לדעתי העבודות המיקדמיות התחילו
התקציב אושר אתמול
בספר התקציב לא ראיתי פירוט של פרוייקטים של הרכבת, אבל עדיין לא סיימתי לקרוא אותו.
לדעתי העבודות המיקדמיות התחילו
אתמול הדרכתי השתלמות של מורי דרך על קו רכבת העמק מטעת האגודה (לא משרד התיירות, ההם לקחו את דודו קצין זה שלומד בעל פה את תירוש) בתחנת 4.5/חוואסה גידרו את כל השטח (יש שילוט של הרכבת) אז חוץ מהכשלתי בהדרכה אני לא רואה סיבה אחרת לגידור מאשר להתחיל להרגיל את האנשים שבמקום עומדת להיות פעילות. בתחנת כפר ברוך מישהו עבד עם ברנר וגנב את המסילה בתחנת נהריים נעלמו חלק מהמסילות שהיו באתרם בכפר יהושע מתארגנים במרץ לערב, יש חתונה (נאמר לי שהרווח על כל חתונה הוא 6000 שקלים נטו, כמו סיפרו לי שרפי יריב קיבל משימור אתרים מליון שקלים לשימור התחנה. מה שקרה בשורה התחתונה שהוא הרס חלק מהמבנים, סתם באר אחת, שיפץ שלושה מבנים, מזניח להתפוררות 6 מבנים, בסיס הג'נדאללה כבר שוכב על הרצפה) באלרואי פגשתי את נחום לוי ובנוכחות 53 מורי דרך נתתי הסבר לאנשים איך לזהות שלא מקובר בקרונות של רכבת העמק, המלצתי לנחום לוי להעביר את השלט "רכבת העמק" לבנין התחנה (הם משקיעים כעת בחשמל בתחנה) ונתתי לו טיפ: בקרית חרושת ליד האקליפטובים נמצא תמרור המתריע על התקרבות למסילת ברזל, תמרור מקורי של רכבת העמק היחיד שנשאר, שירוץ וימתקן אותו בתחנה לפני שסוחר ברזל זריר יגנוב אותו. בקשר לקרון של רכבת העמק, יש בכפר יהושע קרון אחד ושתי שילדות של קרונות רכבת העמק ושיפעל אצל מי שצריך שיקבל קרון כזה. כי הרי את רפי יריב מענין רק כסף ואילו נחום באמת עושה לשיחזור ובהתנדבות. בתחנת אל מוג'יידל מצאתי שאנשי אל-מוג'יידל לפחות חמולה אחת היא עדיין בעלת אדמות במקום וגרה במקום !!! בתחנת טרבינאת, חלק ממיתקן השאיבה התמוטט העיקר: יחי רכבת העמק החדשה