מתי הנוער יעשה צעד קדימה בעיר?

yossi018

New member
מתי הנוער יעשה צעד קדימה בעיר?

צעד אחד כבר עשינו לא, הנוער בחר את מאיר בלעיש לעירייה, קיבלנו את מאיר בסופו של דבר כסגן ראש העיר. בלעיש גם קיבל את תיק הנוער ו... כלום!!! האם הנוער מתקדם? האם יש לנו מה לעשות בעיר היום? האם יש תוכניות (כן) שיוצאות לפועל (לא). מאיר אמור לדחוף את הנוער (כלומר אותנו) קדימה, לא? אז למה לא קורה כלום, למה אנחנו לא עושים צעדים כדי שהמבוגרים ישימו עלינו? למה כל תנועות הנוער בעיר לא משפיעות? למה ילדים מעדיפים לשבת מול המחשב ולא לצאת מהבית לקן, סניף מעו"ז או שבט? זה סתם מעצבן, הייתי בטוח שסוף סוף יהיה מעניין בעיר העיתונים יהיו מלאים הנוע"ל עשה ככה בעיר, הצופים תרמו לשם ובית"ר עשתה הפגנה גדולה... אבל... כלום! אז לכל אלו שקשורים לתנועות הנוער - אתם אמורים להיות החלוצים במהפך בעיר, שנחייה במקום שכיף לנו לחיות... תחשבו על זה...
 
../images/Emo141.gif עם כל הכבוד

תסתכל על הנוער של בית שמש. הרבה פה עבריינים וערסים. הדבר האחרון שמעניין אותם זה הנוע"ל או הצופים או מה שזה לא יהיה... למה אתה חושב שיהיה לנוער איכפת מזה? אתה צודק איכפת לכולם לשבת מול המחשב ולהיות על האייסיקיו וכאלה דברים. ואנחנו כתנועות נוער מנסים לשנות באמת שמנסים... אבל מה כבר אפשר לעשות?
 

MS6

New member
תתפלאי איזה כוח יש לתנועות נוער...

כשהייתי בתיכון שמעתי גם הרבה אנשים שאומרים "למה מה זה בית"ר, למי יש חשק לתנועות נוער עכשיו?" ואחרי כמה שנים הם היו הראשונים לבוא לפעולות ולארגן דברים... נראה לי יש לך ניסיון רע או סתם החלטת שתנועות נוער זה שטות אבל תנועות נוער הם אלה המצמיחות נוער איכותי וחוץ מזה יש אחלה דברים בתנועות כמו טיולים ומסיבות...
 

L i r a n 5

New member
נוער איכותי?

הגדר בבקשה מה זה נוער איכותי. אני מבטיח לך שיש עוד המון נוער איכותי כפי שאתה אומר גם מחוץ לתנועות הללו. אני לא חושב שכל אחד שהוא בתנועה יכול לתפוס מעצמו ולזמר "אני נוער איכותי".
 

MS6

New member
ברור..

אבל התנועות מייצרות נוער איכותי... גם נוער שהיה מקולקל בהתחלה.. כל התנועות הציוניות הן מחנכות, ואדם שהוא מחונך ויש לו דרך והוא יודע שכשהוא קם בבוקר הוא יכול להגיד 'אני תורם, אני עושה משהו חשוב, אני מקדם עניין מסויים' זאת הרגשה נפלאה.
 

L i r a n 5

New member
התנועות מתלהבות יותר מדי

אני לא רואה הבדל בינך לבין נער שמשחק כדורגל בהפועל טיזינבי - ככה הוא מקדם את תרבות הספורט בישראל. או מישהו שחורש כל היום שמקדם את ההשכלה בישראל.
 

MS6

New member
אז אתה צריך לראות מעבר..

קודם כל סתם כדרך אגב אני כבר לא נוער (למרות שבכיף הייתי חוזר אם הטבע היה מרשה לי) דבר שני המטרה שלנו היא קודם כל: לתת לנו להרגיש טוב עם עצמנו. גם אם תקים לעצמך איזה חוג לאוהבי קרמיקה (אנאערף זרקתי נושא בכוונה לא קשור) עצם זה שאתה משקיע בו ועובד בשבילו ורואה אח"כ תוצאות, שזה נניח עשרות או מאות חברים בחוג של אוהבי הקרמיקה- זה סיפוק עצום וזה גם הוכחה לעצמך שאתה יכול לקדם דברים. אני רציתי למשל לראות בית שמש אחרת, רציתי לראות בית שמש לא של שישי בערב של כמה אהבלים שעושים פאלבות על ילדות עם טעם רע בבגדים ושיער בכיכרות בעיר, רציתי לראות נוער שפתוח לאחרים, שיכול להנהיג, להוביל, להאמין באיזשהו רעיון, לבנות איזושהי צורה של חיים (במקרה זה במסגרת תנועת נוער) משותפים יחד עם עוד אנשים ולהגיע יחד להשגים. במקרה שלי בבית"ר זה קרה כשהמעו"ז שלנו זכה בגביע המעו"ז המצטיין של השנה.. הוכיח לי ולאחרים שהצלחנו בחינוך שלנו ובמטרה שרצינו לקדם.
 

MS6

New member
יוסי רק משהו אחד...

אני לא נשמה שלך?? למה רק סימה?? לא פייר!
 

f e v e r

New member
אני לא מסכים איתך

דבר ראשון מאיר אכן מריץ קדימה פרוייקטים שהוא יכול ורק שתדע שלהיות סגן ראש העיר זה בודה קשה. דבר שני ידוע שכל פרוייקט הוא תהליך..
 

Dark faith

New member
בלעיש?

איש מאוד מאוד חכם ומתוכנן, ידע במשך שנים לטפח את הנוער הצעיר- וככה לגרוף לצידו את הבוחרים העתידיים שלו. רק חבל שהנוער קנה את זה. וגם היום, כסגנו של ראש העיר, שהגיעה סוף השנה- היה עסוק בהעלאת מופע הסיום של ברנקו וייס א', כסגן ראש העיר לבמאי הצגות, המסלול קצת שונה לא? ובקשר לנוער? פנה לנוער שבחר בבלעיש. מעניין איפה הוא נמצא עכשיו...בצמתים מפגין למען זכויות האדם? מפגין באלגנטיות כמו בזמן הבחירות?
 

Dark faith

New member
עבודה קשה?

מעניין איך הוא מוצא זמן להעלות מופע סיום של תיכון.....ובנוסף מסיבה במסעדה...לא כי במאת, אותי זה מאוד מעניין.
 

f e v e r

New member
רותם רותם רותם....

ואני חשבתי שהתאהבתי בבחורה חכמה... תגידי מה נסגר עם הראש שלך מתוקתי? את יודעת שאני חולה עליך אבל את לא יכולה להרשות לעצמך סתם ככה לדבר על אנשים מאיפה את יודעת כמה דברים יש למאיר על הראש???? למה סתם ככה לדבר? אה דרך אגב כתבתי עליך שיר ... אני חושב שאני אשלח לך אותו פה מתישהוא... חולה עליך ותר ממה שנדמה לך שאפשר... עדיין...
 
למעלה