מתי הימין יתחיל להבין.......?

זה היופי אצל שרון

הוא רק עם פלסטר , אבל תבדוק כמה חיילים מצרים הוא השאיר במצב שכבר לא יצטרכו יותר פלסטר לעולם.....
 
אם לא שרון ביו"כ

מכל מדינת ישראל היתה נשארת רק גוויה ומה שלא הצליחו הערבים לעשות ב73´ ניסה רבין לעזור להם לעשות ב93´ ולכן עדיין לא התייאשתי משרון...
 

אבו-דני

New member
עלוב אלוני או כובש או האל יודע שמך

מדוע אתה מוחק? כי אתה פוחד מן האמת? בן בליעל !!!!! פשיסט מסוגך שנושא את שם השמאל לשווא יכול להטיל את מימיו במים עכורים של השמאל יען כי הדמוקרטיה סובלת הכל (או כמעט הכל) אני לא מאמין שיש לך דלק זולת דלק השנאה.. הנכות שלך אם קיימת היא נמצאת רק במוחך.. לו הייתי ילדך הייתי מתבייש באבהותך.. על שום כל השנאה ועל שום גזענותך.. אני אמשיך להוקיע אותך ושכמותך.. בכל פורום של דורשי שלום ואחווה.. נ.ב. אני מעולם לא ייחלתי למותו של איש ברם נוכחותך בעולמנו משולה לנוכחות זבוב הים התיכון שפוגע בכרם שלי העברתך מעולמנו הנה התקווה של שונאי הגזענות ,הנאורות בעצם של כולנו..
 
בניגוד לאפס שהתמוטט ערב 6 הימים

לשרון יש קבלות: בפעולות התגמול ביחידת ה101 וחיסול הטרור והפידאיון בחציית התעלה והצלת ישראל במלחמת יוה"כ בחיסול תשתית הטרור בלבנון והעפת ערפאת ומחבליו עד טוניס בהקמת היישובים הנפלאים ביש"ע ויישוב למעלה מ200000 יהודים בהם ולמעלה מ200000 יהודים בשכונות החדשות של ירושלים. את זה לא תוכלו לקחת ממנו. ולכן אני למרות האכזבה הזמנית עדיין לא התייאשתי.
 
שכותבים "קשקוש" כדאי קצת לבסס

את הדחיה , או שאני אמור להתעלף מעוצמת הפסקנות של דמות סמכותית שכמוך ולומר אמן?
 

resh0

New member
עוד לא הבנת? חבל על זמנך.

מדובר באחד הזקוק לסיוע מקצועי בתחום הפסיכולוגי/פסיכיאטרי ואינני יודע אם יש לך הכשרה בתחום. עצתי היא שתנהג כמו שרוב המשתתפים כבר נוהגים: התעלם מזה.
 
למעלה