נבוכה והמומה אני חייבת לספר לכן
שרק ביום שישי האחרון נודע לי שאני עומדת להיות שוב אמא זה ישמע הכי טפשי בעולם אבל לא היה לי שמץ של מושג גם לא תארתי לעצמי שזה יכול לקרות לי "נקבה לא פוריה" כך הוגדרתי לםני טיפולי הפוריות שבעקבותם נולד המלך שלי. וזה פשוט קרה אני לא מעכלת את הידיעה אני מרגישה גם לא מוכנה אני מרגישה דיי טיפשית שלא חשדתי בכלום אני דואגת אני חוששת אני "מלא דברים" - נראה לי שגדול עליי! ובכל זאת ..... אפשר להגיד מזל טוב אם הכל הכל יהיה בסדר בקיץ הקרוב, בגיל 30 אני אהיה אמא ל-2!
שרק ביום שישי האחרון נודע לי שאני עומדת להיות שוב אמא זה ישמע הכי טפשי בעולם אבל לא היה לי שמץ של מושג גם לא תארתי לעצמי שזה יכול לקרות לי "נקבה לא פוריה" כך הוגדרתי לםני טיפולי הפוריות שבעקבותם נולד המלך שלי. וזה פשוט קרה אני לא מעכלת את הידיעה אני מרגישה גם לא מוכנה אני מרגישה דיי טיפשית שלא חשדתי בכלום אני דואגת אני חוששת אני "מלא דברים" - נראה לי שגדול עליי! ובכל זאת ..... אפשר להגיד מזל טוב אם הכל הכל יהיה בסדר בקיץ הקרוב, בגיל 30 אני אהיה אמא ל-2!