מתי הסבב הבא של גיבושים לצוללות?

DeADrINEep

New member
שאלה

ומה יקרה לאלו שיפלו מחובלים (גיבוש\מיונים)שיערכו באוג? ממי יש גיבושים במאי, גיבושי הצוללות השנה היו במרץ- אפריל למיטב ידיעתי.
 

שחריזדה

New member
אין טעם להתווכח....

יש גיבוש חובלים ב-3.5 כנל לגבי צוללות ושלדג (שלדג רק נדמה לי, חובלים וצוללות - 100000000%)
 
למעלה