הסדרה הקטנה לבישול עולמי 8-(
שיגריס, לא יודעת מה הניסיון שלך עם הספרונים הללו, אבל לי היה ניסיון ממש לא מוצלח. כשהסדרה יצאה, קניתי כמה מהספרונים, ניסיתי וניסיתי וכמעט כל מתכון פשוט לא הצליח (פשטידה נוזלית, מוס שלא מתקשה, בצק שמתפורר ועוד)! עד שהתייאשתי מהם... דבר מוזר הוא שלא כתוב מי המחבר של המתכונים, מעורר חשד לא? בקיצור, יכול להיות שזה הניסיון הפרטי שלי, אבל הייתי לוקחת את עצתו של אורן ומוסיפה מעט שמן. נועה