מתי יש רואיל רומבל 2002

t-man

New member
אנשים,די עם הציניות

אם אתם רוצים לענות בצורה מתנשאת אז אל תטרחו כי הפורום הזה נועד גם לאנשים שלא מבינים כמונו בהיאבקות או לאנשים שמסתקרנים(שבטח ראו ב-94´ והפסיקו)אז חלאס אם הגישה הזאת כי זה מרחיק אנשים מפורום. לגבי השאלה-האירוע רואיל ראמבל נערך בחודש ינואר ורואיל ראמבל 2002 נערך ב-20 בינואר,אגב רואיל ראמבל 2003 יערך ב-19 בינואר
 

w w e 2

New member
מישהו יודע

מאיפה אפשר להשיג פרקים מלאים של הסמאק דאון או של ראו
 

itaikadosi

New member
יש למישהו את הקרב של royal rumble 2002 או את כל האירוע או את הקרב של ה30 אנשים עצמו? אשמח אם יש למישהו והוא ישים פה קישור
 
פשוט הצחיקה אותי השאלה

ואם אני חייב להיות רציני בפורום של האבקות מבויימת אז אתם אנשים עצובים.
 

על האש

New member
טי ידידי...ובן..

יש מקום לענות לאנשים בצורה רצינית... אבל אני אוהב לפעמים את הציניות של בן יש לו את זה לא כול שאלה דבילית חייבת לקבל תשובה רצינית. וכמובן ששאלה רצינית לא תקבל תשובה דבילית.
 
בדיוק

לא נשמע לך מצחיק שבאמצע שאנשים מתווכחים פה על המשמעות הקיומית של ביקורת, וסגנון הקרבות של רוב ואן דאם, ואנשים מביאים פה נוסטלגיה מלפני 30 שנה, פתאום שואלים "מתי רויאל ראמבל?"
 
שום דבר לא בדיוק....

הבן אדם בא הוא חדש בפורום לא ראה WWF הרבה זמן רק עכשיו גילה שיש פורום כזה ועכשיו הוא רוצה להמשיך לראות WWF הבן אדם מתעניין בנושא WWF שואל שאלה הגיונית "מתי רויאל אמבל" ובמקום לענות לו בצורה נורמלית ולהגיד לו שהרויאל אמבל כבר היה בן פורגס עונה לו "חכה עוד כמה דקות", ממש תשובה לעניין כאילו גיחי גיחי, כאילו פחחחחחחחחח? כאילו מה מצחיק פה ? דחקות ? עם זה מה שקורה פה, שלא מקבלים בן אדם חדש שמתעניין ולעזור לו אז באמת המצב קשה.
 

על האש

New member
טוב בואו נעשה דבר כזה...

בן אתה תצנן במידת הציניות... ותקבלו חדשים בקבלת פנים רצוייה.
 
ולעומת זאת

בן אדם מגיע לפורום ושומע מאדון "רד אביל" שגורילה מונסון וביג שואו הם אב ובן, זה יותר טוב???
 
אתם.....

יכולים לצחוק כמה שאתם רוצים אני שם זין, המצב שלכם באמת בקנטים. זה כאילו חסר לכם הומור בחיים ואתם באים לכאן בשביל זה, וזה ממש עלוב. ואני לא אומר אסור לצחוק פה או לא יודע מה, אבל רצוי מאוד לצחוק במקומות הנכונים שהם באמת מצחיקים, והשאלה "מתי יש רויאל ראמבל" ממש לא מצחיקה והתשובה בכלל לא מצחיקה היא אפילו די עלובה ומסכנה. בן פרגוס, הייתי שואל אותה מה בדיוק הקשר לשטות שאמרת אבל אני לא רוצה להעמיס לראש יותר מידי את השטויות שלך.
 
תנסה לכתוב פעם אחת ת´שם נכון

מצטער מאוד, אבל אם בן אדם בא לפה ללמוד ידע חדש על רסלינג ומקבל לראש שלו תמונה של גורילה מונסון שם את ביג שואו בעגלה שלו ולוקח אותו לדיג , זה לא יותר גרוע מקצת ציניות. ונמאס לי שכולכם פה כל כך רציניים, בזמן שבWWE גולדאסט מתחפש לאיש הזה שצד חיות בתוכנית שלו(שעשו עליו גם פרק בסאותפארק) וביג שואו חולם על צ´יזבורגרים , אני עונה על שאלה מפגרת כמו "מתי רויאל ראמבל" בציניות ויש התנפלות. אני מצטער מאוד אבל ההאבקות של היום כולה מלאה בהומור, ואם אתם רוצים רק רצינות בפורום הזה , אני מעדיף לעזוב. נמאס כבר מהגישה של "כולנו באנו לעזור לטיפשים חסרי השכל שלא יכולים להכנס לאתר www.wwe.com ולבדוק שם ובמקום זה כותבים שאלה בפורום שהם בטח בחיים לא יכנסו עוד פעם" מילא כל השאלות על מתי יש WWE בטלוויזיה, כי זה באמת לא ידוע, אבל אתם לא חושבים ששאלה כמו "walls of jericho" זה של כריס ג´ריקו נכון , או שאלה כמו "כדי לנצח במלך הזירה צריך לנצח נכון?" קצת מטופשות???
 

t-man

New member
בן גם אותי אתה קורע מצחוק אבל

עם אני הייתי חבר חדש שלא מכיר את הנפשות הפועלות שלא אוהד כמוך וכמוני את ה-WWE והייתי מקבל תשובה מעליבה לא הייתי טורח לחזור לאותו פורום שלועגים לי-וזאת עובדה,לא אמרתי שתפסיק להשתמש בהומור ובציניות שלך אלה שאתה צריך להתחשב בסיטואציה ואגב היציאה עם גורילה וביג שואו הרגה אותי מצחוק
 
לבן אדם קוראים wwe

אז להגיד שהוא סתם אחד מ94 זה לא הגיוני, הוא טיפה מעורה, ואם הוא מספיק יודע שקוראים לחברה wwe , הוא יכול גם להכנס לאתר שלה.
 

t-man

New member
בן אבל אתה יכול להסכים איתי

בנושא כי לא באתי בגישה של "ההומור שלך לא לעניין" אלה בגישה שלכל דבר יש מקום,ויש סיטואציות שזה לא לעניין לענות בצורה צינית. אבל אני האחרון שיגיד לך להשתנות ואני חושב שיציאות שלך נותנות גוון מגניב לפורום
 
למעלה