מתנה לחג

מעיין231

New member
מתנה לחג

אנו מושיטות יד לשיתוף פעולה, אנו רוצות לקלוט את כל החורזות שיש בישראל לבית הכי גדול של החרוזים, אם יש לכן חברה שמתאימה, אם אתן מכירות חורזות... זה הזמן להפנות אותן אלינו, בית פתוח לשבוע אחד בלבד, בו כל בקשה תישקל לחיוב. זה הזמן וזה הרגע להכיר את עולם החרוזים המקצועי, עם חורזות ברמה הכי גבוהה בארץ, עם סדנאות חריזה שבועיות, מרתונים, קניות מרוכזות בעלות זולה מאוד, תרשימים ייחודיים ועוד... הקומונה סגורה ובה כ - 400 בנות מכל רחבי הארץ, אך יכולה להיפתח בפניכן... מחכות לכן בקומונה... צוות עולם החרוזים של מעיין *** מותנה בשליחת פרטים וחומרים של היוצרת.
 
איני מבינה מדוע כל כך קשה "להתקבל" לקומונה?

מדוע עלי להשאיר מספר טלפון אישי באינטרנט,לשם שמישהו יתייחס לבקשתי להצתרף? מדוע עלי לשלוח תמונות של דברים שאני עושה,שוב לשם שיוחלט האם מוכנים "קבל" אותי או לא? זה לא מבחני כניסה לאוניברסיטה,,,וחשבתי שכל אחת שיש לה אהבה לחריזה,יכולה להצתרף,ושזה המכנה המשותף בין כולם ושכל אחת תתקבל בברכה,,,,
 

אמאלה71

New member
כל כך מסכימה

מה זה השטויות האלו? אני אוהבת לחרוז , אבל ממש לא בא לי לעבור מבחני קבלה . אם אני צריכה לעבור מבחני קבלה , אז כנראה שזה לא בית חם , אלא משהו תחרותי ולא נעים .
 

natkh

New member
מוזר

אני חושבת שמטרת הקומונה - לאחד כל מי שעוסק או מתענין בתחום מסוים - גם המנוסים וגם המתחילים שבהם. למשל בקומונה שלי אני שמחה לראות כל אחת שרוצה לכתוב או להצטרף בלי שום תנאי ובטוחה שכך צריך להיות. מצד שני, מנהל הקומונה קובע כללים ועלינו להחליט אם זה מתאים או לא מתאים.
 
אחרי תקופת מה לא תעלו שם עבודות תיזרקו

ממנה בבושת פנים!!!! היינו בסיפור הזה כבר. מתנה לחג עאלק
 

מעיין231

New member
בנות, אל תסתכלו על זה ככה, ממש לא, הרעיון הוא

להיות חלק ממקום אמיתי, להיות במקום שהבנות בו חורזות מקצועיות, לקחת חלק פעיל ולהשתתף, כל הרעיון בלתת טלפון הוא להתקשר ולשמוע מישהו מהצד השני, אנו קומונה סגורה וחשוב לנו "לקבל" בנות שרוצות להנות מכל מה שבנינו, בכיף נשמח לקבל אתכן... תחשבו חיובי !!!
 

אמאלה71

New member
לעבור מבחן קבלה למשהו שהוא תחביב ?

אז ככה : לחרוז זה תחביב בעבורי , בנוסף אני עובדת , מגדלת שני ילדים ועושה עוד דברים . אין לי זמן לשבת ורק לחרוז , אז מה יהיה? אם לא אכתוב או אעלה עבודה אני אעוף? דבר נוסף , למה כדי להכנס אני צריכה לעבור מבחן קבלה ? אבל עזבי , זה בהחלט לא כזה חשוב ,
 
זו בדיוק הסיבה שאני לא חברה שם

העבודות שלי בתחילת הדרך. פניתי לפני 5 שנים וקבלתי סירוב. כלומר כן היתה וועדת קבלה עלי. התשובה היתה סירוב וממש לא בעדינות. אני אם לומר בלשון לא נחמדה בכל - שונאת את הקומונה הזו. שיהיה לכן בהצלחה אני אמשיך ליצור לעצמי עם בנותי כשיהיה לי זמן. בגדול באותה תקופה הצלחתם להשניא עלי חרוזים לתקופה מאוד ארוכה עם הסירוב היפה שלכם.
 

פרפרית 4

New member
אני לא שונאת, אבל תמוה בעיניי ההזמנה הזו, שכן

ידוע על סילוק בנות בבושת פנים בגלל שלא היו "ברמה המתאימה" או שלא העלו עבודות. בנות לפי תנאים אלו אני כבר הייתי מסולקת מפורום הסריגה, כי מה לעשות אני לא בקיאה בנפלאות המחשב, ועדיין לא יודעת להעלות תמונות למחשב ולפורום....................... אז שתהיה לכן שנה נפלאה בנות יקרות מפורום סריגה ומי שרוצה לעבור מבחני קבלה שתנסה............
 
לאחרונה נתקלתי באותו מצב כשרציתי להגיב

על דבר מה באותו פורום , שאלו אותי אם אני אוהבת את אותו הדבר מה היחס שלי וכשאמרתי שאין לי יחס ומדובר על חיות כתבתי שלצערי הרב אני אלגרית לאותה החיה , פתאום לא התאמתי לנושא כי רציתי להביע דעה שלא התאימה לדעתם הותקפתי מילולית ואני ועוד כמה שכתבתנו בצורה מכוערת וכל זאת משום שלא התאמנו לאותה הדעה אני ראיתי לאחר שבעוונותי לא מחקתי את מה שאני כותבת בעולמות, פתאום ה בנ תי שהפכתי להיות חשופה וכל פרטי האישים נחשפו ואני רואה שמצטטים את מה שכתבתי בעולמות , אז ראשית זה לא לענין כל כך אני נגד לתת פרטים אף פעם זה לא בטוח מי מקבל אותם, ודבר שני רצוי וטוב למחוק את מה שאתם כותבות בעולמות בצד יש X ומחקו . ואינני מכירה את האתר , אבל מי שרוצה ליצור קומונה סגורה תמיד יכול.
 
הבעיה אצל מעיין עם את גולשת אצלה אסור לך לגלו

לגלוש בפורום אומנות עם חרוזים היא פשוט אנוכית לעצמה כמה הורידה מהקומונה שלה בגלל זה
 
למעלה