עם כל הכבוד לשיטת קווי המזלג, מדועמ 1.7 קו חדש של דן 389
מכרמלית לעתידים דרך אבן גבירול
לא נראה לי שמישהו יתבלבלעם כל הכבוד לשיטת קווי המזלג, מדוע
נותנים לקו חדש בעיר מסויימת מספר שכבר קיים לקו אחר באותה עיר?
קיים קו 389 של אגד בין תל אביב לערד.
חפש בדן קו 7 בתוך תל אביבעם כל הכבוד לשיטת קווי המזלג, מדוע
נותנים לקו חדש בעיר מסויימת מספר שכבר קיים לקו אחר באותה עיר?
קיים קו 389 של אגד בין תל אביב לערד.
גם בקו 6, זה לא אומר שאם זה קייםחפש בדן קו 7 בתוך תל אביב
יש כפילות
גם קווי דן בבני ברק הם בעלי מספרים כפוליםגם בקו 6, זה לא אומר שאם זה קיים
זה בסדר.
קווים 6 ו-7 הם בכלל דוגמאות לכפילות אצל אותו מפעיל.
יש עוד כפילויות, למשל: קו 502 - גם קו של אגד לרעננה וגם קו לילה של קווים לשוהם. או קו 100 - גם הקו התיירותי של דן וגם קו של קווים למודיעין.
בחיפה בכלל יש כפילות גם בתחנות - לקו 3 של המטרונית ולקו 3 של אגד (ויש בה עוד כפילות - שני קווי 18).
וגם בירושלים יש כפילות בין קו 1 של אגד לקו 1 הרכבת הקלה.
אבל איזה בעיה יש בכפילות של קו 6גם בקו 6, זה לא אומר שאם זה קיים
זה בסדר.
קווים 6 ו-7 הם בכלל דוגמאות לכפילות אצל אותו מפעיל.
יש עוד כפילויות, למשל: קו 502 - גם קו של אגד לרעננה וגם קו לילה של קווים לשוהם. או קו 100 - גם הקו התיירותי של דן וגם קו של קווים למודיעין.
בחיפה בכלל יש כפילות גם בתחנות - לקו 3 של המטרונית ולקו 3 של אגד (ויש בה עוד כפילות - שני קווי 18).
וגם בירושלים יש כפילות בין קו 1 של אגד לקו 1 הרכבת הקלה.
לא קו 6 של בני ברקאבל איזה בעיה יש בכפילות של קו 6
(או קו 5 אם אנחנו מדברים על בני ברק). צריך להיות ממש הזוי בשביל להיכנס לתוככי בני ברק רק בשביל לקחת 6 במחשבה שאתה נוסע נניח לקניון רמת אביב. אני מעולם לא נתקלתי באחד כזה בקוי בני ברק,ואם קיים אחד כזה צריך לממן לו אישפוז,לא לשנות מספרים של קוים עכשיו.
צודקלא קו 6 של בני ברק
קו 6 של צפון תל אביב וקו 6 של בת-ים שנוסע גם בתחומי יפו (שנכללת במערכת המידע כעיר אחת עם תל אביב).
אם בוחים בכל קו "תל אביב" ו "6" מקבלים שני קווים.
כלומר: יש בתל אביב שני קווי 6 ושניהם של חברת דן.
כפי שיש שני קווי 7 של דן בתל אביב.
אין עדיין הודעה באתר "דן"מ 1.7 קו חדש של דן 389
מכרמלית לעתידים דרך אבן גבירול
אפשר בבקשה הסבר לצורת המספור השרירותיתמ 1.7 קו חדש של דן 389
מכרמלית לעתידים דרך אבן גבירול
לא שרירותית בכללאפשר בבקשה הסבר לצורת המספור השרירותית
הזאת...?
מ ל40 ול140... אם כבר אז 141לא שרירותית בכלל
קווים 89, 189 ו-289 הם קווי מזלג, כלומר קווים שיש להם קטע מרכזי וארוך משותף.
קו 389 מצטרף אליהם ומגדיל את סדרת קווי X89.
כך יש גם קווים: 71, 171, 271; 72, 172; 25, 125; 26, 126; 40, 140, 240; 42, 142; 60, 160; 61, 161
השיטה הזו בשימוש נרחב בגוש-דן מאז שבוצעה רפורמת גוש-דן בשנת 2011, אבל היא הייתה בשימוש עוד לפני כן, למשל בקווים 66 ו-166, 50, 150 ו-250, 51 ו-251 ובקווי אריאל 86, 186, 286, 386, 486.
הבעיה בשיטה הזו שהשימוש בספרת המאות לבידול בין הקווים במזלג יוצר לעיתים כפילות במספור, כמו במקרה של 389.
כשאין חפיפת מסלול בין הקווים בעלי אותו מספר כנראה מעדיפים את השייכות למזלג על פני מניעת הכפילות.
אין בעיית כפילות עם אגדלא שרירותית בכלל
קווים 89, 189 ו-289 הם קווי מזלג, כלומר קווים שיש להם קטע מרכזי וארוך משותף.
קו 389 מצטרף אליהם ומגדיל את סדרת קווי X89.
כך יש גם קווים: 71, 171, 271; 72, 172; 25, 125; 26, 126; 40, 140, 240; 42, 142; 60, 160; 61, 161
השיטה הזו בשימוש נרחב בגוש-דן מאז שבוצעה רפורמת גוש-דן בשנת 2011, אבל היא הייתה בשימוש עוד לפני כן, למשל בקווים 66 ו-166, 50, 150 ו-250, 51 ו-251 ובקווי אריאל 86, 186, 286, 386, 486.
הבעיה בשיטה הזו שהשימוש בספרת המאות לבידול בין הקווים במזלג יוצר לעיתים כפילות במספור, כמו במקרה של 389.
כשאין חפיפת מסלול בין הקווים בעלי אותו מספר כנראה מעדיפים את השייכות למזלג על פני מניעת הכפילות.
כשאדם משתמש באתר כל-קו בוחראין בעיית כפילות עם אגד
לקו 389 של אגד יש בדיוק תחנה אחת בגוש-דן, והיא נמצאת בקומה השישית של התחנה המרכזית. אין סיכוי שמישהו יבלבל בינו לבין הקו החדש של דן.
אם כבר יש בעיה, הרי זה יהיה בכפילות את קו 389 של אפיקים שפועל בבני-ברק, וגם זה לא נראה לי מבלבל במיוחד.
שים לב...כשאדם משתמש באתר כל-קו בוחר
"תל אביב" ו"389" מקבל שני קווים, אז יש בעיה.
בעידן האינטרנט, מערכות המידע והאפליקציות לא רצוי שבאותו יישוב תהיה כפילות בין קווי תח"צ.
בין קו 389 של דן לקו 389 של אפיקים אין חפיפה יישובית, בין קו 389 של דן לקו 389 של אגד יש חפיפה יישובית.
נכון שבשטח עצמו אין חפיפה ולא קיים סיכוי לבלבול, אבל בשנת 2014 מאוד רצוי להתחשב גם בטכנולוגיות המידע הסובבות את השימוש בתחבורה ציבורית.
אני יודע שיש הבחנה, אבל עדייןשים לב...
באתר כל קו יש הבחנה בין שני הקווים.
זה לא אידיאלי, אבל לא נוראאני יודע שיש הבחנה, אבל עדיין
המשתמש צריך לבצע שלב נוסף ולבחור את הקו המתאים.
למניעת בלבול וטעויות של חוסר תשומת לב מספקת למהות כל קו, עדיף להימנע מכפילות במספור.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.