מתי לעזאזל זה הספיק לקרות מממ
א אסִי New member 25/4/04 #2 "וואלה" גם אמרו שנימני בחיפה... הכתבה ההיא הייתה בנויה בדיוק כמו הכתבה הזאת. הקיצר, לא סומך עליהם.
G Govany rosso New member 25/4/04 #3 אני לא סומך על אף אחד עד שלא חותמים. כלבו ווואלה הם שני החרייטים הכי גדולים שיכולים להיות