מתנחלים - גם בליכוד

מתנחלים - גם בליכוד

כנראה השטחים לא הספיקו לאותם פנאטים. הם רוצים להתנחל בליכוד ולאט לאט לכבוש אותו. הם בעלי מוטיבציה גבוה, עקשנות ודביקות במטרה, אבל המטרה לא מקדשת את האמצעים. תוך מספר קטן של שנים הם השתלטו על הליכוד והפכו אותו לש"ס הדור הבא - יותר פנאטי, יותר קיצוני, והכי חשוב יותר פעיל. העובדה ששרון לא קיבל תמיכה היום היא מפני שרק 14 אחוז מהמתפקדים הצביעו במשאל. 14 אחוז מתוך 200 אלף איש הם 28 אלף, אם ניקח בערך 56 אחוז מתוכם הצביעו נגד אז יצא לנו 15680 מתנחלים בליכוד, ובעצם ההתנחלות הגדולה בארץ ! אם מפלגת הליכוד תרצה לשמור על ראש נקי ולהמשיך בתהליך שהתחיל שרון, הם יצטרכו להגדיר מחדש את מטרות המפלגה ולהוציא את אותם מתפקדים אשר לא באותו ראש עם המפלגה. רק כך הליכוד ישמור על שפיות. שום מפלגת שמאל קיצונית או מתונה לא הצליחה אי פעם להגיע להסכם שלום, לא אוכל להגיד את אותו הדבר על מלחמה, מפני שמלחמות השמאל יזם מספיק. לעומת זאת כול הסכמי השלום הושגו תחת שלטון ימני. אתם רוצים שלום ?תצביעו ימין...הסטטיסטיקה הוכיחה שזה גם מה שתקבלו... לא מבין מה יש לבן אדם לעשות ליד עזה, במיוחד כשזה ברור שהמטרה של הערבים זה שהוא יחוסל. אני אף פעם לא הייתי עושה כזה דבר. פשוט טיפשים. השגריר.
 

udidu

New member
להצביע לימין ולשתוק 4 שנים...

זה מה שמאפיין את הליכודניקים בגרוש האלה! הם יודעים לצעוק יפה מאוד ותמיד להיות צודקים, אבל כשהעניין מגיע לחובות מוסריים (כמו, למשל, להצביע פעם אחת במשאל כל כך טעון...), "עד כאן!", הם אומרים, "אם נצביע ניתן לשמאל לגיטימציה בכתב להאשים אותנו". הם צודקים, כל עוד האידיאולוגיה הליכודניקית מתאפיינת רק בזריקת מילים לרוחק, ללא מעשים, אין הוכחה מוחשית לטפשות שלהם. וכך אנחנו מידרדרים לנו בין מילה פה, הצרה שם והכרזה לא מחייבת.. לילה טוב ילדים, יהיה טוב. ואם לא בעזרת השמאל אז בעזרת השם.
של השיטתיות, אודי
 
אתה מוזמן גם לצעוק :)

אבל מאז קום המדינה השמאל לא יזם אפילו הסכם שלום אחד שהתממש. לעומת זאת הימין יזם את כולם וכולם יתממשו, בדיוק כמו ההתנתקות של שרון. פחות מחמישים אחוז מהמתפקדים הצביעו, לכן אין שום חשיבות למשאל השטותי הזה. היחידים שהצביעו היו המתנחלים. ולכן כך גם נראו התוצאות... ברגע שהשמאל יביא שלום למדינה אני אצביע שמאל !
 

udidu

New member
זו בדיוק הבעיה...

אתה מסתכל רק על העבר ומפחד משינויים. מכיוון שהימין הביא שלום, תלך איתו באש ובמים?! ומה עם היוזמות של השמאל? לא תיתן להם צ'אנס בגלל שאחרים לא נתנו בעבר?! ואגב, השמאל, ברשותו של רבין, הביא לשלום עם ירדן. זה שפחות מ-50 אחוזים מהמתפקדים הצביעו על זה בדיוק אני מדבר - הליכודניקים לא מממשים את האידיאולוגיה שלהם, וזה לא כי הם לא מאמינים בה, אלא כי פשוט לא איכפת להם... הם עשו את שלהם בבחירות 2003 ומאז הפיות שלהם לא נסגרים, אבל להניע ישבן למען עתיד ישראל - חלילה. תצביע לשמאל
 
וגם קשה לקרוא להסכם שלום אחד

בלבד שהביא הימין בראשותו של בגין עם מצרים - לכל הסכמי השלום שנחתמו אי פעם סה"כ נחתמו רק 2 הסכמי שלום. הימין גם לא הביא אותו, הממשלה שהופלה לפני שבגין עלה לשלטון, כבר היתה לקראת סיום ניסוח ההסכם עם מצרים. מה גם שקשה לי לקרוא לעבודה שמאל. עובדה שרץ בראשות שולמית אלוני ישבה באופוזיציה כל העת שהיתה מלחמת ששת הימים ומלחמת יום כיפור, בראשותה של גולדה מאיר.
 

James Hammerton

New member
במלחמת ששת הימים

היא עדיין הייתה במערך... אבל בכל אופן, השמאל של אז זה לא השמאל של היום, מהבחינה הביטחונית המערך היה דומה יותר לימין של היום, וכשדיברו על "שמאל" הכוונה הייתה חברתית-כלכלית יותר. היו יחסית מעט אנשים במה שעכשיו מכונה "השמאל הישראלי", לפחות עד מלחמת יום כיפור...
 
צודק חלקית...

ההסכם היה כמעט מוכן עוד בשנת 77 אך בגלל שמלך ירדן החליט לשתף את ארגון האש"ף בהסכם(הכוונה נציגים שלו) אז הם דרשו דברים בלתי סבירים ולכן ההסכם לא נחתם. רק אחרי הסכם אוסלו אש"ף התחיל לשתוק ואז היה אפשר לבצע את מה שהיה מתוכנן עוד בשנת 77 על ידי משה דיין(ליכוד)
 
משה דיין ישב באופן עצמאי בממשלה

הוא בכלל מפנ"יק (וזו לא עובדה שהופכת אותו לאדם טוב). בנוגע להיסטוריה, אני מפנה אותך להודעה של תומר המגניב, מעליי
 

בני ברק

New member
הליכוד הוא אסון

הליכוד הוא מפלגה של אסון! אסון לארץ! אסון לאזרחים! יש רק דבר אחד יותר גרוע מאריאל שרון-בנימין נתניהו! הליכוד הוא המפלגה המושחתת עלי אדמות.
 
למעלה