מתי הסבב הבא של גיבושים לצוללות? ??
D DeADrINEep New member 27/4/04 #4 שאלה ומה יקרה לאלו שיפלו מחובלים (גיבוש\מיונים)שיערכו באוג? ממי יש גיבושים במאי, גיבושי הצוללות השנה היו במרץ- אפריל למיטב ידיעתי.
שאלה ומה יקרה לאלו שיפלו מחובלים (גיבוש\מיונים)שיערכו באוג? ממי יש גיבושים במאי, גיבושי הצוללות השנה היו במרץ- אפריל למיטב ידיעתי.
ש שחריזדה New member 27/4/04 #5 אין טעם להתווכח.... יש גיבוש חובלים ב-3.5 כנל לגבי צוללות ושלדג (שלדג רק נדמה לי, חובלים וצוללות - 100000000%)
אין טעם להתווכח.... יש גיבוש חובלים ב-3.5 כנל לגבי צוללות ושלדג (שלדג רק נדמה לי, חובלים וצוללות - 100000000%)