מתקשה להתמודד

noa222

New member
מתקשה להתמודד

כשיצאתי מחדר ניתוח, ההרגשה היתה איומה. הכאב היה בלתי נסבל, אפשר לומר שקיללתי את הרגע שבו נולדתי. כשהרופא המנתח בא לבדוק מה מצבי הדבר הראשון, האחרון ובעצם היחידי שיכולתי לומר לו היה "הכל בגללך". שכבתי שם חסרת אונים, לא מסוגלת לזוז או להזיז את הרגליים, ואז התחלתי לחשוב. למה? למה היתיי צריכה את כל הסבל הזה, למה? בשביל הדבר הזה שנקרא חיים שגם לפני כן לא ממש התלהבתי מהם (בלשון המעטה) לא יותר פשוט היה לוותר מראש? לא יודעת אולי כן. אבל לא עשיתי את זה. עברתי את הניתוח הזה. כאבי תופת. לחץ הדם ירד ל- 30\70. שמעתי שאנשים מדברים מסביבי בדאגה. אבל לא יכולתי לעשות שום דבר. לא לזוז. לא לדבר. לא לפתוח עיניים. שכבתי שם כמו איזה זומבי וחיכיתי למישהו או משהו שיגאל אותי מיסוריי. כמובן שזה לא קרה. רעדתי מקור. הרגשתי איך אני הולכת ודועכת ככל שנוקפות הדקות, כאילו החיים נשאבים ממני לאט לאט כל פעם קצת. אבל זה לא היה החיים שיצאו ממני אלא פשוט דימום. איבדתי הרבה דם והמשכתי לאבד עוד. הרגשתי שאין לי על מי לסמוך. למרות שהמשפחה שלי היתה איתי ולא זזה ממני. הרגשתי כל כך לבד. כאב לי . כאבה לי הרגל בגלל הניתוח וכאב לי הלב. מאוד. עכשיו 3 שבועות אחרי, עדיין יש לי כאבים. הם כבר לא חזקים מאוד. ומכדורים ממסטלים ביותר, עברתי למשהו בינוני. אבל כאב הלב נשאר. אני עדיין לבד. ואני עדיין לא יכולה ללכת. מנסה לשכנע את עצמי שזה זמני. למרות שקיימת אפשרות אחרת. מנסה לא להתיאש. להחזיק מעמיד ולשמור על אופטימיות למרות שמטבעי אני בן אדם פסימי ביותר. אנשים באים ונותנים עצות ונורא רוצים לעזור ולתת אבל זה קשה. קשה לשמוע עצות מאנשים שלא יודעים מזה לשבת בבית כבר 3 חודשים ללא יכולת לצאת. לרצות להתקלח לבד, אבל יודעת שחייב להיות מישהו בבית כדי שאם חס וחלילה יקרה משהו. יש לי מלא ספרים , סרטים, עיתונים ואפילו תשבצים. אבל דבר אחד כבר אין לי סבלנות. פעם בכמה ימים אני חוטפת קריזה ומרגישה שזהו זה אני משתגעת. ויודעת שזה עובר. אבל זה באמת נמאס הקטע הזה שבשביל לצאת מהבית אני חייבת לתכנן לפחות יום מראש וצריכה שני אנשים שיעזרו לי לרדת במדרגות . קשה. אני בחורה צעירה. לפחות מבחינה כרונולוגית. ומבחינה נפשית עם כל יום שעובר אני הולכת ומזדקנת. מקווה לעבור את התקופה הזאת. להגיע כבר ליום שאחרי כדי שאוכל להביט אחורנית על חיי ולהגיד שזה נגמר. עוד נסיון שהצלחתי לעמוד בו. הלוואי.
 

cybordyn

New member
זה באמת קשה.

אינני יכול לתת כאן עצות מנסיון כי לא הייתי במצב הזה, אבל מה שאני יכול לומר זה שבדרך-כלל אחרי ירידה יש עליה. מה שאומר שאחרי שתהיה יציבות דברים, קרוב לוודאי, ישתנו לטובה. מה שנותר הוא להתעזר בסבלנות ולנסות לעבור את התקופה הקשה בדרך הטובה ביותר. גם שיחות בפורום/צ'אט יכולות לעזור להפיג את הבדידות ומאפשרות לשתף אחרים ולהתיעץ. חיזקי ואימצי.
 

noa222

New member
סבלנותי כבר פקעה...

אבל משתדלת לשמור על מידה מסוימת של סבלנות. תודה על החיזוק. נועה.
 

seaגל

New member
../images/Emo142.gif

החיים לפעמים עוצרים אותנו בכח וגורמים לנו לבחון מחדש את החיים שלנו לעיתים יש צורך בקושי פיזי על מנת ללמוד משהו על הנפש... מנסיוני לאחר שעברתי ניתוח גב הרגשתי כמוך לבד ועצובה וככל שעבר הזמן הצלחתי להתבונן פנימה להקשיב ולהבין מה הגוף מנסה ללמד אותי.... הוא לימד אותי איך מקבלים עזרה, איך לומדים לבקש מאנשים להיות עבורך... נועה מתוקה נסי להתבונן היטב ולמצוא מה את יכולה להפיק עבורך עבור הנפש שלך מהשעור הקשה שאת עוברת... יודעת שזה לא קל אבל מאמינה שלכל דבר יש סיבה. מאחלת לך שעד מהרבה תעמדי על הרגליים תוכלי לראות שהיו סביבך אנשים שאוהבים ודואגים לך שתוכלי לומר וואו כמה למדתי בימים האלה על עצמי על החיים.... שמרי על עצמך והחלמה מהירה
 

noa222

New member
הנפש....

הנפש שלי במצוקה כבר הרבה זמן. הרבה לפני המצוקה הפיזית. לכן התחלתי ללכת לטיפול לפני כמעט שנתיים כדי ללמוד את הנפש. תמיד אצלי הנפש היוותה את הבעיה היותר גדולה מאשר הגוף. ועכשיו שגם הבעיה בגוף מסובכת אז המצב קשה עוד יותר. מנסה להפיק את הטוב מהמצב. אבל ככל שעובר הזמן זה הופך להיות קשה יותר ומתסכל יותר. לומדת לקבל ולבקש עזרה. לא אוהבת את זה אבל מבינה שאין ברירה אחרת. גם אני מאמינה שיש סיבה לכל דבר. ובמשך התקופה הזאת ניסיתי לשכנע את עצמי שבסופו של התהליך יצא מזה משהו טוב באמת. גם אם כרגע אני לא יכולה לראות אותו. אבל שוב ככל שעובר הזמן והעניינים מסתבכים קשה לי להמשיך להאמין בזה ובעצמי. בכל אופן תודה . תודה שאת פה.
 
איתך ובשבילך../images/Emo24.gif

אין לי מושג מדוע את רתוקה לביתך אך מנסיון אישי שלי בחורה בת 24 ששנה רתוקה לכסא גלגלים אני מבינה את הקושי ולפעמים את חוסר ההבנה של אנשים חוץ משרשרת של חיבוקים ורצון עז להיות שם בשבילך ואוזן קשבת אין לי משהו נוסף להציע חוץ מתהיי חזקה שלך הפייטרית.
נ.ב
 
למעלה