../images/Emo56.gif
5110 בorange ו5120 בסלקום הם שני מכשירים שונים לחלוטין. 5110 הוא מכשיר GSM. 5120 הוא מכשיר TDMA. כיום, כשלסלקום יש GSM, היא יכולה להשיק את אותו המכשיר שorange משיקה. אין זה אומר שהיא חייבת לעשות זאת. לראיה, 624 שמשווק רק בorange, ו-622 שמשווק רק בסלקום.