מתי ישודר הכי גאים שיש ביס פלוס? :-
B Buba88 New member 24/4/04 #3 זה ממש מפגר!! יום שלישי זה יום העצמאות!! אתם הולכים להשאר בבית כדי לראות?
D dfjghJdfgh New member 24/4/04 #5 חוצמזה... סתם בשביל הידע הכללי שלך... יום שלישי זה יום העצמאות ולא ערב יום העצמאות