מתי לעזאזל זה הספיק לקרות

אסִי

New member
"וואלה" גם אמרו שנימני בחיפה...

הכתבה ההיא הייתה בנויה בדיוק כמו הכתבה הזאת. הקיצר, לא סומך עליהם.
 

Govany rosso

New member
אני לא סומך על אף אחד

עד שלא חותמים. כלבו ווואלה הם שני החרייטים הכי גדולים שיכולים להיות
 
למעלה