מתלבט - טנרה או וי סטרום?

saararni

New member
אני על ויסטרום ומחפש דו"ש

אחרי רכיבה על הטנרה ירדה לי קצת ההתלהבות. אמנם מנוע לא מוברץ כמו בDR650 ותפעול נעים מאד, האופנוע גם לא גבוה מדי כמו שמספרים, אבל לא היה נוח - מושב צר מאד ולא היה נוח גם ברכיבה של 1/2 שעה - וחסר הכוח של הויסטרום בכביש יחד עם השיוט הנוח למרחקים ארוכים. מצד שני גם הויסטרום לא האופנוע הכי חזק בעולם. הייתי רוצה לנסות אותו שוב עם מושב משודרג וכידון רחב יותר, אני מאמין שזה יכול לשפר מאד את המצב. מעניין אם יגיע הסופר כבר השנה ומה יהיה המחיר.
 

iec

New member
מושב צר בטנרה מאוד תלוי בסוג ובגודל

האחוריים שלך...כנראה שהאחוריים שלך (בלי להעליב) כ"כ רחבים שהמושב של הטנרה פשוט נכנס באמצע והכאיב לך. רכבתי פעמיים איתו לאילת ולעוד כמה יעדים רחוקים של מאות ק"מ (הלוך וחזור-המדינה הזו קטנה) ולא הרגשתי מכאובים מיוחדים באזור המדובר (יאללה עכשיו יתחילו לקפוץ כל מיני חולים
) לדעתי הטנרה מווברץ יותר מהסוזוקי ..אבל מתרגלים לזה חיש מהר. נכון...כח כמו של הוי סטרום אין לו כי הוא סינגל ולא וי-טווין. שיוט על 120 קמ"ש אפשרי כל היום והלילה (אני עם מגן רוח משופר)...ויש לי חברים שאומרים שגם 150 קמ"ש .. אני מאוד אוהב אותו בשטח..והאמת שגם הוא...למרות גודלו המאיים הוא מגיע למקומות מאוד מרשימים יחסית למה שחשבתי (או שאולי זה אני???
) הסופר טנרה יושק בעולם רק בסוף 2010...מקווה שיגיע מהר מאוד לפה.
 

Dresdner

New member
יכול לאשר ש...

המנוע הזה מחזיק 6000 סל"ד (אצלי 140 קמ"ש) למשך 1000 קילומטר כמעט נון סטופ בלי בעיות, המנועים האלו אולי לא הכי מהירים וגם ממש לא הכי קלים (תורמים חלק גדול ממשקל הטנרה) אבל הם סופר אמינים ועובדים בלי בעיות תחת עומסים כבדים.
 
פתרתה לי את השאלה ויצרת אותה מחדש..

IIEC מתשובתך הבנתי כי עדיף הסוזוקי\ אבל אז הזכרת לי את הסופר טנרה... ואז שוב בעיה, לחכות לבואו ואז להחליט או ללכת על המוכר
תודה בכל אופן על התשובה, נראה לי הפור נפל- אם כי גם לתשובה ביחס לנסיעת מבחן בשניהם אקח... לתשומת ליבי... תודה לכולכם
 

iec

New member
ברור שהסוזוקי עדיף אם אינך מחפש להיכנס לשטח

אם אתה מחפש להיכנס לשטח הטנרה לוקח אותו בהליכה...אין מה להשוות. עוד פרט נחמד..על הטנרה אני עושה כמעט 480 ק"מ בין תדלוק לתדלוק ולא משנה אם זה בעיר או מחוצה לה.
 

xr650

New member
שני עולמות שונים

אני על הסטורם מזה כשבועיים אחרי 5 שנים על DR650 שקרוב יותר לטנרה. ההרגשה היא של אופנוע תיור/קאסטום. ישיבה נמוכה לעומת הDR ,ידיים שלוחות קדימה , אופנוע ארוך מאוד והרבה יותר כח. לא ממליץ על נסיעה בבוץ בכלל ( עדין אין לי כביש גישה לבית ) מפחיד מאוד ובמיוחד הידיעה שאם האופנוע נופל אי אפשר להרים אותו לבד בבוץ.
 
תודה, שורה תחתונה מצטער על המעבר או מרוצה?

אני לא איש שטח יותר מידי (שבילים סבבה), ולא של רכיבה שפופה
 
למעלה