מגעיל אני יודע להתייחס לזה כסטטיסטיקה...)
 

Boo9ie

New member
הרוג אחד זה טרגדיה,

מיליון הרוגים זה סטטיסטיקה. וכשהרוגים שישה מיליון? בוגילה, והדמגוגיה הזולה.
 

MajorWinters

New member
ואגב../images/Emo19.gif

אני עדיין מגדיר 4 שנים בתחום ה"מיידי" אבל כן, אולי מנהיגי הקבוצות הקיצוניות לא הפסיקו אבל אני משכונע שהרבה מ"פשוטי העם" שהעניין נוגע להם באופן האישי, הרבה הפסיקו לשנוא את ישראל עכשיו כהוא כבר לא האויב!
 

havlaz

New member
ממש אין לי כח להכנס איתך לוויכוח

על הנושא. רוצה באופן פרטי, אין בעיה. לא עבר חודש מאז הדיון האחרון בנושא, יש פורמים לנושאים האלה. אבל לפחות אל תגידי שהם יפסיקו לשנוא אותנו אם נצא.. מאז ומתמיד שונאים אותנו, גם היאו-נאצים שונאים אותו ולהם אנחנו לא כובשים כלום. אז לא לקשקש שטויות.
 

MajorWinters

New member
לא ניכנס לויכוח../images/Emo19.gif

כי מערכת המסרים של תפוז היא נוראית! אתה לא רוצה להתווכח ובכל זאת העלת נקודה... הדעה שלי בקשר ליחסי ערבים-ניאו נאצים היא לא כמו שלך... אבל עזוב...
 

ז י ל ב ר

New member
טעות

החמאס,התנועה הגדולה ביותר בעיו"ש לעולם לא תחדל מפעילות כל עוד מדינת ישראל קיימת. לכן הבעיה היא לא הימצאות צה"ל בשטחים אלא היא האידיאולוגיה הפאנטית של הצד השני. הימצאות צה"ל בשטחים אולם גובה מחיר בחיי נפש אבל מגנה על תושבי ישראל מפני פעולות חבלה כאלו ואחרות. אם תהיה נסיגה של צה"ל מרצועת עזה פירוש הדבר הצטידות הפלגים באמל"ח והשתכללות בכל הקשור לנושא ע"י המנהרות, או שבכלל לא יהיה צורך במנהרות מכייוון שהמצרים מתעלמים מקיומן של המנהרות ולפעמים הפתח בצד המצרי הוא ממש ליד מוצבים. לכן יש צורך בפתרון אחר, משהו יותר עמוק ולא בריחה ע"מ לספק אמריקאים.
 

MajorWinters

New member
ומהו אותו פתרון עמוק?../images/Emo19.gif

ואל תגיד לי "להרוג את כל הערבים"
 

ז י ל ב ר

New member
למה שאני אגיד?

אין לימושג למה רשמת את זה אבל לדעתי הפתרון הוא מתן אוטונומיה לפלסטינים במדינה שבה קיים כבר רוב פלסטיני..כמובן שהמדינה הזאת היא ירדן. ואני ממש לא מתבייש להגיד טרנספר. במימון אמריקאי ניתן להכין תשתיות מעולות בירדן לכל הפליטים הפלסטינים.
 

TMF

New member
שפיייץ, אתה טועה....

תוכנית ההנתקות לא אומרת יציאה טוטאלית משטחי עזה, תוכנית ההנתקות אומרת דבר ראשון יציאה מכל ההתנחלויות שזה כבר חוסך בהמון חיי אדם ובהמון כסף ושבירות ראש...דבר שני במסגרת התוכנית לא כל השטח יהפוך להיות ערבי נטו אלא צירים מרכזיים ופעולות שחייבות להעשות יעשו.... ובהנחה שהמצב עלול וכנראה ירגע אחרי מהלך כזה, זה מהלך מאוד נכון...
 

the band member

New member
אין שום קשר לאמריקקים

בן, האידיאולוגיה קיימת כי אנשים מחיים אותה. אנחנו נותנים מספיק סיבות לפלסטינים לשנוא אותנו, וחלק מזה זו העובדה שקיימות התנחלויות ושצה"ל עדיין ברצועה. אני מאמין שברגע שנפסיק לתת להם סיבות לשנוא אותנו, השנאה אמנם לא תיפסק לחלוטין, כי כאן מדובר בתהליך ארוך, אבל נוכל להגיע עם ה"חיות" האלו להסכם. חייבת לקום הנהגה חדשה ברשות, כי כל עוד האנרכיה שולטת בשטחים כל ארגוני הטרור מנצלים זאת ואוספים עוד ועוד תומכים. כמה שזה נשמע אבסורדי, ארגוני הטרור הרבה הרבה יותר מאורגנים מהרשות הפלסטינית. מי שחושב שצריך לחסל את ערפאת יצטער מאוד ביום שזה יקרה, מפני שאז ארגוני הטרור באמת יתפסו את מקום הרשות, ואז אנחנו בצרה.
 

MajorWinters

New member
אגב...../images/Emo19.gif

כל מה שהתפתח מהתגובה שלך היה סתמי. יונתן, ולא משנה מה הוא מאמין, לרגע לא טען שתיפסק השנאה. אבל כן ייפסק הכאב...
 

SidE RunneR

New member
לא יפסק הכאב ..

הם מתחזקים כשאנחנו נותנים להם את מה שניסו (וכפי הנראה מצליחים לא רע) להשיג בעזרת טרור .. אם נמשיך במגמה זו הם לא ינוחו מלרצוח, מלדכא אורח חיינו ונפשנו בכדי להשתלט על אדמותינו. ועוד דבר .. .. אני לא מבין למה אי אפשר שהדיונים בפורום יגעו גם בנושאים החשובים האלו .. הדיונים בפורום (עפ"י הרושם שקיבלתי, וההגיון) אמורים להיות בנושאים שמעניינים בני נוער אילתים .. הנושא הזה מעניין בני נוער אילתים, עובדה שנאמרו דברים בנושא ..
 

Red Star

New member
כמה נתונים חשובים

98% מהטרוריסטים נפגעו באופן אישי מהכיבוש - בין אם חבר/קרוב משפחה שלהם נהרג או נפצע, או שהם איבדו את עבודתם כתוצאה מהכיבוש, וכיו"ב. רק 2% מהטרוריסטים מבצעים טרור מסיבות אידאולוגיות. עוד משהו. דיברתי עם ידידה שלי לא מזמן, פליטה פלשתינאית שגרה בירדן, וגיליתי שהיא תומכת בחמאס. אז סיפרתי לה קצת על החמאס ומה שהם עושים. היא הזדעזעה. לא היה לה מושג! מיותר לציין שעכשיו היא כבר לא תומכת בהם. ועל מה כל זה מעיד? לא כל מי שתומך בארגון טרור תומך בטרור! פשוט לא מספרים להם את האמת! ברש"פ יש תמיכה של כ-50% בחמאס (ברצועת עזה קצת יותר), אבל התמיכה הזאת מקורה בשני דברים בעיקר: 1. כשאנחנו שומעים על פיגוע טרור שבו נהרגים אזרחים כולל ילדים ומה לא, אצלם שומעים ברדיו משהו כמו: "מבצע גרילה של כוחותינו עבר בהצלחה. עשרה מאנשי האויב נהרגו" - הסתרת מידע והטעיה. רוב תומכי החמאס לא יודעים את האמת. ואני לא מדבר על חברי הארגון, אלא רק התומכים. חברי הארגון מן הסתם יודעים קצת יותר. 2. החמאס מפעיל רשת צדקה ובתי תמחוי ברחבי הרשות, ולהזכירכם יש שם עוני מחפיר, בשכם למשל יש 70% אבטלה. ברגע שאתה נותן למישהו רעב אוכל - קנית אותו. תמיכה קהילתית+תעמולה מטעה זה מסביר את הנתונים. אם נוריד את כל המתומרנים מאותם 50% תומכי חמאס, נגיע למיעוט זעום ביותר של תומכי הטרור ברשות. המפקד הלאומי - ברשות, יחסית לגודל הואכלוסיה, חתמו יותר! להזכירכם, המפקד הלאומי הוא ההסכם של עמי איילון וסרי נוסייבה. אחד העקרונות בו הוא: יהודים שבים למדינת ישראל, פליטים פלשתינאים למדינת פלשתין. בפעם האחרונה שבדקתי, 60,000 חותמים ברשות ו-100,000 בישראל. אבל אנחנו 6 מיליון והם 3.5 מיליון. אחוז התומכים ברש"פ הוא בין 30% ל-40%, וזה בדיוק אותו אחוז גם בישראל. זאת ועוד, בעוד בישראל גינו את חותמי ההסכם בכל מפלגות הימין ואפילו חלקים מהעבודה שאמורה להיות שמאל, שם מפלגות שתומכות בהסכם נמצאות בקואליציה, 3 שרים חשובים שחתמו על ההסכם בקבינט נבחרו באופן דמוקרטי אחרי שהתפרסם ההסכם ושמות חברי הצוות הפלשתינאי! ולהזכירכם, גם בהסכם ז'נבה יש ויתור על זכות השיבה, לפי ההסכם יחזרו לישראל רק 30,000 פליטים.
 

Red Star

New member
תיקון קטן

הפיסקה שאחרי הפיסקה על המפקד הלאומי - כולה מתייחסת להסכם ז'נבה
 

the band member

New member
את זה לרגע לא אמרתי

מן הסתם נצטרך פיתרון מדיני, אבל אני חושב שהמשוואה הפשוטה הזו של אין חיילים בעזה שווה אין חיילים הרוגים בעזה הוכיחה את עצמה היטב בלבנון, ובלבנון לא היה שום הסכם, פשוט יצאנו. לרגע אני לא אומר שלבנון ועזה הם אותו מקרה, אבל אני חושב שחלק מהפיתרון זה פשוט לצאת משם. אני רוצה לראות את אחד מכם עומד מול משפחה שכולה ואומר לה שצריך להישאר שם! בשביל מה?! זה רק יוסיף עוד משפחה שכולה לרשימה ועוד מצבה בהר הזיתים!
 

ז י ל ב ר

New member
אתה כ"כ טועה

עזה היא שטח בהחזקה ישראלית ואילו לבנון היא מדינה ריבונית! אנחנו מתחזקים את עזה אם זה בחשמל(שאנחנו עדין מספקים למרות חוב של הרשות של כ-80 מליון שקלים) או מים. אני אתקן גם את המשוואה שלך אין חיילים הרוגים בעזה=הרוגים בהתנחלויות ובליבה של מדינת ישראל ובנוסף ירי של פצמ"רים שטווח הירי שלהם רק יגדל.
 

the band member

New member
לעולם לא הייתי מקריב את ילדי

ובטח שלא בשביל חבורה של פרזיטים שחיים על חשבון המדינה (כלומר על חשבוננו) וחושבים שהם המשך הציונות. הם רק מכפישים את שמה של הציונות. אני חוזר ואומר, עזה ולבנון הם לא אותו דבר, אבל מספיק, די!!! אנשים לא מפסיקים לההרג בשטחים. אין לנו מה לעשות שם, אנחנו רק זורעים שם הרס, ואת אותו ההרס שזרענו אנו קוצרים, וה"יבול" הוא הקורבנות שלנו, השנאה וההרג. להיות בשטחים זו הפקרות.
 

חימס

New member
לא בדיוק.

זה תלוי איך נצא משם. אם נצא כמו בלבנון, זה לא ייגמר, כמו שזה לא נגמר בלבנון. אם נצא בצורה מחושבת ומתואמת (עדיף עם הסכם חלקי או כולל) המצב יתחיל להשתפר. אמנם זה לא ייגמר בטווח הקצר, אך זה יסלול דרך חדשה שבסופה זה ייגמר. כל יציאה חד-צדדית תיחשב כבריחה ותלבה את הטרור. אני אתמוך בצעד כזה רק כשבאמת לא תהיה ברירה אחרת. מה גם שנכון הדבר שאמרו לפני, כי הפעולה בעזה הייתה מתבצעת בלאו הכי.
 
למעלה