עלוב אלוני או כובש או האל יודע שמך
מדוע אתה מוחק? כי אתה פוחד מן האמת? בן בליעל !!!!! פשיסט מסוגך שנושא את שם השמאל לשווא יכול להטיל את מימיו במים עכורים של השמאל יען כי הדמוקרטיה סובלת הכל (או כמעט הכל) אני לא מאמין שיש לך דלק זולת דלק השנאה.. הנכות שלך אם קיימת היא נמצאת רק במוחך.. לו הייתי ילדך הייתי מתבייש באבהותך.. על שום כל השנאה ועל שום גזענותך.. אני אמשיך להוקיע אותך ושכמותך.. בכל פורום של דורשי שלום ואחווה.. נ.ב. אני מעולם לא ייחלתי למותו של איש ברם נוכחותך בעולמנו משולה לנוכחות זבוב הים התיכון שפוגע בכרם שלי העברתך מעולמנו הנה התקווה של שונאי הגזענות ,הנאורות בעצם של כולנו..