מתכון לנשיקות של זושי בבקשה

מתכון לנשיקות של זושי בבקשה

מבקשת בכל לשון של בקשה את המתכוןשל הנשיקות הצבעוניות המרנגים של זושי תודה רבה
 

זושי1

New member
בבקשה: מתכון למרנגים:

3 חלבונים כוס סוכר להקציף חזק את החלבונים ולהמשיך להקציף תוך הוספת הסוכר.... להמשיך כך כ 5-8 דקות...אחר כך להעביר למזלף קרמים ולהזליף ...להכניס לתנור לחום נמוך לייבש את הנשיקות ולא לאפות אותם, רצוי אפילו בטורבו בחום של שבת של חמין.....כשעתיים
 

silvey

New member
זושינקה,איך הופכים אותם לצבעוניים?

ודרך אגב, מה נשמע בבית? איך הפיקה?
איך מרגישים כולם? ואיך עברה המימונה?
 

זושי1

New member
הפרדת הקצף הלבן לחלקים

זריית אבקת צבע בכל אחד מהחלקים וערבוב עם כפית , עד לקבלת הצבע הרצוי....
 

silvey

New member
אלו נשיקות מרנג שקדים שאפיתי לפסח..

הבסיס, כמובן דומה בכל המרנגים. נשיקות שקדים לידיעתכן, מכל הפיצוחים המשמינים, יש בשקד יותר בריאות:- פחות שומן, פחות קלוריות, יותר חלבונים ופחמימות מאשר בכל האגוזים למיניהם (מלך, פקאן, ברזיל ועוד). 4 חלבונים מביצה מס' 1 - 145 ג' 1 ספל סוכר - 240 ג' 1 חבילה סוכר ונילין או 1 כפית תמצית וניל איכותית עד 100 גרם שקדים טחונים אופן ההכנה :- * מקציפים חלבונים עם סוכר וניל, מוסיפים בהדרגה, תוך כדי הקצפה את הסוכר עד לקבלת קצף נוקשה מאוד. * מכניסים את השקדים הטחונים בזהירות לקצף, תוך כדי תנועות קיפול עדינות. * לחמם תנור ל-175 מעלות. * אל תבנית התנור, כשמעל נייר אפיה, להניח את הבלילה בעזרת כף או ליצור עוגיות בעזרת שקית זילוף * אופים בתנור ב-175 מעלות כ-5 דקות ואחר כך לאפות בחום נמוך של 150 מעלות בין 30-45 דקות. לשים לב שלא ישחים מדי. * מכבים את התנור ומשאירים עד שמתקרר לגמרי. לא להתפתות להוציא קודם (כמוני...) כי אז הנשיקות נשארות דביקות. * שמים בכלי סגור למניעת כניסת לחות.
 

silvey

New member
וכך הם נראו בתבנית...

הספיק לי לנגלה וחצי אז טעמתי מהמגש הראשון והיה חסר לי טעם של קנוי
, באמת הורגש טעם הביצים...אז הוספתי 2 כפות של ריבת חלב (אלו הכהים יותר בקדמת התבנית) אבל הם יצאו דביקים בתחתית. כמובן שזו הפעם הראשונה שאני מכינה ולא ניחנתי בסבלנות, מי יודע מה, אז הוצאתי מיד. הייתי צריכה לאפות על חום יותר נמוך ויותר זמן ולהתאפק...מה שקשה לי...אני בטוחה שלאופות ויפות כמו פירגוש, למשל, זה היה יוצא כמו בקונדיטוריה.
 

נירהמ1

New member
איזה ../images/Emo25.gif ../images/Emo25.gif - סילבי...

לא אמרת פעם שאת לא מקציפה ביצים?
נראות נפלא.
 

silvey

New member
נירוש,התחלתי להקציף...לא בכל פעם

יוצא טוב אבל עם הנסיון יבואו מתכונים יותר מוצלחים.
 
למעלה