מתנות להורים/משפחה לליל הסדר

הוביטית

New member
גם אנ י גם אני

מתי אפשר לבוא אליך לקבל הדרכה ? ברצינות !!! (ובאותה הזדמנות אקח גם אמפולות)
 

העין ה 3

New member
כל יום! וגם אני ברצינות!!!

בשבועיים האחרון עשיתי מרתון עבודות יד, אבל אם את רוצה, אפשר גם לעבור קודם בחנות חומרי יצירה ותוכלי לבחור לעצמך דוגמאות. אני כמעט כל יום נמצאת או באבן נייר ומספריים (מרכז מרלז) או בדידקטה (מרכז מליבו) או בידיים יוצרות (בית לוטם) או ב... הכל בדולר (כן, גם שם יש).
 
כשגיסתי תלמד אותי סוף כל סוף אני

בשמחה אעביר לך את הידע
 

גאיה100

New member
מה רע בבקבוקי יין?

אישית, זו המתנה שאני אוהבת להביא ולקבל בקבוק או שניים של יין משובח, תמיד יהיה לזה שימוש ואפשר להוסיף לזה משהו נילווה כמו פקק אוטם מיוחד לבקבוק לא גמור (יש בכל מיני צורות מקסימות), לצרף כלי יפה לקירור בקבוקים (כזה ששמים בתוכו קוביות קרח וזה תמיד מתאים אחר כך לשימוש בבופה שעושים לאירוח). לא מזמן ראיתי גם רעיון מתוק של חולצה פיצפונית שמלבישים על הבקבוק עם כיתוב נחמד. יצירתי יותר, להכין מגש נחמד, משהו כמו שסאני הציעה ועליו עוגת מצות או עוגיות פצפוצי שוקולד...
 

LeeLoo1

New member
אני עושה לוחות שנה

התגובות ללוח שנה כזה תמיד מרגשות....
 

רומי 007

New member
איזה כיף של רעיונות

סאני - כל הכבוד על הביצועים לדעתי את יכולה למכור בלי שום בעיה. יש חנויות שקונות בקונסיגנציה ומשלמות לך רק אחרי שהפריטים נמכרו. זה פותר אותך מהקטע של לעמוד מאחורי הדוכן. במקומך הייתי הולכת על זה. גם ככה את מתלבטת תעסוקתית אם הבנתי נכון וכאן זה משהו שמסב לך הנאה גדולה ואת גם באמת מוכשרת. לכי על זה!
 

חמניה1

New member
רומי,

רוצה לבוא איתי לבוקר של כיף לסדנא בפנאי לי. בררתי עכשיו, המחירים לא בשמים וזה מתאים לי בדיוק. סדנא של 3 שעות.
 

רומי 007

New member
ומי יעשה לי ביביסיטר?

קודם תגידי לי במסר מה המועדים ואז נבדוק מה קורה, טוב?
 

רחל5

New member
אולי בכל זאת בקבוק יין ../images/Emo3.gif

ותצבעי לבד מארז מעץ? אם את צריכה מארז, יש לי כמה מארזים, משני סוגים, ב- 12 ש"ח. זה המחיר הסיטונאי בו קניתי אותם (קניתי לפני שנה ארגז מכל סוג...) בחנות הם עולים יותר מכפליים. מצרפת תמונה של שני הסוגים.
 
לבנות מאזור חיפה יש את טלטלים

זהו סטודיו לחוגי יצירה גם לאמהות וגם לילדים. יש להם בבוקר חוג שנקרא חוויה בחופשת לידה. אגב בסטודיו הזה יש גם בערב סדנאות שנקראות חגיגה של עוגה בה לומדים לציירולפסל על עוגות
 
למעלה