מתי ישודר הכי גאים שיש ביס פלוס? :-

Buba88

New member
זה ממש מפגר!!

יום שלישי זה יום העצמאות!! אתם הולכים להשאר בבית כדי לראות?
 

mya 6

New member
זה לא יום שלישי הזה!

זה ב4.5! *תאריך כן קובע הא?*
 

dfjghJdfgh

New member
חוצמזה...

סתם בשביל הידע הכללי שלך... יום שלישי זה יום העצמאות ולא ערב יום העצמאות
 

ofrikit

New member
החופש זה ביום שלישי

ערב יום העצמאות זה ביום שלישי
 

dfjghJdfgh

New member
נכון החופש ביום שלישי

ובגלל זה הגיוני שהחופש הוא בחג ולא בערב חג!
 
למעלה