מעופפת בלי כנפיים
New member
מתנה חמודה שחשבתי עליה לבד
אני כמעט תמיד מכינה מתנות אבל תמיד כשאני מכינה זה לקוח מאיפשהו, אז הפעם חשבתי לבד על מתנה חמודה, קניתי חומרים והכנתי זה ליום הולדת 16 לקחתי בריסטול ממש גדול שהוא בצורת מלבן בצבע אדמדם שכזה וגזרתי אותו בשוליים ובצדדים ככה שיהיו שפיצים כאלו (מקווה שהבנתם) קניתי "מזל טוב" (השלט הארוך שתולים בדר"כ על הקיר\דלת) והדבקתי אותו על הבריסטול למעלה (בריסטול לאורך) באמצע הבריסטול רשמתי סוויט 16 ומסביב הדבקתי מלא שוקולדים וסוכריות לבבות כוכבים פרחים ומדבקות וליד זה ברכה ורודה כמובן לא יודעת איך זה נשמע לכם אבל מבטיחה שזה באמת יפה ומושקע אני אצלם את זה ביום רביעי ואשים פה מבטיחה
אני כמעט תמיד מכינה מתנות אבל תמיד כשאני מכינה זה לקוח מאיפשהו, אז הפעם חשבתי לבד על מתנה חמודה, קניתי חומרים והכנתי זה ליום הולדת 16 לקחתי בריסטול ממש גדול שהוא בצורת מלבן בצבע אדמדם שכזה וגזרתי אותו בשוליים ובצדדים ככה שיהיו שפיצים כאלו (מקווה שהבנתם) קניתי "מזל טוב" (השלט הארוך שתולים בדר"כ על הקיר\דלת) והדבקתי אותו על הבריסטול למעלה (בריסטול לאורך) באמצע הבריסטול רשמתי סוויט 16 ומסביב הדבקתי מלא שוקולדים וסוכריות לבבות כוכבים פרחים ומדבקות וליד זה ברכה ורודה כמובן לא יודעת איך זה נשמע לכם אבל מבטיחה שזה באמת יפה ומושקע אני אצלם את זה ביום רביעי ואשים פה מבטיחה