נגמר לי החלב? הצילו....

rozen10

New member
נגמר לי החלב? הצילו....

זקוקה דחוף לעזרה!!! יש לי בן קטן וחמוד בן שבעה חודשים שיונק ואוכל פירות ירקות במבה, בקיצור הכל, אבל ההנקה לא מספיקה לו, נדמה לי כאילו נגמר לי החלב, אני צריכה לתת לו תחליף חלב, אחרי הנקה, השאלה שלי ואני כבר ממש בייאוש, איך מגבירים את תפוקת החלב שלי? אני אוכלת ושותה המון, וזה לא עוזר, יש למישהי אולי "תרופת סבתא" שמוכחת ? שבאמת עוזרת? אני אודה לכן מאד מאד. תודה
 

צימעס

New member
כמה פעמים ביום הוא יונק?

כמה פעמים ביום הוא מקבל בקבוק? הדרך הכי טובה להגביר את כמות החלב היא לתת לו לינוק הרבה, גם "על ריק". יום-יומיים של "קפיצת גדילה יזומה" - בהם את מיניקה המון, לא מבקבקת, ונחה ומורים לעזור.
 

tashian

New member
אני חצי מרוקאית,

ולכן מרבה להתשתמש ב-"קודם כל תרגעי"
שנית- עוד מעט יבואו המקצועיות. מידיעותי המצומצמות- למה נדמה לך שנגמר החלב? איך המדדים? (חיתולים רטובים, עליה במשקל, התנהגות כללית - מיד אצרף קישור לכל המדדים). לגבי הגברת התפוקה- כמוסות חילבה 3 פעמים ביום, או תה שומר (זהירות- יש כאלה שהוא מוריד אצלן את התפוקה), ונדמה לי שגם "חלב רב" של רפאל. אולי כדאי ליזום קפיצת גדילה?
 

צימעס

New member
רגע, עוד שאלה -

ממתי זה ככה? אם זה ענין של ימים, זה יכול לנבוע משינוי הרמונלי: ביוץ, מחזור, התחלת שימוש בגלולות, הריון.
 

liat ליאת

New member
../images/Emo41.gif מנצל"ש לגבי שינוי הורמונלי ../images/Emo41.gif

האם יתכן ירידה בתפוקת החלב בגין התחלת שימוש בגלולות? התחלתי לפני 4 ימים להשתמש בפמולן, ומאז בימים הוא לא רגוע. חשבתי שזה בגלל שלא שתיתי <אני יכולה לשתות ביום 2 כוסות מים גג, אם אני לא שמה לב. פשוט לא צמאה
>. היום כבר היה יותר טוב, אבל אתמול למשל משש בבוקר עד איזה שש וחצי בערב הוא כל היום בכה, וחשבתי שזה בגלל שלא היה לי חלב. בקיצ' - יש קשר?
 
כן, זה יכול להיות

אם הסתדר לכם - מה טוב. אם לא מסתדר - אפשר לנסות להחליף את הגלולות.
 

liat ליאת

New member
הסתדר. סוף סוף היום עבר בסדר ../images/Emo57.gif

זה אולי בגלל ששתיתי היום כמו גמל, או שהגוף התאפס על עצמו למרות הגלולות
 

4קרולין

New member
../images/Emo53.gif../images/Emo53.gif../images/Emo53.gif קפיצת גדילה

מאתמול אורי לא מפסיק לינוק, אני בטוחה שמדובר בקפיצת גדילה ולכן ברור לי, וכך אני נוהגת, שיש להניק אותו כל הזמן. שמעתי על חלב רב של רפאל, אבל משהי יודעת ממה הוא מורכב לא מזמן קניתי "חלב אם" של חתם הטבע ואני רוצה לדעת אם מדובר פחות או יותר באותו תכשיר כך שלא אצטרך לקנות משהו דומה ולבזבז סתם כסף? וכמובן עוד תרופות סבתא .
עזרו לנו לעבור את הימים האילו בשלום. חוצ'מזה משהי יודעת אם באמת שקדים ובירה שחורה עוזרים או שסתם אני אוכלת ואשמין מכך?
 

מאמינקה

New member
מהמעט שאני יודעת

היניקה המוגברת של בנך מגבירה אוטומטית את תפוקת החלב. לכן דווקא הוספת תחליפים עלולה לפגוע בכך. נכון שהוא יונק הרבה אבל זה לא אומר שאת לא מספיקה לו. אולי הוא כן מוציא ממך יותר חלב (הרי אין איך למדוד את זה) ומאד מרוצה מכל הסיפור - גם יותר שעות אמא, גם יותר על הציצי, גם יותר חלב... יאמי! אז כל עוד הוא מבסוט ומייצר טיטולים רטובים - נראה לי שגם את יכולה להיות מרוצה. שוב, זה שהוא יונק יותר לא אומר בהכרח שחסר לך חלב. בקשר לבירה השחורה - ניסיתי בעצמי ולא הבחנתי בשום הבדל (ובסוף פשוט ירדתי מהלחץ גם בלי עזרים טקטיים). סתם היה לי טעים.
 
../images/Emo45.gif

אין שום צורך בעזרה "מבחוץ". תני לו לינוק כל הזמן במשך היומיים האלה, והגוף שלך לבד (מכונה מאוד חכמה!) ייצר את החלב שהוא צריך.
 
קבלי יחס ../images/Emo24.gif

מה שהכי הכי עזר לי זו עצה שקיבלתי להיכנס למיטה ליום שלם - 24 שעות לא לזוז - לאכול ולשתות במיטה ולהניק כמה שיותר - וכמה שמבקשים. ככה גם את נחה וגם הקפיצה מוצלחת. אפשרי?
 

rnati

New member
אצלי זה גורם לה לנשנש אותי בטירוף

מידי פעם אני נכנסת איתה למיטה למשחקים ומורידה חולצה כל פעם שהילדה רואה ציצי היא לוקחת לגימה ומחייכת באושר לאבא שלה (שמקנא על הפיבילגיות שלה
) נשנושים גם גורמים לעליית כמויות?
 
למעלה