מתנה לחבר שמתגייס

מתנה לחבר שמתגייס

חבר שלי מתגייס ביום שלישי הקרוב ואני רוצה לקנות לו משהו.. אבא שלו קונה לו את כל התחתונים גרביים תיק רחצה וכו'... עשיתי את החיפוש של מתנות גיוס וראיתי את הערכה עם האלתוש והקיסמים לאוזניים אבל אני לא רוצה את זה.. מישהו יכול לתת לי רעיון למתנת גיוס שגם תהיה לו שימושית וגם שיזכור אותי ... אם זה עוזר יש לנו המון תמונות ביחד .. תודה לעוזרים..
 

K e R e N18

New member
חבר שמתגייס../images/Emo195.gif

מצעים עם תמונה שלכם וכיתוב חמוד..
משהו כזה
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=588&msgid=84532936
כרית עם תמונה וכיתוב..
תיק דב..ולהכניס לבפנים שוקולדים/ממתקים וכאלה..
קופסא עם שוקולדים, תמונה ממוסגרת שלכם, ביצת הפתעה-עם הפתעה שאת תכניסי..(פאזל מתמונה שלכם וכאלה..)
 
אז ככה

מצעים עשיתי לו כבר.. כרית עם תמונה גם עשיתי ושוקולדים זה אני רוצה לשלוח לו בחבילות ליום הגיוס עצמו אני ארשום מכתב אבל אני רוצה גם לתת לו משהו ממני .. תעזרו לי תכוונו אותי..רק שלפחות יהיה לי את הכיוון.. וזה לא חייב דווקא להיות משהו עם תמונה שלנו חשבתי שזה רק יהיה נחמד לצרף...
 

K e R e N18

New member
אמממ...../images/Emo204.gif

-ספר עם בדיחות על הצבא.. -מגבת עם כיתוב כלשהו..נגיד 'החייל הכי חתיך בצה"ל..' -יש בהפנינג דובי שיש לו מדים כאלו..ממש חמוד!
-מסגרת לתמונה.. -מראה עם כיתוב כלשהו.. נגיד 'מראה מראה שעל הקיר, מי הכי יפה בעיר?' וכאלה. -עיתון..תכיני את השער בתוכנת איחלון..ותעשי כל מיני מדורים..(בחן את עצמך, פינת בישול, אסטרולוגיה,כתבות על הצבא, על דברים שהוא מתעניין בהם.. וכאלה..)
 
קיטבג - ספר מעולה לחייל../images/Emo63.gif

הספר נקרא קיטבג-כל מה שחייל צריך בהוצאת "במחנה" ו"לבי". ספר מהודר מכיל שפע של מיידע חשוב כתוב בהומור. קניתי לבני שמתגייס. הספר בעריכת רני רביב העורך הראשי של במחנה והוא נמצא בחונויות סטימצקי בלבד- 49 שקל. מומלץ מאוד ושימושי!!!
 
הוא לא יאהב את כל עניין הספרים

למינהם... בכל מקרה אני אשמח לעוד רעיונות אני מעצבנת אני יודעת ...מצטערת
 
את לא מעצבנת- את רוצה את הטוב

ביותר וזה ממש בסדר!!! את לא מעצבנת! תרגישי נח מנסים לעזור ולא הכל מתאים לכולם!
 
למעלה