מתלבטים לגבי רילוקיישן לארהב
יכולים לבחור בין בוסטון לבין פילדלפיה (אזור אורשרם). נשמח לשמוע המלצות לגבי האזורים והמלצות בכלל על ישראלים בארה"ב, רילוקיישן וכדומה. (אנחנו זוג סביב גיל 30, עם ילד בן שנתיים ותינוקת בת חודשיים שנינו עובדי הייטק, התכנון בגדול הוא רילוקיישן לשנתיים שלוש)
יכולים לבחור בין בוסטון לבין פילדלפיה (אזור אורשרם). נשמח לשמוע המלצות לגבי האזורים והמלצות בכלל על ישראלים בארה"ב, רילוקיישן וכדומה. (אנחנו זוג סביב גיל 30, עם ילד בן שנתיים ותינוקת בת חודשיים שנינו עובדי הייטק, התכנון בגדול הוא רילוקיישן לשנתיים שלוש)