נאמני מחשב

נאמני מחשב

אודה מאוד מאוד למי שיעלה לפורום או ישלח לי במסר אישי רעיונות להפעלת נאמני מחשב בית ספריים.
 

שקד פ

New member
טלי שלום

נכנסתי לאתר שלך, מקסים !!! כל הכבוד. ראיתי שבמשחקים עדין לא הכנסת משחקים. אם את מעוניינת אני יכולה למסור לך קודים של משחקי JAVA סקריפט. שקד
 

טלי ב

New member
ענין של סדר עדיפות

תודה על ההצעה אשמח מאד לראות את הקודים ... אבל, העקרון של המשחקים שלי הוא ממש פשוט, בניית המשחק היא רק ע"י שימוש בכלי האופיס שנמצא מן הסתם בכל בית ספר, וכל ילד יכול להכין בעצמו משחקים . הפשטות זה העיקרון המנחה. מה שקורה הוא שבימים האלה קיבלתי תחת חסותי 15 בתי ספר, לכל אחד מהם יש המון צרכים , בקשות להשתלמויות וכו אני לא מוצאת כרגע זמן לשבת ולהכניס את התכנים לאתר אינשלה בחופשת סוכות.
 

toy toy

New member
שקד, אפשר גם?

אשמח לראות גם את הסקריפטים בתודה מראש
 

שקד פ

New member
קודים של משחקים

העלתי על דף word 2 קודים של משחקים שונים. העתקתי את הקודים מדף הנמצא ב- front page מקווה שזה יצליח. יש לי עוד עשרות קודים מקסימים. לשרותכם שקד.
 

italav

New member
שלום טלי

נהניתי מאוד מהאתר שלך. חבל שאני איני מסוגלת לבנות אתר. אני מאוד רוצה לבנות אתר בית ספרי וכמובן אשמח גם לאתר פרטי משלי, אך איני יודעת איך להתחיל לצערי לא יכולתי לבוא להשתלמות של אלישע. אני חושבת שאחפש לי תלמידים מומחים ושהם יבנו אתר במסגרת המחויבות האישית שלהם. יופי טלי!! ומן הסתם בקרוב נפגש. שנה טובה !!! איטה לביא
 
טלי

תודה רבה עבור ההזדמנות שנתת לי לשוטט באתר המקסים שלך. שאבתי רעיונות ממך ומקישורים לבתי ספר אחרים...תודה
 
מעט רעיונות

1 גאוות יחידה 2. הדרכתם 3. הפעלתם 4. תגמול קודם כל צריך כל הזמן לפמפם להם שהם הנבחרים, הטובים ביותר, ולאמר זאת גם לשאר התלמידים בכל שיעור ובכל הזדמנות. צריך לקבוע שעה שבועית אחת לפחות בה יקבלו הדרכה והרחבת הידע הקיים, אם את לא יודעת - אפשר לגייס הרים/מורים אחרים/ אחים בוגרים או במקרה שלי את אחד הבנים הפרטיים שלי. לקבוע תורנות בינם לבין עצמם - כי לא כולם צריכים להיות פעילים יום-יום. אני בונה מערכת שבועית, וזוג התורנים אחראי באותו יום על כיבוי המחשבים בחדר המחשבים בתום יום הלימודם. בסוף כל שנה - צריך לתגמל אותם - ע"י ספר מקצועי, או תוכנה, או מה שהמנהלת מוכנה להקציב לנושא.
 

nivsh

New member
אתר מפעיל - המלמד נאמני מחשב

זהו אתר שבו נאמני המחשב מתנסים בעזרה, ובגילוי תקלות ועוד ישנם מפגשים רבים והתנסויות בנושאים שונים.
 

אוריתר

New member
לקט רעיונות

שלומית שלום, העליתי כאן לפני יותר משנה את השאלה הזאת, והנה לקט התשובות שקיבלתי ממורים בפורום ובמקומות נוספים.
 
למעלה