נאלצת למסור את המשפחתון

gilgol29

New member
נאלצת למסור את המשפחתון

עקב בעיות אישיות החלטתי לוותר על חלום חיי ולמסור משפחתון שנמצא בבעלותי. ההרשמה לשנה הבאה מלאה (כולל רשימת המתנה) ולכן לא יכולה להודיע על סגירה אני מעוניינת למצוא מישהיא שתקח לניהולה את המשפחתון וכמובן שיהיה לנו חזון דומה האם יש לכן ניסיון/ הצעות איך למצוא אחת כזו?... ואיך לספר זאת להורים?
 
../images/Emo7.gif עצוב לי בשבילך

נראה לי שכדאי שתגידי להורים את האמת, שעקב סיבות אישיות את סוגרת ותחזירי את השקים להורים, אין ברירה.
 

gilgol29

New member
רוב ההרשמות בגנים הפרטיים נסגרו

וזה יהיה לא הוגן לסגור את המשפחתון ולהשאיר 20 ילד ללא מסגרת יש לי מחוייבות לדאוג להם למסגרת חלופית ומי שלא מעוניין יקבל את דמי ההרשמה חזרה
 
אני מכירה מישהי שעשתה זאת לפני כשבועיים!!!

היא דווקא חברה פה בפורום. להפתעתה ההורים קיבלו זאת בהבנה. את לא חייבת למצוא מחליפה! אם החלטת לסגור, זה עוד לא מאוחר להודיע. אני בטוחה שעדיין ימצאו מקומות פנויים.
 

סגול לי

New member
צר לי, אם תכתבי באיזה איזור את

אולי אוכל לעזור לך. מקווה שבעיותייך האישיות יפתרו במהרה על הצד הטוב ביותר.
 
לא את לא מוותרת על חלום חייך../images/Emo24.gif

את רק דוחה אותו קצת עד שהסערה תחלוף. לכל בעיה יש פיתרון וכל משבר חולף. שום דבר בחיים אינו קבוע כך שאל תקבלי את הסגירה כדבר מוחלט ותמידי.
 
מסכימה עם אירית בכל מילה../images/Emo45.gif, אולי בינתיים

הכל לטובה. אולי זה רק פסק זמן להתארגנות מחדש. רק ימים יגידו......................... פרסמי שאת צריכה גננת, אולי תופתעי לטובה. בכל מקרה בהצלחה.
 

gilgol29

New member
תודה רבה על האמפתיה והחיזוקים

הגן ממוקם במרכז הארץ - צפון מרכז
 
לא מציעה לחשוף פרטים נוספים כאן

גלגו, היזהרי, מלאמר איפה הגן מכיוון שכך ההורים בגנך עלולים לגלות בדרך הגרועה ביותר על כוונתך. אני מציעה לך לזמן אותם לשיחה ולאפשר להם להשאר יחד ולמצוא אדם מתאים שיקח את הגן או לקבל את כספם חזרה. הקשיבי להם ורק אח"כ תחליטי. אגב!20 ילדים זה ממש לא משפחתון אלא גן.
 
למעלה