מתי 3510i יגיע לסלקום

nuritsal

New member
מתי 3510i יגיע לסלקום ../images/Emo56.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

ומה יהיה המחיר שלו ללקוח עיסקי, לשידרוג
מראש כל עצה / עזרה תתקבל בברכה
 

nuritsal

New member
ככה הוא נקרא גם ...

בסלקום או שיש לו שם אחר
אם יש לו שם דגם אחר אז איך הוא נקרא בסלקום
 

ELADSC

New member
במכשירי נוקיה לא משנים את השם אף פע

אך ורק במכשירי סמסונג נותנים להם שם אחר ולא ידוע בדיוק מתי יכנס המכשיר לאורנג, צפוי להיכנס בטח אחרי שאורנג יתחילו למכור אותו וזה בקרוב מאוד
 

nuritsal

New member
מתי הוא יגיע לסלקום ../images/Emo35.gif

כי למשל היה נוקיה 5110 באורנג´ ובסלקום הוא היה 5120 אז זה לא דומה גם אם ה 3510I
 

ranzz

New member
../images/Emo12.gif חכמולוגית זה לא אותו מכשיר...

הם פשוט מאותה סידרה
 

nuritsal

New member
איך ...

קוראים לו בסלקום ל 3510I
באורנג´ קוראים לו ככה, אז מה גם בסלקום זה אותו שם דגם
 

ELADSC

New member
שם הדגם של נוקיה הוא ביו לאומי ולא

מבוצעים בו שינוים אף פעם
 

ranzz

New member
גם סידרת 3300, 7650,

סאמ 824, 514, מוטרולה T191 לא יודע מי הכניס אותך לבועה שהם לא נותנים למכשירים שלהם אותם שמות...
 

ELADSC

New member
זה בגלל

זה בגלל התקופה שעוד היה TDMA ולסלקום היה 5120 ולאורנג 5110
 

Pentax

New member
קצת על השמות של נוקיה...

1. דגמים המתחילים מספרה 2 או 3 - הם דגמים זולים ועממיים יותר 2. דגמים המתחילים מספרה 6 - זה "ביזנס-קלאס" 3. דגמים המתחילים מספרה 8 - זה דגמי "על" 4. דגמים המתחילים מספרה 7 - דגמים שבהם נוקיה מנסה כל מיני דברים חדשים כמו עיצוב מהפכני או פיצ´רים חדשים 5. דגמים המתחילים מספרה 9 - הם דגמים הכי משוכללים, בעיקר לאנשי עסקים 6. אם הספרה השלישית היא 2 או 6 - סימן שהמכשיר לא עובד ברשת GSM אלא ברשתות אחרות (TDMA לדוגמה) 7. אם הספרה השלישית היא 8 - זה מכשיר לרשת CDMA 8. אם יש אות i בסוף - סימן שזה מכשיר משופר (improved) PENTAX
 

ranzz

New member
אני לא יעבור על כל זה..

ואני מניח שיש עוד טעויות, אבל הייתי רוצה לדעת מאיפה הבאת את זה כי 3650 לא נראה לי זול ועממי וזו הטעות הראשונה שראיתי
 

ELADSC

New member
אני לא יודע בדיוק,

אבל יכול להיות שהשלוש מסמל דגמים עיקרים של נוער ועל דווקה זול
 

Pentax

New member
יכול להיות ש-3650 יוצא מן הכלל

לקחתי את זה מכתבה שקראתי באינטרנט. יכול להיות שהיא נכתבה עוד לפני יציאת 3650... בכל מקרה זאת פחות או יותר שיטת השמות של נוקיה ויכול להיות שיש יוצא מן הכלל...
 

ELADSC

New member
כמו שאמרתי

יכול להיות שה שלו מסמל מותג של צעירים ופחות נוגע למחירים,למרות שרב המכשירם לצעירים צריכים להיות זולים כי בדרך כלל צעירים פחות יש כסף
 

m e i r

New member
../images/Emo56.gif

5110 בorange ו5120 בסלקום הם שני מכשירים שונים לחלוטין. 5110 הוא מכשיר GSM. 5120 הוא מכשיר TDMA. כיום, כשלסלקום יש GSM, היא יכולה להשיק את אותו המכשיר שorange משיקה. אין זה אומר שהיא חייבת לעשות זאת. לראיה, 624 שמשווק רק בorange, ו-622 שמשווק רק בסלקום.
 
למעלה