נאווה, שאלה על תוספים
הייתי היום בייעוץ של נטורופטית בחנות שמוכרת מוצרי טבע/אורגניים. הנטורופטית ייצגה את חברת ארקו-פארמה והיא המליצה לי על התוספים: אנגיוסן (אומגה-3 ), ארקואון (מכיל ג'ינסנג, גי'נקו בילובה ועוד משהו שאני לא זוכרת) ומוציויטל. לא רכשתי את הארקואון עדיין - מה דעתך על תוסף כזה? היא טוענת שהוא ממריץ ומעלה את רמת האנרגיה ומשפר את תפקודי החשיבה.
הייתי היום בייעוץ של נטורופטית בחנות שמוכרת מוצרי טבע/אורגניים. הנטורופטית ייצגה את חברת ארקו-פארמה והיא המליצה לי על התוספים: אנגיוסן (אומגה-3 ), ארקואון (מכיל ג'ינסנג, גי'נקו בילובה ועוד משהו שאני לא זוכרת) ומוציויטל. לא רכשתי את הארקואון עדיין - מה דעתך על תוסף כזה? היא טוענת שהוא ממריץ ומעלה את רמת האנרגיה ומשפר את תפקודי החשיבה.