מתנה מומלצת לבתי בת 1.5 שאוטוטו תהיה הבכורה

mia44

New member
מתנה מומלצת לבתי בת 1.5 שאוטוטו תהיה הבכורה

אשמח להמלצות מכן...
כרגע אני בשבוע 35 הריון תאומות
 
אולי שתי אחיות?


בתור המתנה הכי מדהימה שהיא יכולה לקבל?
למחלקת יולדות הבאתי איתי בעבר המון צבעים חדשים ודפי צביעה. לגיל שנה וחצי את יכולה חותמות או מדבקות. אבל זה בעיקר נועד למנוע מהקטנים להתחיל להתרוצץ במחלקה ולתת להם משהו לעשות כשיש שני תינוקות שאבא ואמא מנסים להכיר.
את מתכוונת מתנות לתת לה במחלקה כאילו התינוקות הביאו לה? זה קטע נפוץ עכשיו. או למתנות באופן כללי שהיא תקבל בתקופה הקרובה?
כך או כך אפשר להביא לה בובה עם עגלה או מנשא - היא בדיוק בגיל שזה מתחיל. בקבוקי חלב בכאילו (כאלו שכאילו הבובה שותה) סט כלי אוכל או תה. ספרים שקשורים בתינוקות חדשים.
 

mia44

New member
מתנה באופן כללי...

חשבתי על בובה ועגלה אך רציתי מתנה קצת יותר מקורית...:)

ולא אני לא מתכוונת על מתנה למחלקת יולדות..
 

שירישי

New member
שמעתי שיש עגלות צעצוע לתאומים


אם תצליחי למצוא לה עגלה כפולה כזו, ולשים בתוכה שתי בובות, זו תהיה מתנה מגניבה.

מעבר לזה - כל דבר שמסמל את זה שהיא כבר "גדולה" (ממש גדולה - בת שנה וחצי...) יכול להתאים.
למשל אם עדיין אין לה - בימבה, אולי אפילו מטבח צעצוע אם אתם ממש רוצים להשקיע.
 

mia44

New member
יש לה...

לגבי עגלת תאומים עם בובות נראה לי To much אקנה לה עגלה עם בובה מוצץ ובקבוק משהו בסגנון..
 
מצעים עם תמונה שלכן

לימים שאמא בבית חולים?
יש לה תלת אופן? היא מגיעה לגיל של זה וגם של פאזלים יש דברים מאוד יפים של מליסה ודאג למשל
קישוט לחדר, תחפושות,
צבעים לאמבטיה
את מתכננת להעביר אותה למשטח או עגלת יחיד? סתם תוהה כי אני בדילמה דומה. חושבת אולי לקשט את עגלת היחיד שלה בצורה מיוחדת כדי שהיא לא תרגיש שהזיזו אותה הצידה מלהיות זו שבעגלה.
 

mia44

New member
היי

תודה על הרעיונות..
לגבי העגלה, אני מתכוונת להשתמש במנשא לאחת מהתאומות ובתי תהיה בעגלת תאומים ותרגיש חלק מהחגיגה...
 
זה גם מה שאני חשבתי

ולכן אני ממש שוקלת בוגבו דונקי, למרות המחיר. גם כי מגיע לי לפנק את עצמי אחרי כל מה שעברתי וגם כי עגלה זה האביזר הכי חשוב שקונים לדעתי. (בטח בסוף לא יהיה לי אומץ להוציא סכום כזה)
על איזו עגלה חשבת? אשמח לשמוע פרספקטיבה נוספת.
ולגבי המקווה - יש מלא תפילות שחוברו כדי לתת לנשים את התהליך הנפשי של הכנה ללידה שאמור לעשות ביקור במקווה, לא התכוונתי לרגע ללחוץ עליך לטבול. זה פשוט טיעון שמועלה כל פעם כשמישהי מדברת על מקווה וזה נוגע לי בנקודה מסויימת. כי מקוואות הם מקומות נקיים מאוד בדרך כלל (ואם לא אז גם לאישה ללא פתיחה אסור להתקרב) ובאמת שאין הוכחה לסכנה. אבל מבינה לחלוטין את החשש שלך.
 

אדמה 88

New member
עגלת בוגבו

הייתי בחופשה וראיתי מישהי עם תאומים מתוקים וחדשים, כמובן שהתרגשתי בטירוף ורצתי לדבר לדבר איתה.. כאילו בין כל האמהות יש איזה אחוות תאומים או משהו כזה..חח.. בקיצור שאלתי אותה על העגלה היא נראת פצצה!! והיא אמרה שהיא ממש לא מרוצה שהעגלה כבדה ממש ושאם הייתה לה אופציה היא הייתה קונה בייבי ג'וגר.... ושמעתי מלא המלצות על בייבי ג'וגר....
 
אולי היא קטנה לזה מדי כרגע אבל תגדל במהרה


יש ספר מקסים שנקרא "אח אחד ועוד אחד" שמספר על אח בכור שנולדים לו אחים תאומים ועל ההתמודדות שלו עם זה. קניתי אותו עוד טרם הקטנים נולדו והם כבר בני שנה וחצי והוא עדיין מככב ברשימת הקריאה שלנו. כנראה עוזר מאוד בעיבוד החוויה.
 
אני כן הייתי קונה מוצרים שמדמים אותה לאמא

למשל עגלה לתאומות, לי זה לא נראה טו-מאץ' או אמבטיה צעצוע שמה תוכל לקלח את הבובות שלה כשאת מקלחת את התאומות
בכלל הייתי מנסה לתת לה לחקות פעולות שאת עושה עם התינוקות כי היא עוד תקנא הרבה ותרצה את תשומת הלב בדיוק כשאת תניקי תאכילי תחתלי תעשי אמבטיה וכו', כמובן שאפשר לקנות גם דברים שהיא אוהבת וזה כבר תלוי בילדה אם היא אוהבת בובת דורה או הלו קיטי או כל דבר שישמח אותה וגם הייתי ממליצה לקנות דברים שיעסיקו אותה למשל בצק מדבקות צביעה כי את הולכת להיות הרבה פחות זמינה עבורה
 
למעלה