נאווה, שאלה על תוספים

sarche

New member
נאווה, שאלה על תוספים

הייתי היום בייעוץ של נטורופטית בחנות שמוכרת מוצרי טבע/אורגניים. הנטורופטית ייצגה את חברת ארקו-פארמה והיא המליצה לי על התוספים: אנגיוסן (אומגה-3 ), ארקואון (מכיל ג'ינסנג, גי'נקו בילובה ועוד משהו שאני לא זוכרת) ומוציויטל. לא רכשתי את הארקואון עדיין - מה דעתך על תוסף כזה? היא טוענת שהוא ממריץ ומעלה את רמת האנרגיה ומשפר את תפקודי החשיבה.
 
הוא לא מתאים לנו במיוחד

ג'ינסנג מעלה אנרגיה לאנשים בריאים. הוא גם מגביר דופק. אסור להמריץ אותנו, רק לחזק. להגברת תפקודי חשיבה - קחי את הג'ינקו בילובה לבד.
 

sarche

New member
מוציויטל= אבקת סיבים לסיוע בעצירות

במקרים של עצירות מתמשכת
 
למעלה