נגזרה הגיזרה!!!!

נגזרה הגיזרה!!!!



ב``ה עיצבן אותי! הגיזרה שוה הזה כותב הודעה פרובקטיבית בפורום, נותן לכולם להתעצבן ולכתוב לו בלי סוף, ואיך הוא מגיב אחר כך? הוספת הודעה חדשה! במקום לעשות הודעת תגובה, לדעתי זה סממן של השתחצנות והתנשאות. אגב, למי שעדין לא הבין, מדובר בפרובקטור רציני, שעשה זאת לא פעם. הדעות שלו הם בכלל לא כאלה, ובשביל למנוע מחברי הפורום כתיבה לריק ולחינם, ולהתעצבן על לא כלום, אני אומר שהאיש הזה בכלל לא חושב את מה שהוא מציג, והוא עשה זאת כבר בעבר. שונמית=נימר=גיזרה שווה. והדברים בדוקים!!! שלכם, מניה וביה נ.ב אני גאה בכם! יום אחד לא היתי בפורום, ותראו כמה עבודה השארתם לי..
 

אהליבמה

New member
זה משנה?



ובכן,ידידיי, שלום וביי... סתם סתם מה שרציתי להגיד הוא שאמנם לא מכובד מצד מישהו להעמיד פנים או להתחזות לאדם בעל דעה מסוימת, אבל כל עוד זה לא בא על חשבון האחר, מה אכפת לכם? אני,אישית, לא ממש אכפת לי אם אלו היו דעותיו האישיות או שלא.. כל עוד הוא הביא את הרמב``ם בשלמותו בלי לשנות (את התוכן והמשמעות, או להוריד מערכו), אין שום סיבה לכעוס עליו. אולי חבל לי שעכשיו לא אוכל לשאול אותו כמה דברים, אבל לא עד כדי כך שזה ממש שערוריה כמו שהפכתם את זה. בכל מקרה, אהבתי את מה שהוא הביא. תודה גיזרה, ואני אשמח אם תחליט לבחור שם אחד (במידה ומה שהם אמרו נכון), ולהציג את דעתך בצורה אמיתית. אם , לעומת זאת , מה שהם כתבו הוא לא נכון, אתה צריך לצאת בהצהרה שכזו , לפחות בשביל הפרוטוקול, אחרת זוהי הסכמה שבשתיקה. ביי ביי!!! אהליבמה
 

מיוחדת

New member
רוצה תשובה אוביקטיבית?



טוב,אני אוביקטיבית. לא מאוהבת כאן באף אחד... (פלא???...סתתאאאאם...) בכל אופן, לדעתי יכול כל אחד להביע כאן את דעתו כל עוד הוא איננה פוגעת בשני. חבל מניה, הוא היה יכול להוות בשבילך אתגר אינטלקטואלי. במקום לשפוך עליו אש וגופרית, היית מנסה לענות לו על שאלותיו. האם מטרת הפורום היא לא לעורר דיונים דוגמת אלו? ולא האריך יותר כיון שנצנוץ די כוונה לדעתי. מיוחדת.
 
סליחה????



ב``ה סליחה??? שאני יבזבז את הכוחות שלי על פרובקטור? אתם יודעי מה זה בשבילי (לא רק בשבילי בשביל כל אחד) לכתוב הודעה כל כך ארוכה ומהותית בפורום? כמהכוחות זה גוזל.. לבזבזב את זה סתם? על מה? על לא כלום? על סרק?
 
פרובוקטור, אמת.



לא יודעת למה,אבל אני לא חושבת שגיזרה התעניין כל כך בתשובות. הוא היה פרובוקטור, ובזה מניה צדק. היה בא לו לעצבן את הדתיים החולניים והמתועבים, שכל מה שהם יודעים זה ללכת בדרך שלהם ולא להקשיב לדברי פרופ` ישעיהו החכם מכל, הממשיך במסורת אבותיו זה רבות בשנים (כמעט שלוש). הייתי מוכנה לשמוע אותו, אולי, אם לא היה המניע שלו שנאה טהורה, מלאת אנדרנלין שכזאת לכל מה שריח דתי נודף ממנו. גם כשהוא קרא את ספרו של הפרופ`, אני מאמינה שלו היה מוצא שם עיוותים או טעויות היה מתעלם, כי הוא רצה למצוא את התירוץ שלו לפריקת עול דת, והספר היה התירוץ. איך אומרים? לפעמים הספר הוא רק התירוץ. אם לא היה הפרופ`, טומי לפיד היה תופס את מקומו.
 

נצנוץ

New member
איך את יודעת???



מילא שאת קוראת את מחשבותיו של הבחור ויודעת מה הוא שומר ומה לא אבל איך את יודעת איזה ספרים הוא קרא????????? (וואלה, ואני חשבתי שאני זאת שיודעת הכל על כולם....)
 
רוח הקודש



נצנוצוש, הבחור הכריז קבל עם ועדה בקישור שלו בהודעתו על ``החשיפה של גיזרה`` למעלה, שהוא קרא את הספר של ליבוביץ. אחרי הכל, את באמת זו שיודעת הכל, ואין לי יכולת להתחרות בכישורייך (בכל תחום...)
 

turbo

New member
לירוק יש רוח הקוטג` ? ? ? ?



בס``ד אל תהיי צנועה ירוקי !!!! אנחנו יודעים שאת בעלת רוח נבואה .....או רוח הקודש...(מה שתיבחרי) טורבו...
 

נצנוץ

New member
פאתטי למדי.....



למה היית צריך לגלות את השמות שלו? אולי הוא לא רצה שידעו? למה אסור לו להציג את הדעות שלו כאן? אם הוא יורד עלינו, נרד עליו בחזרה, מה הבעיה? לא הבנתי. נניח שהוא לא חושב את מה שהוא כותב, נגיד שהוא רואה אתגר בנסיונות הניגוח האלה ובהתמודדות עם התגובות עליהן. מה איכפת לך? הוא מציק? אז תתעלם! יש לך מה לענות וזה מעניין אותך? תענה!!!! אני ממש לא מבינה את ההיסטריה הזאת..... (בין שאר מיליוני הדברים שאני לא מבינה. ביניהם רוב הודעותיו של גיזרה שווה....)
 
למעלה