ובכל זאת,
האם ישנם מקרים בהם אפשר לפגוע באחרים? ..כשם שישנו אחד שבוחר להיפגע, אולי יש גם אחד שבוחר לפגוע (מניפולציות רגשיות בין שני אנשים).. אני יודעת שזה נושא לא כ"כ נעים לדבר עליו, אך מעלה אותו בכל זאת כי קצת מוטרדת ממנו ; בזמן האחרון אני כל הזמן שומעת כאן- בעולם הוירטואלי- שאותו אחד שנפגע..הבעיה היא אצלו..זה משהו שהוא עובר..ואני לא כל הזמן יכולה להסכים עם זה. לדוגמא, מישהו אומר/שואל משהו באופן תמים ל/את האחר ולפתע האחר "מתפרץ עליו" (מהלב..?!?) והראשון לא מבין מאיפה זה "בא לו" ואז ישנן כמה אפשרויות תגובה לראשון, כשלרוב, ממה שנתקלתי בחיי ובסביבתי, הבחירה היא שחור או לבן: להיפגע או להגיד "יאללה..שילך לעזעזל" (סליחה על הבוטות).. נושא הדרמות והמניפולציות הרגשיות- מעסיק אותי בזמן האחרון.