נגמרו לי המילים

אטיוד5

Active member
נגמרו לי המילים

אני לא נצרך להתפאר שוב בזה שאינני צופה בטמבלויזיה למעט דיווחי מגרש עדכניים על דברים-של-באמת, הווי אומר ספורט. אבל מדי פעם קורה, כן, אפילו במשפחות הכי אחלאיות, שאני מזפזפ למחוזות הערוצים הראשונים, לראות האם הקדימו שירותי התברואה האנגלים את העכברושים במירוץ אחר גוויות אדם. תודו, זה מענין, וגם מתקיים שם אלמנט ספורטיבי שכזה. אחרי הקדמה שכזאת, נשארתי ללא מילים. אבל לא מהאמור אלא מהפרסומת ששזפה עיני בין הדיבורים על ההתנתקות לדיווחים מהתחתית הלונדונית. וכה נאמר שם - במבצע!! שתי חבילות O.B + מוצר להלבנת שיניים. הכל בהבל פה אחד ובחפיסה אחת. שכה אחיה, אני לא צוחק. מיד נזכרתי ברב שלנו מבית הלל במיניאפוליס שהסביר לי במאור פנים שגברים רבים חוששים להצבט בין שיניה של אמא אדמה, נו, כן, שם-שם. אנא עיזרו לי למצוא ניסוח הולם לפרסומת שכזאת. הזוכה המאושרת תקבל שני כדורי הבוקר-שאחרי וגומיה לקוקו.
 

odedee

New member
רגע, ואם זה זוכֵה, מה מקבלים?

שאדע אם שווה לי להתאמץ.
 

אטיוד5

Active member
למיטב הבנתי

תתאים לך הגומיה לקוקו, נכון? ובאשר לשאר - אולי עוד כמה גומיות, מאלו שבאות בחפיסות שמוכרים בסופרפארם. נו, שווה?
 

אטיוד5

Active member
../images/Emo13.gif

חשבתי לי שאולי אין לו קוקו אלא קוקיות. צורת היחיד של קוקיות הוא קוקיה. כזאת שיש בקן. אז אולי עודדי הוא איש הצפרים מאלקטרז שלחופי סאן פרנציסקו ולא קוקו? דווקא מתאים לי לאימאג'.
 

אטיוד5

Active member
עיינתי ושיננתי

מן המפורסמות היא שנשים בהריון נוטות לאבד סידן ולכן נוצרות אצלן בעיות רציניות בשיניהן בזמן ההריון. החל משינוי בצבע וכלה בהתפוררות של ממש. במשנתו של הרבי ההוא הביטוי התהפך.
 
למעלה