מתי יצאה לכן הבטן?

נ ת ו ש ה

New member
מתי יצאה לכן הבטן?

אני יודעת שזה מאד אינדיבידואלי וזה שונה אצל כל אחת, כי לכל אחת מאיתנו יש את הגוף שלה, אבל בכל זאת מעניין אותי לעשות לעצמי איזה סקר קטן ואולי לפי זה אני אנחש מתי תצא לי בטן...
 
בעלי ואני אומרים שבוע 20

אבל הרבה אמרו לי שזה לא נחשב (גם כאן בפורום..). היום, לקראת שבוע 22 כבר בהחלט יצאה ואין ויכוח!
 
מפל יקרה - לבקשתך

תחילת שבוע 21. עכשיו היא כבר יותר גדולה... כל יום היא יוצאת עוד קצת, זה ממש מטורף.. הבאסה היא שמי שלא יודע חושב שסתם השמנתי קצת.. עוד אף אחד לא ניגש ושאל אם אפשר להגיד מזל טוב.. שיהיה חג שמח לכולן!!!
 

מפל25

New member
../images/Emo9.gif איזה שירות!...

אב"מ (אמא במפתיע) יקרה, רואים בטנונת חמודה וקטנה. בלי חולצה אפשר לראות סממנים הריוניים אבל אני מתארת לעצמי שעם חולצה לא ממש רואים בטן הריונית. בדיוק המצב שלי, אנשים לא מברכים כי חושבים שאולי סתם השמנתי. חחחחחח שיהיה חג שמייח!!
 

polinomialy

New member
בהריון הזה הבנתי שזה (גם) פסיכולוגי

בהריון הראשון יצאה לי הבטן בערך בשבוע 14. סיפרתי לכולם בשבוע 13, והכל היה טוב ויפה. בהריון השני מאוד התרגשתי מההריון. התעסקתי בו רבות עוד לפני שהוא התחיל, וברגע שהיה משהו זה כבר היה משהו רציני ביותר. זה העסיק אותי כל היום וכל הלילה במשך 9.5 חודשים... הבטן יצאה בסביבות שבוע 12. בהריון השלישי (הנוכחי) ההריון כמעט ולא מעסיק אותי. אני כמעט ולא מרגישה אותו ולפעמים אפילו אפשר לומר שאני שוכחת שהוא קיים. לא סיפרתי לאף אחד על ההריון (כולל הורי) עד שבוע 15. וגם אז - אנשים שבהריון השני ידעו עליו כבר בשבוע 5, לא טרחתי לספר להם עד שבמקרה נפגשנו. הבטן התחילה לצאת בשבוע 17. היום, שבוע 23, אני עדיין לובשת בכיף בגדים שבהריונות הקודמים לא נסגרו עלי בשבוע 14-15. מבחינת המשקל - עליתי בדיוק אותו הדבר. ולכן אני מסיקה באופן חד משמעי - ככל שההריון באופן אישי וההריון כלפי חוץ יותר מוחצנים כך גם הבטן יוצאת יותר מוקדם. אגב, נשים שלא יודעות על הריונן עד שבוע מתקדם לרוב לא רואים עליהם בטן עד שלב מאוד מאוחר. אני מכירה כמה נשים שנכנסו להירון תוך כדי הנקה וגילו רק בחודש רביעי-חמישי ורק כשבועיים אחרי הגילוי יצאה להם הבטן. אני אפילו מכירה מקרה קיצוני של בחורה שגילתה שהיא בהריון בחודש השמיני (!) ועד אז לא ראו לה בטן. ואני גם נתקלתי בהתנדבותי במד"א במקרים של יולדות שהתכחשו להריון והגיעו ללידה ללא בטן.
 

orit49

New member
תגדירי מה זה יצאה...

מתי אנשים שמכירים אותי שמו לב? מתי אנשים זרים יכלו לראות בוודאות?
 

magnoy

New member
שבוע 13

החל מהשבוע ה13 כבר יצאה לחלוטין, עבר לא יכלתי ללבוש את הבגדים הרגילים שלי יותר ( כמה אפשר לפתוח כפתור ולהסתיר עם חולצה רחבה??) אז כבר התחלתי להרגיש בנוח עם מכנסי הריון, ואין ספק. יש בטן!
 

טאקית24

New member
לי יצאה בשבוע 7

מ6 כבר התחילה בטנונת של הריון, מי שהכיר אותי (חברות וכאלה) ישר ראו בטן הריונית, ומשבוע 7 כבר צחקו עלי שזה נראה שבוע 15 לפחות ושבטוח יש לי שניים.. אצל כל אחת זה אחרת.. הבטן אצלי גדלה מהר ובערך מחודש שביעי נרגעה ובקושי גדלה עד עכשיו (מתחילה שמיני).
 

מפל25

New member
שבוע 18 עם הסתייגות,

בסביבות שבוע 18 בעלי אמר שיצאה לי בטן. גם המשפחה הקרובה אמרה שיש קצת בטן. אבל- אני עכשיו בשבוע 20 ועדיין לא אמרו לי מזל-טוב ככה סתם. רק מי שמכיר את הגוף שלי שם לב ואחרים חושבים שקצת השמנתי או שלא נעים להם להביך אותי כי לא סגורים על זה שזה הריון. בכל מקרה, משבוע 15 עברתי למכנסי הריון. המכנסיים הרגילות שלי אמנם עלו עליי אבל לחצו קצת בבטן אז קניתי כמה זוגות.
 

nony4

New member
בשבוע 10 !!!

ב-2 ההריונות הקודמים יצא מאוחר מאוד
 

אושונית

New member
עוד לא יצאה (שבוע 23)

אני רוצה שיחשבו שאני בהריון ולא סתם שמנה
אני רואה את השינוי והמכנסיים לוחצות לי ממזמן אבל כמי שמורגלת לא ללכת עם חולצות צמודות, אף אחד לא ממש שם לב. אתמול הייתי אצל הרופא שלי ועליתי על המשקל. לא עליתי גרם מתחילת ההריון (יותר נכון ירדתי בשליש הראשון בגלל בחילות ומתחים) אבל אני כבר נוראאאאאאאאא רוצהההההההההה בטןןןןןןןןןןןן!
 
אני עכשיו בשבוע 10

והיא בולטת קצת, כאילו חברות טובות רואות, אבל השאר לא כל כך.
 
למעלה