מתי יפתח איילון דרום לתנועה?

מצב
הנושא נעול.

nagu

New member
מתי יפתח איילון דרום לתנועה?

מתי יפתח איילון דרום לתנועה?
מתי כבר יושלמו המחלפים דב הוז ויוספטל?! לא אמרו שזה יפתח כבר בדצמבר 2004?
 
מחלפים באילון דרום

מתי יפתח איילון דרום לתנועה?
מתי כבר יושלמו המחלפים דב הוז ויוספטל?! לא אמרו שזה יפתח כבר בדצמבר 2004?
מחלפים באילון דרום
מחלף יוספטל מתפקד כבר מספר חודשים, למרות שעבודות הגימור טרם הסתימו. מחלף דב הוז נמצא בשלבי הקמה די מתקדמים (לפי הערכה שלי- הוא יפתח בעוד חודשיים בערך..)
 

אורי404

New member
ומתי אתה מעריך שיתחילו לעבוד על

מחלפים באילון דרום
מחלף יוספטל מתפקד כבר מספר חודשים, למרות שעבודות הגימור טרם הסתימו. מחלף דב הוז נמצא בשלבי הקמה די מתקדמים (לפי הערכה שלי- הוא יפתח בעוד חודשיים בערך..)
ומתי אתה מעריך שיתחילו לעבוד על
רכבת באיזור הזה?
 
רכבת בנתיבי איילון דרום

ומתי אתה מעריך שיתחילו לעבוד על
רכבת באיזור הזה?
רכבת בנתיבי איילון דרום
בימים אלו ישנן עבודות הכנה לרכבת שכוללת הקמת תעלת ניקוז סגורה שמתחילה מתעלת נחל האיילון באיזור תחנת ת"א דרום וממשיכה לכיוון צומת חולון והלאה לכיוון וולפסון. עיקר העבודות שנראות לעין עכשיו הן הרחבת הכביש מכיון צומת חולון לכיוון וולפסון, והקמת התעלה שמעליה תקום הרצועה לרכבת.ישנם אפילו שלטים באיזור שמציינים שעבודות הן לצורך פינוי רצועה לרכבת. למרות העבודות בשטח, ישנן שתי בעיות גדולות מאוד שטרם טופלו: 1- הסדרת גשר הולץ (בינתו מחדש/ הרחבה בכדי לאפשר את "הוצאת" המסילה מכיוון תחנת ההגנה לכיוון צומת חולון). 2- יש לפרק את עמודי המתח הגבוה לאורך נתיבי אילון דרום והעברתם לתעלה תת קרקעית- בעיה שמהווה פרויקט בפני עצמו שעלותו אם אני זוכר נכון-14 מילון. ברגע שיבוצעו הפרויקטים הללו, ניתן יהיה להניח את הקו ולהקים את התחנות (המכרזים לתחנת יוספטל ומשה דיין כבר פורסמו).
 
את כל עמודי המתח הגבוה צריך ..

רכבת בנתיבי איילון דרום
בימים אלו ישנן עבודות הכנה לרכבת שכוללת הקמת תעלת ניקוז סגורה שמתחילה מתעלת נחל האיילון באיזור תחנת ת"א דרום וממשיכה לכיוון צומת חולון והלאה לכיוון וולפסון. עיקר העבודות שנראות לעין עכשיו הן הרחבת הכביש מכיון צומת חולון לכיוון וולפסון, והקמת התעלה שמעליה תקום הרצועה לרכבת.ישנם אפילו שלטים באיזור שמציינים שעבודות הן לצורך פינוי רצועה לרכבת. למרות העבודות בשטח, ישנן שתי בעיות גדולות מאוד שטרם טופלו: 1- הסדרת גשר הולץ (בינתו מחדש/ הרחבה בכדי לאפשר את "הוצאת" המסילה מכיוון תחנת ההגנה לכיוון צומת חולון). 2- יש לפרק את עמודי המתח הגבוה לאורך נתיבי אילון דרום והעברתם לתעלה תת קרקעית- בעיה שמהווה פרויקט בפני עצמו שעלותו אם אני זוכר נכון-14 מילון. ברגע שיבוצעו הפרויקטים הללו, ניתן יהיה להניח את הקו ולהקים את התחנות (המכרזים לתחנת יוספטל ומשה דיין כבר פורסמו).
את כל עמודי המתח הגבוה צריך ..
את רב קווי המתח הגבוה צריך להוריד לאדמה. לאורך כביש 4 יש עמודי מפלצות מבהילים. גם בכביש 2 מחדרה צפונה, בכביש 5 מצומת ירקון לכוון מורשה ועוד מקומות - כאשר אנו עומדים מתחתם בפקקים ומקבלים קרינה איומה. אפר הפחם מתחנת חדרה נמכר לריפוד קרקע ומשקעים ממנו מזהמים את הקרקע ומי אקוויפר החוף. בתוך הערים עמודים גדולים עם שנאים מכוערים מחסלים כל סיבה ליפות את העיר. קווי מתח גבוה עוברים לעיתים גם ליד ביניינים וממיתים אנשים. בפארק הירקון מוקם בימים אלה קו מתח גבוה עילי עם עמודים אימתניים ש "ינעים" את זמנם של הנופשים בפארק בקרינה מסוכנת ויכער את הנוף הפתוח. משכורות שם מנופחות ואת ההוצאות הם מקטינים על חשבון בריאות הציבור ונופי ארצינו. פלא שעבור הרכבת חברת חשמל מועילה להקים קו תחתי.
 

אורי404

New member
ברור שזה לא צריך להיות כך.

את כל עמודי המתח הגבוה צריך ..
את רב קווי המתח הגבוה צריך להוריד לאדמה. לאורך כביש 4 יש עמודי מפלצות מבהילים. גם בכביש 2 מחדרה צפונה, בכביש 5 מצומת ירקון לכוון מורשה ועוד מקומות - כאשר אנו עומדים מתחתם בפקקים ומקבלים קרינה איומה. אפר הפחם מתחנת חדרה נמכר לריפוד קרקע ומשקעים ממנו מזהמים את הקרקע ומי אקוויפר החוף. בתוך הערים עמודים גדולים עם שנאים מכוערים מחסלים כל סיבה ליפות את העיר. קווי מתח גבוה עוברים לעיתים גם ליד ביניינים וממיתים אנשים. בפארק הירקון מוקם בימים אלה קו מתח גבוה עילי עם עמודים אימתניים ש "ינעים" את זמנם של הנופשים בפארק בקרינה מסוכנת ויכער את הנוף הפתוח. משכורות שם מנופחות ואת ההוצאות הם מקטינים על חשבון בריאות הציבור ונופי ארצינו. פלא שעבור הרכבת חברת חשמל מועילה להקים קו תחתי.
ברור שזה לא צריך להיות כך.
כל העניין של קווי המתח, בדומה לאנטנטות הסלולאריות הוא סכנה ופגיעה בבריאות. לגבי חברת החשמל והרכבת. אני לא חושב שיש להן כל כך ברירה להקים קו תחתי. העניין הזה, עדיין, לא נפתר.
 

Azazel

New member
השפעת קוי המתח הגבוה לא הוכחה

את כל עמודי המתח הגבוה צריך ..
את רב קווי המתח הגבוה צריך להוריד לאדמה. לאורך כביש 4 יש עמודי מפלצות מבהילים. גם בכביש 2 מחדרה צפונה, בכביש 5 מצומת ירקון לכוון מורשה ועוד מקומות - כאשר אנו עומדים מתחתם בפקקים ומקבלים קרינה איומה. אפר הפחם מתחנת חדרה נמכר לריפוד קרקע ומשקעים ממנו מזהמים את הקרקע ומי אקוויפר החוף. בתוך הערים עמודים גדולים עם שנאים מכוערים מחסלים כל סיבה ליפות את העיר. קווי מתח גבוה עוברים לעיתים גם ליד ביניינים וממיתים אנשים. בפארק הירקון מוקם בימים אלה קו מתח גבוה עילי עם עמודים אימתניים ש "ינעים" את זמנם של הנופשים בפארק בקרינה מסוכנת ויכער את הנוף הפתוח. משכורות שם מנופחות ואת ההוצאות הם מקטינים על חשבון בריאות הציבור ונופי ארצינו. פלא שעבור הרכבת חברת חשמל מועילה להקים קו תחתי.
השפעת קוי המתח הגבוה לא הוכחה
וכסטודנט למדעים, אינני יכול לתאר מנגנון אפשרי להשפעה כזאת.
 

Azazel

New member
כן. הם מעסיקים אנשים כדי שיכתבו

אתה עובד חברת חשמל במקרה?
כן. הם מעסיקים אנשים כדי שיכתבו
בשמם בפורומים.
 

luckydude

Active member
מסכים איתך, אבל...

השפעת קוי המתח הגבוה לא הוכחה
וכסטודנט למדעים, אינני יכול לתאר מנגנון אפשרי להשפעה כזאת.
מסכים איתך, אבל...
לפי דעתי יש לקבור את הקווים האלו מבחינה אסתית. לא יודע למה אבל נראה לי שבישראל רואים הרבה הרבה יותר עמודים כאלה יחסית לארצות אחרות. אולי יש גם במדינות אחרות אותה כמות אבל בגלל ששם יותר מיוער אז רואים אותם פחות, לא יודע? בכל אופן, העמודים האלה מכערים את הנוף בצורה לא נורמלית לדעתי. אני יודע שיש עכשיו מלחמה בין חברת החשמל לעריית ת"א בקשר לעמודים כאלו שחברת החשמל רוצה להקים בתוך פארק הירקון מרידינג לפ"ת. לפי דעתי האישית, עמודי החשמל הענקיים האלה ובנייה הטרומית המכוערת למחריד של שנות השישים (בערך) הם הדברים הכי מכוערים במדינה. כן, אני בטוח שכל אחד יכול לציין דברים הרבה יותר מכוערים אסתית במדינה, אבל כשמביאים בחשבון את ההיקף והכמות, אלה לפי דעתי במקום הראשון.
 
דברים כדורבנות

מסכים איתך, אבל...
לפי דעתי יש לקבור את הקווים האלו מבחינה אסתית. לא יודע למה אבל נראה לי שבישראל רואים הרבה הרבה יותר עמודים כאלה יחסית לארצות אחרות. אולי יש גם במדינות אחרות אותה כמות אבל בגלל ששם יותר מיוער אז רואים אותם פחות, לא יודע? בכל אופן, העמודים האלה מכערים את הנוף בצורה לא נורמלית לדעתי. אני יודע שיש עכשיו מלחמה בין חברת החשמל לעריית ת"א בקשר לעמודים כאלו שחברת החשמל רוצה להקים בתוך פארק הירקון מרידינג לפ"ת. לפי דעתי האישית, עמודי החשמל הענקיים האלה ובנייה הטרומית המכוערת למחריד של שנות השישים (בערך) הם הדברים הכי מכוערים במדינה. כן, אני בטוח שכל אחד יכול לציין דברים הרבה יותר מכוערים אסתית במדינה, אבל כשמביאים בחשבון את ההיקף והכמות, אלה לפי דעתי במקום הראשון.
דברים כדורבנות
 

fireman

New member
אפר הפחם

את כל עמודי המתח הגבוה צריך ..
את רב קווי המתח הגבוה צריך להוריד לאדמה. לאורך כביש 4 יש עמודי מפלצות מבהילים. גם בכביש 2 מחדרה צפונה, בכביש 5 מצומת ירקון לכוון מורשה ועוד מקומות - כאשר אנו עומדים מתחתם בפקקים ומקבלים קרינה איומה. אפר הפחם מתחנת חדרה נמכר לריפוד קרקע ומשקעים ממנו מזהמים את הקרקע ומי אקוויפר החוף. בתוך הערים עמודים גדולים עם שנאים מכוערים מחסלים כל סיבה ליפות את העיר. קווי מתח גבוה עוברים לעיתים גם ליד ביניינים וממיתים אנשים. בפארק הירקון מוקם בימים אלה קו מתח גבוה עילי עם עמודים אימתניים ש "ינעים" את זמנם של הנופשים בפארק בקרינה מסוכנת ויכער את הנוף הפתוח. משכורות שם מנופחות ואת ההוצאות הם מקטינים על חשבון בריאות הציבור ונופי ארצינו. פלא שעבור הרכבת חברת חשמל מועילה להקים קו תחתי.
אפר הפחם
הוא אחד מהמרכיבים הנדרשים לצורך הכנת אבקת המלט שאיתה מייצרים בטון, כמוכן נעשה שימוש באפר פחם גם בייצור זכוכית, ליתר דיוק, הבקבוקי זכוכית שאתה קונה בהם קוקה קולה או בירה או לא יודע מה מכילים כמות (מזערית אמנם) של אפר פחם. מדובר במרכיב בעל חשיבות מסויימת בייצור של המון חומרים שנעשה בהם שימוש יומיומי, עדיף שאפר הפחם יהיה "קבור" בתוך יציקות בטון ולא ייזרק סתם כך על הקרקע למרות שאני לא מכיר את ההשלכות הזיהומיות שיש לו על הסביבה.
 

אביב ש

New member
כמו כן ניתן להשתמש בו כאדמה לשתילה

אפר הפחם
הוא אחד מהמרכיבים הנדרשים לצורך הכנת אבקת המלט שאיתה מייצרים בטון, כמוכן נעשה שימוש באפר פחם גם בייצור זכוכית, ליתר דיוק, הבקבוקי זכוכית שאתה קונה בהם קוקה קולה או בירה או לא יודע מה מכילים כמות (מזערית אמנם) של אפר פחם. מדובר במרכיב בעל חשיבות מסויימת בייצור של המון חומרים שנעשה בהם שימוש יומיומי, עדיף שאפר הפחם יהיה "קבור" בתוך יציקות בטון ולא ייזרק סתם כך על הקרקע למרות שאני לא מכיר את ההשלכות הזיהומיות שיש לו על הסביבה.
כמו כן ניתן להשתמש בו כאדמה לשתילה
 
נכון, גם בבלוקים והבעיה היא ש...

אפר הפחם
הוא אחד מהמרכיבים הנדרשים לצורך הכנת אבקת המלט שאיתה מייצרים בטון, כמוכן נעשה שימוש באפר פחם גם בייצור זכוכית, ליתר דיוק, הבקבוקי זכוכית שאתה קונה בהם קוקה קולה או בירה או לא יודע מה מכילים כמות (מזערית אמנם) של אפר פחם. מדובר במרכיב בעל חשיבות מסויימת בייצור של המון חומרים שנעשה בהם שימוש יומיומי, עדיף שאפר הפחם יהיה "קבור" בתוך יציקות בטון ולא ייזרק סתם כך על הקרקע למרות שאני לא מכיר את ההשלכות הזיהומיות שיש לו על הסביבה.
נכון, גם בבלוקים והבעיה היא ש...
הבלוקים מפיקים קרינה מיננת (רדיואקטיבית) דיירים קונים דירה בכל כספם ומקבלים חשיפה למשך שעות רבות ברמות לא נממוכות בכלל. בקשר לדיפון קרקע - יש באפר הפחם אחוז מסויים של מתכות כבדות שמחלחלות לאדמה. זה הדור הבא של האסבסט.
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif בקיצור. יש עוד כל מיני גורמי

רכבת בנתיבי איילון דרום
בימים אלו ישנן עבודות הכנה לרכבת שכוללת הקמת תעלת ניקוז סגורה שמתחילה מתעלת נחל האיילון באיזור תחנת ת"א דרום וממשיכה לכיוון צומת חולון והלאה לכיוון וולפסון. עיקר העבודות שנראות לעין עכשיו הן הרחבת הכביש מכיון צומת חולון לכיוון וולפסון, והקמת התעלה שמעליה תקום הרצועה לרכבת.ישנם אפילו שלטים באיזור שמציינים שעבודות הן לצורך פינוי רצועה לרכבת. למרות העבודות בשטח, ישנן שתי בעיות גדולות מאוד שטרם טופלו: 1- הסדרת גשר הולץ (בינתו מחדש/ הרחבה בכדי לאפשר את "הוצאת" המסילה מכיוון תחנת ההגנה לכיוון צומת חולון). 2- יש לפרק את עמודי המתח הגבוה לאורך נתיבי אילון דרום והעברתם לתעלה תת קרקעית- בעיה שמהווה פרויקט בפני עצמו שעלותו אם אני זוכר נכון-14 מילון. ברגע שיבוצעו הפרויקטים הללו, ניתן יהיה להניח את הקו ולהקים את התחנות (המכרזים לתחנת יוספטל ומשה דיין כבר פורסמו).
בקיצור. יש עוד כל מיני גורמי
גורמים מעכבים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה