מ 1.7 קו חדש של דן 389

מצב
הנושא נעול.

יניביש1

New member
מ 1.7 קו חדש של דן 389

מ 1.7 קו חדש של דן 389
מכרמלית לעתידים דרך אבן גבירול
 
עם כל הכבוד לשיטת קווי המזלג, מדוע

מ 1.7 קו חדש של דן 389
מכרמלית לעתידים דרך אבן גבירול
עם כל הכבוד לשיטת קווי המזלג, מדוע
נותנים לקו חדש בעיר מסויימת מספר שכבר קיים לקו אחר באותה עיר?
קיים קו 389 של אגד בין תל אביב לערד.
 


לא נראה לי שמישהו יתבלבל
 
גם בקו 6, זה לא אומר שאם זה קיים

חפש בדן קו 7 בתוך תל אביב
יש כפילות
גם בקו 6, זה לא אומר שאם זה קיים
זה בסדר.
קווים 6 ו-7 הם בכלל דוגמאות לכפילות אצל אותו מפעיל.

יש עוד כפילויות, למשל: קו 502 - גם קו של אגד לרעננה וגם קו לילה של קווים לשוהם. או קו 100 - גם הקו התיירותי של דן וגם קו של קווים למודיעין.

בחיפה בכלל יש כפילות גם בתחנות - לקו 3 של המטרונית ולקו 3 של אגד (ויש בה עוד כפילות - שני קווי 18).
וגם בירושלים יש כפילות בין קו 1 של אגד לקו 1 הרכבת הקלה.
 

אוהדא11

New member
גם קווי דן בבני ברק הם בעלי מספרים כפולים

גם בקו 6, זה לא אומר שאם זה קיים
זה בסדר.
קווים 6 ו-7 הם בכלל דוגמאות לכפילות אצל אותו מפעיל.

יש עוד כפילויות, למשל: קו 502 - גם קו של אגד לרעננה וגם קו לילה של קווים לשוהם. או קו 100 - גם הקו התיירותי של דן וגם קו של קווים למודיעין.

בחיפה בכלל יש כפילות גם בתחנות - לקו 3 של המטרונית ולקו 3 של אגד (ויש בה עוד כפילות - שני קווי 18).
וגם בירושלים יש כפילות בין קו 1 של אגד לקו 1 הרכבת הקלה.
גם קווי דן בבני ברק הם בעלי מספרים כפולים
 

DRORIKO8

New member
אבל איזה בעיה יש בכפילות של קו 6

גם בקו 6, זה לא אומר שאם זה קיים
זה בסדר.
קווים 6 ו-7 הם בכלל דוגמאות לכפילות אצל אותו מפעיל.

יש עוד כפילויות, למשל: קו 502 - גם קו של אגד לרעננה וגם קו לילה של קווים לשוהם. או קו 100 - גם הקו התיירותי של דן וגם קו של קווים למודיעין.

בחיפה בכלל יש כפילות גם בתחנות - לקו 3 של המטרונית ולקו 3 של אגד (ויש בה עוד כפילות - שני קווי 18).
וגם בירושלים יש כפילות בין קו 1 של אגד לקו 1 הרכבת הקלה.
אבל איזה בעיה יש בכפילות של קו 6
(או קו 5 אם אנחנו מדברים על בני ברק). צריך להיות ממש הזוי בשביל להיכנס לתוככי בני ברק רק בשביל לקחת 6 במחשבה שאתה נוסע נניח לקניון רמת אביב. אני מעולם לא נתקלתי באחד כזה בקוי בני ברק,ואם קיים אחד כזה צריך לממן לו אישפוז,לא לשנות מספרים של קוים עכשיו.
 
לא קו 6 של בני ברק

אבל איזה בעיה יש בכפילות של קו 6
(או קו 5 אם אנחנו מדברים על בני ברק). צריך להיות ממש הזוי בשביל להיכנס לתוככי בני ברק רק בשביל לקחת 6 במחשבה שאתה נוסע נניח לקניון רמת אביב. אני מעולם לא נתקלתי באחד כזה בקוי בני ברק,ואם קיים אחד כזה צריך לממן לו אישפוז,לא לשנות מספרים של קוים עכשיו.
לא קו 6 של בני ברק
קו 6 של צפון תל אביב וקו 6 של בת-ים שנוסע גם בתחומי יפו (שנכללת במערכת המידע כעיר אחת עם תל אביב).
אם בוחים בכל קו "תל אביב" ו "6" מקבלים שני קווים.
כלומר: יש בתל אביב שני קווי 6 ושניהם של חברת דן.
כפי שיש שני קווי 7 של דן בתל אביב.
 

DRORIKO8

New member
צודק

לא קו 6 של בני ברק
קו 6 של צפון תל אביב וקו 6 של בת-ים שנוסע גם בתחומי יפו (שנכללת במערכת המידע כעיר אחת עם תל אביב).
אם בוחים בכל קו "תל אביב" ו "6" מקבלים שני קווים.
כלומר: יש בתל אביב שני קווי 6 ושניהם של חברת דן.
כפי שיש שני קווי 7 של דן בתל אביב.
צודק
 

אורי404

New member
אין עדיין הודעה באתר "דן"

מ 1.7 קו חדש של דן 389
מכרמלית לעתידים דרך אבן גבירול
אין עדיין הודעה באתר "דן"
אפרופו הודעות על קווים חדשים, בהפעלת "דן". לפני מספר חודשים נכתב, שיופעל קו 124 מהיר רמת השרון-תל אביב. האם זה צפוי לצאת לפועל?
 
לא שרירותית בכלל

אפשר בבקשה הסבר לצורת המספור השרירותית
הזאת...?
לא שרירותית בכלל
קווים 89, 189 ו-289 הם קווי מזלג, כלומר קווים שיש להם קטע מרכזי וארוך משותף.
קו 389 מצטרף אליהם ומגדיל את סדרת קווי X89.
כך יש גם קווים: 71, 171, 271; 72, 172; 25, 125; 26, 126; 40, 140, 240; 42, 142; 60, 160; 61, 161
השיטה הזו בשימוש נרחב בגוש-דן מאז שבוצעה רפורמת גוש-דן בשנת 2011, אבל היא הייתה בשימוש עוד לפני כן, למשל בקווים 66 ו-166, 50, 150 ו-250, 51 ו-251 ובקווי אריאל 86, 186, 286, 386, 486.

הבעיה בשיטה הזו שהשימוש בספרת המאות לבידול בין הקווים במזלג יוצר לעיתים כפילות במספור, כמו במקרה של 389.
כשאין חפיפת מסלול בין הקווים בעלי אותו מספר כנראה מעדיפים את השייכות למזלג על פני מניעת הכפילות.
 

felixr

New member
מ ל40 ול140... אם כבר אז 141

לא שרירותית בכלל
קווים 89, 189 ו-289 הם קווי מזלג, כלומר קווים שיש להם קטע מרכזי וארוך משותף.
קו 389 מצטרף אליהם ומגדיל את סדרת קווי X89.
כך יש גם קווים: 71, 171, 271; 72, 172; 25, 125; 26, 126; 40, 140, 240; 42, 142; 60, 160; 61, 161
השיטה הזו בשימוש נרחב בגוש-דן מאז שבוצעה רפורמת גוש-דן בשנת 2011, אבל היא הייתה בשימוש עוד לפני כן, למשל בקווים 66 ו-166, 50, 150 ו-250, 51 ו-251 ובקווי אריאל 86, 186, 286, 386, 486.

הבעיה בשיטה הזו שהשימוש בספרת המאות לבידול בין הקווים במזלג יוצר לעיתים כפילות במספור, כמו במקרה של 389.
כשאין חפיפת מסלול בין הקווים בעלי אותו מספר כנראה מעדיפים את השייכות למזלג על פני מניעת הכפילות.
מ ל40 ול140... אם כבר אז 141
 
אין בעיית כפילות עם אגד

לא שרירותית בכלל
קווים 89, 189 ו-289 הם קווי מזלג, כלומר קווים שיש להם קטע מרכזי וארוך משותף.
קו 389 מצטרף אליהם ומגדיל את סדרת קווי X89.
כך יש גם קווים: 71, 171, 271; 72, 172; 25, 125; 26, 126; 40, 140, 240; 42, 142; 60, 160; 61, 161
השיטה הזו בשימוש נרחב בגוש-דן מאז שבוצעה רפורמת גוש-דן בשנת 2011, אבל היא הייתה בשימוש עוד לפני כן, למשל בקווים 66 ו-166, 50, 150 ו-250, 51 ו-251 ובקווי אריאל 86, 186, 286, 386, 486.

הבעיה בשיטה הזו שהשימוש בספרת המאות לבידול בין הקווים במזלג יוצר לעיתים כפילות במספור, כמו במקרה של 389.
כשאין חפיפת מסלול בין הקווים בעלי אותו מספר כנראה מעדיפים את השייכות למזלג על פני מניעת הכפילות.
אין בעיית כפילות עם אגד
לקו 389 של אגד יש בדיוק תחנה אחת בגוש-דן, והיא נמצאת בקומה השישית של התחנה המרכזית. אין סיכוי שמישהו יבלבל בינו לבין הקו החדש של דן.

אם כבר יש בעיה, הרי זה יהיה בכפילות את קו 389 של אפיקים שפועל בבני-ברק, וגם זה לא נראה לי מבלבל במיוחד.
 
כשאדם משתמש באתר כל-קו בוחר

אין בעיית כפילות עם אגד
לקו 389 של אגד יש בדיוק תחנה אחת בגוש-דן, והיא נמצאת בקומה השישית של התחנה המרכזית. אין סיכוי שמישהו יבלבל בינו לבין הקו החדש של דן.

אם כבר יש בעיה, הרי זה יהיה בכפילות את קו 389 של אפיקים שפועל בבני-ברק, וגם זה לא נראה לי מבלבל במיוחד.
כשאדם משתמש באתר כל-קו בוחר
"תל אביב" ו"389" מקבל שני קווים, אז יש בעיה.
בעידן האינטרנט, מערכות המידע והאפליקציות לא רצוי שבאותו יישוב תהיה כפילות בין קווי תח"צ.
בין קו 389 של דן לקו 389 של אפיקים אין חפיפה יישובית, בין קו 389 של דן לקו 389 של אגד יש חפיפה יישובית.
נכון שבשטח עצמו אין חפיפה ולא קיים סיכוי לבלבול, אבל בשנת 2014 מאוד רצוי להתחשב גם בטכנולוגיות המידע הסובבות את השימוש בתחבורה ציבורית.
 

טנק2

New member
שים לב...

כשאדם משתמש באתר כל-קו בוחר
"תל אביב" ו"389" מקבל שני קווים, אז יש בעיה.
בעידן האינטרנט, מערכות המידע והאפליקציות לא רצוי שבאותו יישוב תהיה כפילות בין קווי תח"צ.
בין קו 389 של דן לקו 389 של אפיקים אין חפיפה יישובית, בין קו 389 של דן לקו 389 של אגד יש חפיפה יישובית.
נכון שבשטח עצמו אין חפיפה ולא קיים סיכוי לבלבול, אבל בשנת 2014 מאוד רצוי להתחשב גם בטכנולוגיות המידע הסובבות את השימוש בתחבורה ציבורית.
שים לב...
באתר כל קו יש הבחנה בין שני הקווים.

 
אני יודע שיש הבחנה, אבל עדיין

שים לב...
באתר כל קו יש הבחנה בין שני הקווים.
אני יודע שיש הבחנה, אבל עדיין
המשתמש צריך לבצע שלב נוסף ולבחור את הקו המתאים.
למניעת בלבול וטעויות של חוסר תשומת לב מספקת למהות כל קו, עדיף להימנע מכפילות במספור.
 
זה לא אידיאלי, אבל לא נורא

אני יודע שיש הבחנה, אבל עדיין
המשתמש צריך לבצע שלב נוסף ולבחור את הקו המתאים.
למניעת בלבול וטעויות של חוסר תשומת לב מספקת למהות כל קו, עדיף להימנע מכפילות במספור.
זה לא אידיאלי, אבל לא נורא
במקרה של האתר, לדעתי היה אפשר לפתור זאת על-ידי שדה מס' קו מפורט יותר, בדומה למה שיש באתר דן, כך שיופיעו שתי שורות נפרדות:
389 אגד: תל-אביב יפו - ערד
389 דן: כרמלית - עתידים

גם הגיע הזמן שמישהו יקבל שכל ויסדר את התקצירים של מסלולי הקווים, כך שעבור קו בין-עירוני יצוינו שמות ערים בלבד ועבור קו עירוני/פרברי שמות המסופים/שכונות.

ואגב, לדעתי בכלל צריך לעשות ארגון מחדש של התח"צ בערד, ועל הדרך להחליף את 389 על חלופותיו בקווים חדשים עם מספרים חדשים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה