נבדוק את צביעותם של הקומוניסטים.

נבדוק את צביעותם של הקומוניסטים.

כידוע, התנועה לאיכות השלטון שלדעתי מנהיגיה קומוניסטים כולם, עתרה לבג"ץ בעניין חוק טל. יצאו חלק מהקומוניסטים המשתתפים בפורום והצדיקו את הקבילה וטענו כי מדובר בחוק שמפלה בין דם לדם. אבל מה נשכח???? מדובר בחוק פוליטי!!!!! חוק טל בא בתמורה למהלך פוליטי אחר, תן לי ותן לך, בדיוק כפי שביטלו את גזרות המלצות וועדת דוברת בחינוך החרדי, בדיור כפי שהעבירו לחרדים האשכנזים 290 מיליון ש"ח, הכל בתמורה לתמיכה בחקיקת ההתנתקות. האם הקומוניסטים בכלל והקומוניסטים בתנועה לאיכות השלטון בפרט, יצאו כנגד העיסקאות הפוליטיות שאיפשרו את החקיקה הקשורה להתנתקות??? לא!!!!!!! להגיד: ישנו עיסקאות פוליטיות אפלות ש"נכון" לתקוף, ישנן אחרות שלא נכון לתקוף, לזה ייקרא צביעות. וכעת מקרה היפוטטי, אבל מאוד אפשרי: כשבועיים לפני תחילת מימוש הליך ההתנתקות, יבואו החרדים האשכנזים ויגידו לשרון: אם לא תיענה לדרישותנו, כי אז לא נתמוך במהלך וממשלתך תופל ולא יתבצע הליך ההתנתקות. אלו הן דרישותנו: 1. לא ניתן יהיה לבטל את חוק טל ב 20 שנה הקרובות. 2. תוספת של 2 מיליארדד ש"ח לחינוך התורני האשכנזי. 3. חידוש קצבאות הילדים במתכונת הקודמת עבור ילדי החרדים האשכנזים בלבד. במידה ושרון יחליט להענות לדרישות האלו, האם הקומוניסטים יקבלו נגדן??? או שיגידו כי המחיר שווה לנוכח מימוש אידיאולוגיית התבוסתנות? נבדוק את רמת הצביעות.
 

Mesarim

Member
אלוהים אדירים

תגיד. אתה משלם למישהו שיחבר עבורך את כל המגילות הללו ? תשנה את החתימה המפגרת שלך
 
אין לה יעלי

היא חיכתה שאנשים ילכו לישון כדי לשפוך את טוב ליבה
 
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

ברור, כדי שיהיה לה כח להזדחל בשעות הקטנות כאשר כולם ישנים.
 
אפילו הוא לא יוכל לעזור לך בכלא.

שם כאשר תהיה בקורס "חינוך מחדש", תבין כי מפגר מי שלא מאמין באמיתותה של החתימה שלי. ומי מ"באי" הקורס לא יאמין באמיתותה, כי אז יירקב בתאו בכלא עד ליום מותו. דרך אגב: לא מפטרים 6000 מורים, רק מחזירים אותם הביתה...
 

אבנר ג

Well-known member
אני בליינד בצד שלך מעריץ יקר....

אתה לא צריך להיות כל כך מודאג בעניינם של הקומוניסטים.... מתי שהמנהיג הנערץ יקח סוף סוף לידיו את מוסרות הדיקטטורה, אני במקום ממליץ למנות אותך שר לבטחון פנים, עם סמכות לשלוח את כולם לסיביר.... אבל רק תגיד לו למנהיג הנערץ שיזדרז קצת....שלא יתפגר לנו חלילה, כי בינינו גם אתה הרי יודע שהוא נמצא כבר עם רגל אחת, אתה יודע איפה...
 
אני לא מודאג, אני מזהיר.

ואזהרתי באה באותו הניסוח של פותח ההודעה, לדעתי הוא לא יודע היכן הוא חי ולאן זורמים העניינים. שרון רחוק מאוד מלהתפגר, הוא יחיה מספיק כדי למקות את המדינה מתחלואיה (הקומוניסטים, ההומואים/לסביות, המיעוטים, ה"שרוטים בשכל"), ובנוסף יספיק להכין את בנו ממשיכו למשימה החשובה - שמירת המדינה כדיקטטורה מצליחה נטולת תחלואים כיאה לעם הנבחר והגזע העליון.
 

nizanm

New member
ושכחת את יעלירום. אתמול היא התחצפה.

לאן נשלח אותה? נצרף אליה את מסרים. זהו. ואתה אבנר, מה אתך? סיביר לא בשליטת מנהיגנו הנערץ שתוך פחות מ- 1/2 1 חדשים יהיה דיקטטור. נשלח את כולכם לחרמון. זהו.
 

סוהי

New member
אפילו האפשרות התיאורטית הזאת....

רק מצביעה על העיוות של השיטה הקואליציונית במישטר שלנו. הכל יכול להישתנות ע"י גחמה של מפלגונת אחת קטנה כלשהי!
 
למעלה