נאזגול החמוסון ישן -

Nיה

New member
נאזגול החמוסון ישן -

אסור, אסור להשאיר את דלת החדר שלנו פתוחה. כשהוא רואה את החדר, קודם הוא בוזז את צלחת האוכל של החתולות, ואז הוא מתגנב למיטה לישון שם (הכי טוב לישון במיטה של אבא ואמא - גם חמים שם, וגם לפעמים יש שם רגליים שאפשר לנגוס בהם). הלכתי לחפש אותו בדירה, ומצאתי אותו חורפ לו בשמחה במיטה שלנו...
 

bilbolim

New member
איזה חיים...

כל היום לחרופ ולישון! חמוס מדהים וניראה ממש טוב, אני רואה שהוא כמעט ולא סגור בכלוב וכמעט תמיד משוחרר, ממש גן עדן.
 

Nיה

New member
דווקא הייתי רוצה שיהיו יותר חתוליים

שיבואו להתפנק... והייתי רוצה שמיצי תהיה יותר חמוסית - שתפסיק לדבר איתי (חמוסים בקושי בקושי עושים קולות)
 

Nיה

New member
חמוד ? לא... מדהים? כן!!

בשנות התבגרותי לא ממש נתקלתי במגדלי חתולים. ואם כן היו חתולים בסביבתי, הם היו שמנים ועצלים, ולא יצא לי להכיר את האופי שלהם. את מיצי לקחנו אחרי שזוג חברים טובים לא יכלו לגדל אותה. ופתאום אני רואה כמה שחתולים זה עם חכם. היא ממש יודעת להסביר מה היא רוצה. היא רוצה לצאת, היא עומדת ליד הדלת ומיללת. היא רוצה (עוד) אוכל, היא תילל, עד שנלך אחריה, והיא תוביל אותנו לכלי האוכל. היא רוצה שנרים אותה לארון הגבוה, היא תילל ליד הארון ותסתכל למעלה, עד שמישהו ירים אותה. היא רוצה שנפתח לה את החלון, היא תסתובב סביבנו עד שנפתח אותו. היא רוצה את האוכל הדיאטטי שגורם לה להקיא - היא תילל ותחבוט בכלי עד שנבוא להפסיק את הרעש הזה... בקיצור - כשהיא מיללת, לרוב אנחנו מבינים מה היא רוצה. מדהים בעיניי.
 

Applebite

New member
זה מה שאני אומרת תמיד

אנשים לא אוהבים חתולים, כי בשביל לאהוב אותם צריך להכיר אותם מקרוב וברגע שזה קורה- גם שונאי חתולים יתאהבו בהם!
 

Applebite

New member
איזה מתוק ותחמן! ולמה שלא ישן שם

בעצם? ואהבתי מאוד אם השם שלו!!
 

Nיה

New member
נראה אותך ישנה איתם...

א) רגלים של בן אדם עבורם זה חטיף לילי - לנגוס ולהנות... ב) הם מצחינים קלות - בעיקר כשהם נבהלים כשהם לא מוצאים את הדרך החוצה מהמיטה (לי פחות מפריע, לבעל יותר)
 

Nיה

New member
יש להם את תכונת הבואש -

כשהם מפוחדים, הם משחררים מנת סרחון מגעילה כזאת... יש ניתוח להסיר את בלוטות הריח, אבל זה ניתוח בהרדמה מלאה, שלא מומלצאת לחיות קטנות כאלו. החמוסה מנותחת (הראשונה שלנו. עם בכורים תמיד עושים טעויות). חמוס אחד מת בהתאוששות מהניתוח. חמוס שני לא נותח, ושחרר רק כשהיה הולך לאיבוד בתוך הארון, או פעם כשנפלה עלי החתולה.
 
למעלה