נבחרת ישראלVSנבחרת איי פארו

נבחרת ישראלVSנבחרת איי פארו

איצטדיון:ר''ג שעה:21:10 שופט:ברנהארד ברוגר(רומני) שידור:ערוץ 10 תוצאות מסיבוב הקודם:2-0 לישראל(קטן ונימני) הקמפיין שהתחיל במשחק שאף אחד לא רצה לשדר, יסתיים היום עם משחק נגד איי פארו החלשה(אך הסימפטית!). היום בר''ג יהיה לגרנט הזדמנות האחרונה לנסות ולהציל את ישראל ולעזור לה לעלות, גם שהסיכוים הם קלושים. בלי שום קשר למה שהיריבות יעשו נבחרת ישראל תצטרך את ההופעה האחרונה לתת בשביל הקהל-מדינת ישראל. נבחרת ישראל שלנו מגיעה למשחק כאמור אחרי שבפעם האחרונה היא ניצחה את אותה איי פארו בבית שלהם, יוסי בניון לא כשיר ב-100 אחוז אבל בכל זאת הוחלט לפתוח איתו בהרכב. לגרנט יש שני התלבטויות שאחת מהם זה מי יהיה הבלם השני(בנאדו או גרשון) והשניה היא מי יהיה החלוץ השני(גולן או בלילי). המערך של גרנט הוא 4-4-2, אבל נראה איך זה יתבטא במהלך המשחק עצמו. אגב, עידן טל לא בהרכב כי סואן למרות יכולת חלשה מתחילת העונה מקבל קרדיט מגרנט. הנבחרת החביבה של איי פארו מגיעה למשחק הזה אחרי קמפיין אבוד בו הם השיגו רק נקודה אחת. הקבוצה החביבה מפארו שלא פחדו לשחק יפה וגם לתקוף את ישראל, שוויץ, צרפת, ואירלנד בביתם יראו אחרת הפעם בר''ג. יש להם אופי שהם נלחמים כמו גיבורים עד שהם סופגים את השער הראשון וזה ממוטט אותם. שימו לב למס' 14 שלהם הוייסטד(אאל''ט) שאותי אישית הרשים במשחק הראשון של הנבחרות. אגב, זה יהיה משחקו האחרון של לארסון מאמן הנבחרת שלהם. ההרכבים המשוערים: נבחרת ישראל:ניר דוידוביץ', אריק בנאדו(שמעון גרשון), טל בן-חיים, אלון חרזי, אדורם קייסי, וואליד באדיר, עבאס סואן (עידן טל), אבי נמני, יוסי בניון, יניב קטן, פיני בלילי (עומר גולן). איי פארו:מיקלסן; האנסן, א.יעקובסן, יוהאנסן, הורג; לאקוני, הוייסטד, בנימינסן, יורגנסן; ר. יעקובסן, פלוטום. אל אל ישראל! בהצלחה לנבחרת!
 
בהצלחה נבחרת!!!

שיט זה מאוחר... ראיתם את הכתבה על בניונ'ס אגב?! איזה איש גדול... המון בהצלחה
 

yuvalf90

New member
אם

אברם פותח עם עבאס סואן ובאדיר בקישור הוא יכול לחלם על תוצאה גבוהה נגד פארו לא צריך 2 קשרים אחוריים או שיכניס את טל שישחק ליד באדיר\סואן או שיכניס את זנדברג
 

O n y X

New member
בהצלחה לנבחרת../images/Emo104.gif

זה כל החלוצים? ארבייטמן בסגל למשחק?
 
נראה לי שכן, בכל מקרה

סתם ביזבוז של זמן הנבחרת הזאת. תגידי את משתחררת עוד חודש?
 

O n y X

New member
כן...אתמול חיפשתי הודעות ישנות שלי

מצאתי את ההודעות "גיוס נעים" וכו' והתחלתי להתגעגע
. הרבה אנשים נהדרים שהיו אז כבר לא כותבים כאן, וחבל.
 
גם עכשיו יש כאן הרבה

אנשים נהדרים שיכתבו לך "בהצלחה בהמשך הדרך בתור אזרחית", שתשתחררי
 

R E k

New member
מזל טוב ובהצלחה בחיים האזרחיים!!

(הודעה מראש)
 

patito ƒeo

New member
וואו!! ../images/Emo107.gif

אבל רק התגייסת
חח יו איך הזמן עבר מהר. ובאמת חבל, גם אני הסתכלתי על הארכיון לפני כמה ימים.. הרבה נטשו
 

TheWiseGuy

New member
אבל הצטרפו רבים וטובים אחרים...

או במילים אחרות, אני הצטרפתי
.
 

scarlett 1

New member
וכולנו שמחים

אחרי הכל, מה הוא פורום חיפאי בלי איזה חכמולוג?
 

TheWiseGuy

New member
אבי נמני, פיני בלילי וואליד באדיר..

אלה השחקנים שגרנט בוחר לפתוח איתם, כשיש לו אופציות כמו טל, זנדברג, ברקו וארבייטמן.
 

R E k

New member
אין מה לדבר..אמרתי כבר..

מתאים לו רק 0-1 היום, לא יותר! המשחק היום מבחינתו לא קיים, הקמפיין כבר נגמר, הוא את התיקואים שלו עשה, הוא כבר מלך בתקשורת.. הכל אסטרטגיה מסריחה שלו.. מי שלא יודע: כדי שהסיכויים שלנו לעלות קצת ישתפרו, אנחנו צריכים לנצח היום לפחות 7:0 (כדי לשפר הפרש שערים)..לפחות לפי הנתונים שפורסמו בלא מעט אתרים..
 

TheWiseGuy

New member
תן את הנבחרת למאמן ולא לפוליטקאי

ואנחנו מנצחים גם 10:0 את פארו אם צריך. למה צריך 4 שחקני הגנה+2 קשרים אחוריים מול נבחרת כזאת? למה לא לשחק עם הרכב כזה: דוידוביץ חרזי, בן-חיים, קייסי טל, סואן, זנדברג, בניון, ברקו קטן וארבייטמן ?
 
בע"ה,צריך הרבה עזרה!!!

אם אפשר להגיד דעה אישית אני לא בטוח שאני רוצה שהנבחרת תעלה,לא בגלל הסיכויים,אלא בגלל המאמן והשיטה..יבואו אנשים ויגידו שהוא הביא לחיפה 2אליפויות,כל זה לא מעניין!הנבחרת משחקת מאוד מגעיל,וגם נגד אירלנד ברמת גן לא תקפנו כמו שאומרים,וגם צרפת בר"ג לא תקפנו אותם כמו שהיינו צריכים(דחילק,הם ב10שחקנים,אתה עדיין נותן הוראה להניע כדור??)שאני רואה משחק נבחרת אני לא נהנה,עד עכשיו מכל הקמפיין לא נהניתי,וזה עצוב כי השגנו הרבה נקודות!גרנט הוא פוליטיקאי,ומגעיל אותי עם הצביעות שלו!!אני החלטתי,מן הסתאם ישראל ינצחו היום,אבל אני לא רוצה שהם יעלו!פשוט לא רוצה!אם הם יעלו אני לא אבכה,אבל עדיף שישארו בארץ,ולא יעלו!!!
 
למעלה