מתי יושלם שלב ב' בקו לכפר סבא

מצב
הנושא נעול.
מתי יושלם שלב ב' בקו לכפר סבא

מתי יושלם שלב ב' בקו לכפר סבא
שלב ב': הוספת מסילה רביעית בין תחנת סבידור לתחנת האוניברסיטה, הקמת תחנת קרית אריה, הוספת מסילה חדשה בקטע אוניברסיטה - סוקולוב. אורך התוואי : 23 ק"מ. ע"פ רכבת ישראל זה היה אמור להיות לפני חצי שנה יש אומדן עדכני אחר שמישהו יודע עליו?
 
ואני לא שוכח שבלוח הזמנים המקורי

מתי יושלם שלב ב' בקו לכפר סבא
שלב ב': הוספת מסילה רביעית בין תחנת סבידור לתחנת האוניברסיטה, הקמת תחנת קרית אריה, הוספת מסילה חדשה בקטע אוניברסיטה - סוקולוב. אורך התוואי : 23 ק"מ. ע"פ רכבת ישראל זה היה אמור להיות לפני חצי שנה יש אומדן עדכני אחר שמישהו יודע עליו?
ואני לא שוכח שבלוח הזמנים המקורי
זה היה אמור להסתיים ברבעון רביעי 2004
 
../images/Emo207.gifלעצמי בקשר למסילה הרביעית

מתי יושלם שלב ב' בקו לכפר סבא
שלב ב': הוספת מסילה רביעית בין תחנת סבידור לתחנת האוניברסיטה, הקמת תחנת קרית אריה, הוספת מסילה חדשה בקטע אוניברסיטה - סוקולוב. אורך התוואי : 23 ק"מ. ע"פ רכבת ישראל זה היה אמור להיות לפני חצי שנה יש אומדן עדכני אחר שמישהו יודע עליו?
לעצמי בקשר למסילה הרביעית
באיילון אז ע"פ אהוד אמיר הכתב היא אמורה להתחיל להיבנות בחודשים הקרובים. http://www.local.co.il/tel-aviv/showItem.asp?articleId=4008
 

אורי404

New member
אמור להיות ב-2007.

מתי יושלם שלב ב' בקו לכפר סבא
שלב ב': הוספת מסילה רביעית בין תחנת סבידור לתחנת האוניברסיטה, הקמת תחנת קרית אריה, הוספת מסילה חדשה בקטע אוניברסיטה - סוקולוב. אורך התוואי : 23 ק"מ. ע"פ רכבת ישראל זה היה אמור להיות לפני חצי שנה יש אומדן עדכני אחר שמישהו יודע עליו?
אמור להיות ב-2007.
על תחנת קרית אריה אני לא בטוח. כיום המסילה הכפולה פעילה עד פתח תקווה סגולה. לפני שבועיים ראיתי שמעט אחרי תחנת סגולה המסילה השניה נגמרת ואחרי מרחק קצר הונחה המסילה הנוספת עד איזור כביש גהה, אך מסילה זו לא מהודקת. מבני ברק לאוניברסיטה הונח הרב המוחלט של המסילה, למעט חוליה פה, חוליה שם. לדעתי, אילו היו ממש מעוניינים היתה מסילה כפולה לאורך כל הקו, הרי עד כמה שאני יודע אין בעיות קברים, בעיות שטח עם תושבים וכו'. על כן, התכנון הוא לקראת 2007 של הקטע הכפול ושל המסילה בין תל אביב מרכז לאוניבריטה ואולי גם תחנת קרית אריה.
 
../images/Emo51.gif נשמח לעידכונים

אמור להיות ב-2007.
על תחנת קרית אריה אני לא בטוח. כיום המסילה הכפולה פעילה עד פתח תקווה סגולה. לפני שבועיים ראיתי שמעט אחרי תחנת סגולה המסילה השניה נגמרת ואחרי מרחק קצר הונחה המסילה הנוספת עד איזור כביש גהה, אך מסילה זו לא מהודקת. מבני ברק לאוניברסיטה הונח הרב המוחלט של המסילה, למעט חוליה פה, חוליה שם. לדעתי, אילו היו ממש מעוניינים היתה מסילה כפולה לאורך כל הקו, הרי עד כמה שאני יודע אין בעיות קברים, בעיות שטח עם תושבים וכו'. על כן, התכנון הוא לקראת 2007 של הקטע הכפול ושל המסילה בין תל אביב מרכז לאוניבריטה ואולי גם תחנת קרית אריה.
נשמח לעידכונים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה