מתלבטת מתלבטת....אולי תוכלו לעזור לי

אפרתי ב

New member
מתלבטת מתלבטת....אולי תוכלו לעזור לי

קבעתי מי שפיר אצל ליפיץ עוד שבועיים וחצי. יעלה לי 2300 ש"ח. אני מעל גיל 35 וזכאית לבדיקה ע"ח המדינה, אבל מפאת מורכבות הבדיקה לא רוצה להסתכן. אולי יש רופאים מעולים שעובדים דרך הקופה ואני לא יודעת, ואני יכולה לעשות בלי לשלם ככ הרבה כסף? אני בקופח מכבי. מישהי עשתה אצל רופא שעובד דרך הקופה ויכולה להמליץ? צריכה גם לברר את מה שאמרה פה מישהי שלמרות שזה ליפיץ, הקופה מחזירה כסף על דיקור מי שפיר, עדיין לא הגעתי לברור הזה.. תודה.
 
גם אני הייתי זכאית ויכולה

להמליץ בחום רב על ד"ר ישראל הנדלר שעובד עם מכבי בבי"ח אסותא פ"ת. הוא מדהים, אחרי הדיקור גם עברתי לטיפולו במרפאה להריון בסיכון. הוא יסודי ובעל הכשרה לדקר תאומים והכי חשוב, מבצע דיקורים רבים. מומלץ בחום!
 

canadush

New member
מצטרפת להמלצה של טלולה

אנם לא עשיתי מי שפיר, אבל ד"ר הנדלר מ-ד-ה-י-ם. תריצי עליו גוגל. עשיתי אצלו את הסקירה וגם אני במעקב בסיכון גבוה אצלו (מחר באסותא השלום).
 
מצטרפת לשאלה

של אפרתי... לא מוצאת את הנדלר ברשימת הרופאים של מכבי. איך מגיעים אליו?
 

canadush

New member
איזה קטע - גם אני לא מצאתי...

הרצתי ת'שם שלו בגוגל. מסתבר שהוא רופא בהסכם של מכבי ולא רופא של מכבי. בגלל שהוא בהסדר, קיבלתי את ההחזר על הסקירה המוקדמת. נסי להתקשר לבלפור 10 ת"א אני יודעת שהוא מקבל שם - יש לי תור אצלו לסקירה מאוחרת שם.
 
אם תתקשרי

לאסותא פ"ת לקבוע תור לדיקור, תוכלי לקבוע ספציפית אצל הנדלר. גם מושונוב מקבל שם וגם הוא טוב. משם, אם תרצי לעבור לטיפולו (אפשרות) ולא באופן פרטי, הוא כבר ינחה אותך כיצד ליצור עמו קשר.
 

גוליגל

New member
את לא צריכה שהרופאים יעבדו דרך הקופה

בלי קשר למכבי או לא, משרד הבריאות הוא זה שמממן את הבדיקה. את יכולה למשל לעשות אצל הנדלר מאסותא (אני עושה אצל מושונוב מאסותא), אצל אפלמן ממדיקל סנטר בהרצליה, ועוד ועוד. כל בית חולים שתתקשרי, את יכולה להגיד שאת בהריון תאומים בגיל זכאות למי שפיר ומה הם מציעים לך. בהצלחה!
 
למעלה