נביחות באמצע הלילה - מה עושים?

skyd

New member
נביחות באמצע הלילה - מה עושים?

לחברה שלי יש כלבה מעורבת (קצת יותר גדולה מפינצ'ר) שישנה איתנו בלילה במיטה. העניין הוא שברוב הלילות היא מרגישה מחוייבת לקום בשעה אקזוטית כזו או אחרת (כגון רבע לשלוש לפנות בוקר) ולנבוח על הירח (אפילו שהחלונות סגורים). שנינו קוראים לה שתפסיק לנבוח אבל היא פשוט מתעלמת וממשיכה בשלה. כאשר הדציבלים שלי עולים על אלה שלה היא מתרצה וחוזרת לישון (אני מניח שצעדים ברחוב או חתול טועה הם אלו שמקפיצים אותה). שאלתי היא - מה ניתן לעשות על מנת למנוע את התקריות האלה? (לי אישית לוקח המון זמן להירדם אחרי אירוע שכזה וזה בהחלט משפיע על איכות היום הבא שלי). תודה.
 

lilba33

New member
לא לשפוך מים קרים. מה פתאום.

יש כל כך הרבה דברים אחרים ונכונים. אפשר להתיז עם אקדח מים טיפה מים ולומר שקט תקיף באותו זמן. ברגע שהכלב/ה שקטים לצ'פר. להתמיד ככה במשך מספר ימים -והכלב/ה יבינו שצריך שיהיה שקט. יש מאמרים בפורום שיכולים לתת כל כך הרבה עצות טובות -כדאי לקרוא וליישם. וחוץ מזה-הכי חשוב-תקראו את התשובות שדודיק כתב לגבי זה-מסתבר שהם ממש מועילות.
 
חס וחלילה לשפוך מים על הכלב

איך זה היה נעים לך אם מישהו היה בא ומרוקן עלייך דלי של מים? בטח שלא במזג אויר הזה, כי הכלב עלול לחלות. ישנן דרכים אחרות להתמודד עם נביחות, לא צריך לשפוך מים זה סתם להתעלל בכלב.
 
אתה צריך לצור התנייה שנביחות

= חויה לא נעימה. קופסת הרעש של דודיק בהחלט תשפיע כאן. תגובה מיידית חובה. ולשם פרופורציה - אצלנו במושב למוד הגנבות, למדנו להוקיר את נביחות כלבינו. צחי
 

stripes

New member
לא מסכים איתך

ליצור התניה שנביחה = חוויה לא נעימה זה פיתרון קיצוני מדי. ככה כלבים מתקשרים, מה לעשות! נכון שלפעמים זה לא כל כך במקום ומטריד אבל עדיך ללמד את הפקודה שקט.
 
למעלה