מחלפים באילון דרוםמתי יפתח איילון דרום לתנועה?
מתי כבר יושלמו המחלפים דב הוז ויוספטל?! לא אמרו שזה יפתח כבר בדצמבר 2004?
ומתי אתה מעריך שיתחילו לעבוד עלמחלפים באילון דרום
מחלף יוספטל מתפקד כבר מספר חודשים, למרות שעבודות הגימור טרם הסתימו. מחלף דב הוז נמצא בשלבי הקמה די מתקדמים (לפי הערכה שלי- הוא יפתח בעוד חודשיים בערך..)
רכבת בנתיבי איילון דרוםומתי אתה מעריך שיתחילו לעבוד על
רכבת באיזור הזה?
את כל עמודי המתח הגבוה צריך ..רכבת בנתיבי איילון דרום
בימים אלו ישנן עבודות הכנה לרכבת שכוללת הקמת תעלת ניקוז סגורה שמתחילה מתעלת נחל האיילון באיזור תחנת ת"א דרום וממשיכה לכיוון צומת חולון והלאה לכיוון וולפסון. עיקר העבודות שנראות לעין עכשיו הן הרחבת הכביש מכיון צומת חולון לכיוון וולפסון, והקמת התעלה שמעליה תקום הרצועה לרכבת.ישנם אפילו שלטים באיזור שמציינים שעבודות הן לצורך פינוי רצועה לרכבת. למרות העבודות בשטח, ישנן שתי בעיות גדולות מאוד שטרם טופלו: 1- הסדרת גשר הולץ (בינתו מחדש/ הרחבה בכדי לאפשר את "הוצאת" המסילה מכיוון תחנת ההגנה לכיוון צומת חולון). 2- יש לפרק את עמודי המתח הגבוה לאורך נתיבי אילון דרום והעברתם לתעלה תת קרקעית- בעיה שמהווה פרויקט בפני עצמו שעלותו אם אני זוכר נכון-14 מילון. ברגע שיבוצעו הפרויקטים הללו, ניתן יהיה להניח את הקו ולהקים את התחנות (המכרזים לתחנת יוספטל ומשה דיין כבר פורסמו).
ברור שזה לא צריך להיות כך.את כל עמודי המתח הגבוה צריך ..
את רב קווי המתח הגבוה צריך להוריד לאדמה. לאורך כביש 4 יש עמודי מפלצות מבהילים. גם בכביש 2 מחדרה צפונה, בכביש 5 מצומת ירקון לכוון מורשה ועוד מקומות - כאשר אנו עומדים מתחתם בפקקים ומקבלים קרינה איומה. אפר הפחם מתחנת חדרה נמכר לריפוד קרקע ומשקעים ממנו מזהמים את הקרקע ומי אקוויפר החוף. בתוך הערים עמודים גדולים עם שנאים מכוערים מחסלים כל סיבה ליפות את העיר. קווי מתח גבוה עוברים לעיתים גם ליד ביניינים וממיתים אנשים. בפארק הירקון מוקם בימים אלה קו מתח גבוה עילי עם עמודים אימתניים ש "ינעים" את זמנם של הנופשים בפארק בקרינה מסוכנת ויכער את הנוף הפתוח. משכורות שם מנופחות ואת ההוצאות הם מקטינים על חשבון בריאות הציבור ונופי ארצינו. פלא שעבור הרכבת חברת חשמל מועילה להקים קו תחתי.
השפעת קוי המתח הגבוה לא הוכחהאת כל עמודי המתח הגבוה צריך ..
את רב קווי המתח הגבוה צריך להוריד לאדמה. לאורך כביש 4 יש עמודי מפלצות מבהילים. גם בכביש 2 מחדרה צפונה, בכביש 5 מצומת ירקון לכוון מורשה ועוד מקומות - כאשר אנו עומדים מתחתם בפקקים ומקבלים קרינה איומה. אפר הפחם מתחנת חדרה נמכר לריפוד קרקע ומשקעים ממנו מזהמים את הקרקע ומי אקוויפר החוף. בתוך הערים עמודים גדולים עם שנאים מכוערים מחסלים כל סיבה ליפות את העיר. קווי מתח גבוה עוברים לעיתים גם ליד ביניינים וממיתים אנשים. בפארק הירקון מוקם בימים אלה קו מתח גבוה עילי עם עמודים אימתניים ש "ינעים" את זמנם של הנופשים בפארק בקרינה מסוכנת ויכער את הנוף הפתוח. משכורות שם מנופחות ואת ההוצאות הם מקטינים על חשבון בריאות הציבור ונופי ארצינו. פלא שעבור הרכבת חברת חשמל מועילה להקים קו תחתי.
אתה עובד חברת חשמל במקרה?השפעת קוי המתח הגבוה לא הוכחה
וכסטודנט למדעים, אינני יכול לתאר מנגנון אפשרי להשפעה כזאת.
כן. הם מעסיקים אנשים כדי שיכתבואתה עובד חברת חשמל במקרה?
מסכים איתך, אבל...השפעת קוי המתח הגבוה לא הוכחה
וכסטודנט למדעים, אינני יכול לתאר מנגנון אפשרי להשפעה כזאת.
דברים כדורבנותמסכים איתך, אבל...
לפי דעתי יש לקבור את הקווים האלו מבחינה אסתית. לא יודע למה אבל נראה לי שבישראל רואים הרבה הרבה יותר עמודים כאלה יחסית לארצות אחרות. אולי יש גם במדינות אחרות אותה כמות אבל בגלל ששם יותר מיוער אז רואים אותם פחות, לא יודע? בכל אופן, העמודים האלה מכערים את הנוף בצורה לא נורמלית לדעתי. אני יודע שיש עכשיו מלחמה בין חברת החשמל לעריית ת"א בקשר לעמודים כאלו שחברת החשמל רוצה להקים בתוך פארק הירקון מרידינג לפ"ת. לפי דעתי האישית, עמודי החשמל הענקיים האלה ובנייה הטרומית המכוערת למחריד של שנות השישים (בערך) הם הדברים הכי מכוערים במדינה. כן, אני בטוח שכל אחד יכול לציין דברים הרבה יותר מכוערים אסתית במדינה, אבל כשמביאים בחשבון את ההיקף והכמות, אלה לפי דעתי במקום הראשון.
אפר הפחםאת כל עמודי המתח הגבוה צריך ..
את רב קווי המתח הגבוה צריך להוריד לאדמה. לאורך כביש 4 יש עמודי מפלצות מבהילים. גם בכביש 2 מחדרה צפונה, בכביש 5 מצומת ירקון לכוון מורשה ועוד מקומות - כאשר אנו עומדים מתחתם בפקקים ומקבלים קרינה איומה. אפר הפחם מתחנת חדרה נמכר לריפוד קרקע ומשקעים ממנו מזהמים את הקרקע ומי אקוויפר החוף. בתוך הערים עמודים גדולים עם שנאים מכוערים מחסלים כל סיבה ליפות את העיר. קווי מתח גבוה עוברים לעיתים גם ליד ביניינים וממיתים אנשים. בפארק הירקון מוקם בימים אלה קו מתח גבוה עילי עם עמודים אימתניים ש "ינעים" את זמנם של הנופשים בפארק בקרינה מסוכנת ויכער את הנוף הפתוח. משכורות שם מנופחות ואת ההוצאות הם מקטינים על חשבון בריאות הציבור ונופי ארצינו. פלא שעבור הרכבת חברת חשמל מועילה להקים קו תחתי.
כמו כן ניתן להשתמש בו כאדמה לשתילהאפר הפחם
הוא אחד מהמרכיבים הנדרשים לצורך הכנת אבקת המלט שאיתה מייצרים בטון, כמוכן נעשה שימוש באפר פחם גם בייצור זכוכית, ליתר דיוק, הבקבוקי זכוכית שאתה קונה בהם קוקה קולה או בירה או לא יודע מה מכילים כמות (מזערית אמנם) של אפר פחם. מדובר במרכיב בעל חשיבות מסויימת בייצור של המון חומרים שנעשה בהם שימוש יומיומי, עדיף שאפר הפחם יהיה "קבור" בתוך יציקות בטון ולא ייזרק סתם כך על הקרקע למרות שאני לא מכיר את ההשלכות הזיהומיות שיש לו על הסביבה.
נכון, גם בבלוקים והבעיה היא ש...אפר הפחם
הוא אחד מהמרכיבים הנדרשים לצורך הכנת אבקת המלט שאיתה מייצרים בטון, כמוכן נעשה שימוש באפר פחם גם בייצור זכוכית, ליתר דיוק, הבקבוקי זכוכית שאתה קונה בהם קוקה קולה או בירה או לא יודע מה מכילים כמות (מזערית אמנם) של אפר פחם. מדובר במרכיב בעל חשיבות מסויימת בייצור של המון חומרים שנעשה בהם שימוש יומיומי, עדיף שאפר הפחם יהיה "קבור" בתוך יציקות בטון ולא ייזרק סתם כך על הקרקע למרות שאני לא מכיר את ההשלכות הזיהומיות שיש לו על הסביבה.
רכבת בנתיבי איילון דרום
בימים אלו ישנן עבודות הכנה לרכבת שכוללת הקמת תעלת ניקוז סגורה שמתחילה מתעלת נחל האיילון באיזור תחנת ת"א דרום וממשיכה לכיוון צומת חולון והלאה לכיוון וולפסון. עיקר העבודות שנראות לעין עכשיו הן הרחבת הכביש מכיון צומת חולון לכיוון וולפסון, והקמת התעלה שמעליה תקום הרצועה לרכבת.ישנם אפילו שלטים באיזור שמציינים שעבודות הן לצורך פינוי רצועה לרכבת. למרות העבודות בשטח, ישנן שתי בעיות גדולות מאוד שטרם טופלו: 1- הסדרת גשר הולץ (בינתו מחדש/ הרחבה בכדי לאפשר את "הוצאת" המסילה מכיוון תחנת ההגנה לכיוון צומת חולון). 2- יש לפרק את עמודי המתח הגבוה לאורך נתיבי אילון דרום והעברתם לתעלה תת קרקעית- בעיה שמהווה פרויקט בפני עצמו שעלותו אם אני זוכר נכון-14 מילון. ברגע שיבוצעו הפרויקטים הללו, ניתן יהיה להניח את הקו ולהקים את התחנות (המכרזים לתחנת יוספטל ומשה דיין כבר פורסמו).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.