מתי התחלתם את ה-"חיטוב" הראשון?

מתי התחלתם את ה-"חיטוב" הראשון?

משקל, היקף יד, אחוז שומן. ואם אתם יכולים לציין משך החיטוב, ותוצאות (אותם 3 קריטריונים לעיל). אני רוצה לערוך סקר קצר למה אני בדילמה אם להתחיל חיטוב עכשיו (90 ק"ג, 38.5 היקף יד, 14% שומן). תודה.
 

fxr

New member
בחיים לא התחלת חיטוב ?

אתה כל החיים בעליה במסה? חיטוב זאת העבודה הקשה של באדי בילדר.
 

fxr

New member
אני נכנסתי לפני חודשיים לחיטוב ראשון רציני.

הייתי : 94 קילו, היקף יד 43.7 ס"מ. היקף טבור 89.5 ס"מ 19% היום חודשיים לאחר תחילת החיטוב : 86 קילו, 42.5, היקף טבור 84 ס"מ, 11%. יש עוד חודשיים לסיום החיטוב, מאמין שאגיע ל80 קילו על 7-8%.
 
../images/Emo12.gif וואו.. הלוואי עלי

אני כבר חודשיים והורדתי משהו כמו איזה 3.5 אחוז מסכנים
 

Rossi46 ®

New member
אתה חי בסרט רציני אם אתה חושב שהורדת

8 אחוזי שומן בחודשיים. אני בספק. איך אתה מודד את אחוזי השומן שלך ?
 

fxr

New member
משום מה ציפיתי לתגובות מהסוג הנ"ל.

אין מה לעשות, אלה הם האנשים בפיתוח הגוף. אם מישהו יותר טוב מהם, אז הם לועגים לו ויורדים עליו. קנאה... בקרוב אני אעלה תמונות של לפני ואחרי ואז תוכלו לראות בעצמכם. כשמקפידים על תזונה נכונה הכל אפשרי. ארוחה כל 3 שעות בדיוק! יש לי תפריט מדויק שאני לא מתכוון לפרסם אותו כאן, כי אני לא צריך את חוות דעתכם ה"מלומדת". האחוז שומן נמדד ע"י בחור מקצועי בעזרת קליפר. כשאוכלים קרוב ל250 גרם חלבון מלא ביממה ומתאמנים 6 פעמים בשבוע, אז לא מאבדים שריר. ו90% מהאיבוד אכן הגיע מהשומן.
 

subotaj

New member
פה הבעיה "בחור מקצועי בעזרת קליפר"

מקצועי וקליפר? רוסי, הרשה לי חד פעמי לפחח.. פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עכשיו בנימה יותר רצינית, קודם כל כל הכבוד על התוצאות, דבר שני אין דבר כזה מקצועי וקליפר במשפט אחד. יום נפלא, ואני אישית מחכה לתמונות.
 

fxr

New member
אז בוא תלמד אותנו איך מודדים אחוז שומן.

לא לכולם יש את המתקן של יאיר להב. מהן האופציות? אני תמיד אוהב ללמוד, אפילו מבורים גמורים...
 

MidNight Flame

New member
אתה שחצן נורא,

מה גורם לך להאמין שאתה יודע יותר מכולנו? לא יורדים 8% שומן בחודשיים, קצב ירידה ממוצע בקארב סייקלינג שהיא דיאטה קיצונית לצורך העניין הוא 0.5-0.75% שומן לשבוע בערך ואפילו בקצב קבוע של 0.75% בשבוע (מה שלא קורה בחיים) בחודשיים היית יורד רק 6% שומן ולא יותר מזה.
 

fxr

New member
שחצן נורא? מאיפה הסקת את המסקנה הזאת?

נסכם רק ביום טוב לכולם.
 

Knb the Bled II

New member
שחצנים לא יכולים לכתוב...

בצורה מסודרת / רשמית כל כך. לוודאי, fxr בטוח בעצמו. ובין אם אתה טועה או צודק בגישתך, הגוף שלך מרשים גם את אלו שלא מקבלים את השיטה שלך. גם אותי זה הרשים! רק... אוך. הקעקועים. תמיד צורם לי על זה. P=
 

Testex

New member
../images/Emo2.gif וואו, אם זה באמת אתה,

הראת להם מאיפה משתין הדג.
 

fxr

New member
זה באמת אני.

תשאלו את משה שהגיב למעלה. הוא מכיר אותי קצת יותר. אמנם מהפורומים, אבל ראה כמה תמונות. יש לי כוונה להתחרות במר ישראל בעוד שנה ושלושה חודשים כמעט.
 

R-o-i

New member
זה לא אתה שהשתתפת בחול באיזה גרירת משאית ?

אתה גם רוכב על איזה הארלי לא ? כתבת פה מזמן...
 
למעלה