מ-ס-ק-ר-ה

מ-ס-ק-ר-ה../images/Emo70.gif../images/Emo68.gif

אני רוצה לקנות עכשיו מסקרה חדשה. עכשיו,יש לי שאלה: באיזה מסקרה אתן משתמשות? על מה אתן ממליצות? אני רוצה מסקרה שתעשה את כל הפעולות.גם תעגל,גם תאריך,וגם תעבה.אני אוהבת מראה דרמטי בריסים. האם אתן משתמשות ביותר ממסקרה אחת בו זמנית? והאם אתן שמות מסקרה פחות דרמטית ביום ובערב מפציצות במסקרה שונה? או שאתן משתמשות כל הזמן באותה המסקרה? ושאלה על בושם. האם יש לכן בושם קבוע? שאתן שמות כל הזמן שיודעים שזה הריח שלכן? או שאתן מחליפות בשמים? ואם כם אתן משתמשות בבושם שונה לבוקר ולערב? מה הבשמים שלכן? ולמה בעצם יש צורך לשים בערב בושם שונה מהבוקר?
 

k a k u l a

New member
לי כרגע יש כמה מסקרות

אבל הפייבוריטית שלי היא הטלסקופיק של לוריאל. חוץ ממנה יש לי גם את הדו צדדית של מייבילין, לה דיוה של קרליין, והיפנוז של לוריאל. מסקרות אני אוהבת להחליף ולשנות וכל פעם אני קונה משהו אחר. בעבר השתמשתי במסקרה של רבלון באיל מקיאג' וגם באסתי לאודר. הטובות ביותר מבחינתי הן של אסתי לאודר והטלסקופיק. בעקרון בגלל שמסקרה מתייבשת מהר אני משתדלת לו להשתמש בכמה בו זמנית, אלא כל פעם באחת. בושם- אין לי קבוע, תמיד יש לי בערך 7-8 שאני משתמשת בהם בו זמנית. כרגע נמצאים אצלי: ONE של דולצ'ה גבאנה, מירקל פור אבר, אושן של ללין, פלז'רס החדש, לייט בלו גם של דולצ'ה, ז'אדור של דיור ומדמואזל של שאנל. בשעות היום אני משתמשת בבשמים יותר קלילים כגון האושן, הלייט בלו והפלז'רס ובשעות הערב בבשמים כבדים יותר כגון ה-ONE, השאנל והז'אדור. הכי הרבה אני משתמשת בone ובמירקל, שזה בערך הבקבוק הרביעי שלי מהבושם הזה.
 

בלונד23

New member
2 מסקרות בשימוש סימולטני ליום ולערב

ליום - פנורמיק קרל חומה של לוריאל, עדינה וטובה והעיקר מעגלת. לערב- היי אימפקט שחורה של קליניק למראה מאוד מאוד דרמטי. שתיהן טובות מאוד לדעתי.
 

cherry 1

New member
עונה ../images/Emo176.gif

המסקרות המומלצות שלי הן:
היי אימפקט של קליניק
טלסקופיק של לוריאל
ווליום שוקינג של לוראיל (המסקרה האהובה עליי והכי טובה שנתקלתי בה עד היום ולא יעזור- נותנת מראה דרמטי, מאריכה את הריסים ונותנת אפקט של ריסים מלאוכתיות) בשתיים הראשונות שציינתי אני משתמשת ביום יום לעבודה ובשלישית לערב כשאני יוצאת.
מסקרה לא מומלצת- דיווה של קרליין- למרות כל ההמלצות של הבנות בפורום אני לא התלהבתי, קניתי אותה בצבע בורדו חציל והשתמשתי בה בדיוק פעם אחת לא עשתה לי את זה... אולי אתן לה עוד צ'אנס אבל אני בספק אם אתלהב אנסה ואדווח. ובנוגע לשאלת הבשמים, לי באופן אישי יש חמישה שישה בשמים בשימוש ועוד כמה שסתם יושבים ותופסים מקום ובהחלט יש התאמה לשעות היום בבושם ולמצב הרוח, בבוקר בשמים קלילים יותר עם ריח של ניקיון ובערב ניתן לשים בשמים מרוכזים ובולטים יותר בריחם. אלו שאצלי בשימוש כרגע הם: מירקל- לנקום, ג'אדור, אסקדה החדש, פריימר ג'ור של נינה ריצ'י, וויט מוסק של בודי שופ ועוד כמה מהאגף הזה של ללין וסבון של פעם. ואלו שלא בשימוש כבר כמה זמן הם : האסקייפ (איך אהבתי אותו פעםםםםם היום הוא עושה לי סחרחורת עם המתקתקות שלו), קנזו ועוד... זהו זה
 

cherry 1

New member
תמונה+ אחד מיוחד ששכחתי ../images/Emo163.gif

הבושם הקטן מקדימה בצד שמאל (זה עם הפרח) זה בושם שרקחו במיוחד בשבילי!!! יש חנות קטנה ומיוחדת בשינקין של "עתידה" ושם רוקחים לך בושם לפי העדפתך האישית. הגעתי לשם עם חברה וביקשתי בושם בריח של... איך לא "סבון" עירבבנו יחד תמציות לבנדר, קמיל וכו' ויצא מה שיצא וזה בושם שאין עוד לאף אחת בעולם כי התרכובת היא מה שאני יצרתי
הייתי משתמשת בו בעבר ובעקבות הודעתך נזכרתי בו ואולי אשוב להשתמש בו זהו זה...
 
זה תלוי בבקבוק אבל בעיקרון בכלל לא יקר !

בערך 100-150 שקל לבקבוק קטן או בינוני.
 

ToryMaster

New member
יש לי כמה האמת

אחת היא דו צדדית של רבלון, נחמדה, אבל לא נותנת מראה דרמטי כמו הדו צדדית של לוריאל, אם את אוהבת כאלו, אני בעד שתקני את של לוריאל. המסקרה השניה שלי היא של מקס פקטור, שלא נמכר בארץ, אז זה לא עוזר לך. חוץ מזה, למייבלין הייתה בזמנו מסקרה שנקראה ווליום אקספרס [או משהו דומה, לא בטוחה בשם המדויק] שהייתה מדהימה, אם היא עדיין קיימת שווה לך לחפש אותה. מבחינת בושם, יש לי שניים שאני משתמשת בהם, סימן ההיכר שלי הוא קול ווטר של דווידוף, שאני שמה כמעט תמיד, כשאני רוצה לגוון אני בד"כ משתמשת בקבוטין שהוא הרבה יותר חמצמץ ולימוני.
 

cherry 1

New member
ויייייי טורי איזו נוסטלגיה יצרת עם ...

הקול ווטר של דווידוף, זה היה ה- בושם שלי בכל תקופת שירותי הצבאי מאוד מאוד אהבתי את הפרשיות שבו שכחתי ממנו לגמריי נראה לי שכיום הוא יהיה לימוני לי מידיי. ובנוגע לקבוטין התכוונת לזה עם הפקק עם הפרחים הירוקים???? הוא עוד קיים??????.. אני בשוקו!
אחותי הייתה משתמשת בו לפני המוןןןןןןן שנים ושנאתי אותו חשבתי שהוא כבר ירד מהמדפים הפתעת אותי :)
 

ToryMaster

New member
יש גרסאות חדשות של הקבוטין

אבל בבסיס כולן מריחות כמעט אותו הדבר, זה היה הבושם הראשון שלי ועד היום הוא אחד האהובים עלי. הקול ווטר בכלל לא לימוני בעיני, פרשי מאוד, ריח של נקיון כזה, אבל יותר מתקתק מלימוני.
 

nishlup

New member
הקול ווטר מבוסס על ניחוח

פרחי מים... עד כמה שזכור לי... אין בו לימוניות.
 

foggy night

New member
צ'ריפה

מזל שיש לי רק אחות אחת אחרת הייתי חושדת... גם אחותי מאוד אהבה את הקבוטין המזעזע הזה, ואולי עדיין. צריך לבקש ממשרד הבריאות שיוריד אותו מהמדפים או שיממן לנו פסיכולוגים.
 

cherry 1

New member
../images/Emo6.gif יש לי סיוטים ממנו...

לפני שאחותי התחתנה ועזבה את הבית היינו ישנות באותו חדר והיא כל בוקר הייתה קמה לאונברסיטה מזליפה את הבושם המזעזע הזה והולכת. וזה ידוע שריח הבושם נשאר בחלל החדר לכמה דקות טובות (אם לא יותר) אז כך כל בוקר הבושם המסריחול הזה היה פותח לי הסינוסים ומחרב לי את השינה! לילה אחד החלטתי להעלים לה את הבושם! ובאמת מבלי שהיא שמה לב הופ! החבאתי אותו הרחק מחדרנו, חשבתי שהיא תוותר ותשים משהו אחר ותרחם על אחותה הקטנה והמתוקה שישנה, איך רחמים ואיזה נעליים היא עלתה על התכסיס שלי בשנייה! משכה לי את השמיכה "שריתתתתתת, איפה הקבוטין?" ירדתי מהמיטה בבושת פנים, שמתי את נעלי הטאו טאו שהיו לי אז והבאתי לה את הבושם מהחדר של אחי שלא קיבל את זה יפה שאני מעירה אותו ומפשפשת לו בבוקר במדפים חחח טראומה או לא טראומה?
 
למעלה