מתי בדיוק החוצנים הגיעו לכאן?

מגיב-

אתה הרי כ"כ פגיע ורגיש... אני ציינתי כאן הרבה שמות של מדענים ומחקרים, אבל בדר"כ כאלו שלא מחמיאים לחוצנים. יש לך זיכרון מאוד סלקטיבי. אני מאוד הקפדתי שלא לציין שום דבר מהכתובים. אתה פשוט קופץ כמו קפיץ כל הזמן, ודוחף את ההערות הציניות שלך בלי לתרום שום "ידע". פשוט אין לך שום ידע ונוח לך עם זה כנראה. מרגע שנאמר לי לא לדבר על דת ועל אמונה- הקפדתי על כך. השרשור הזה לא היה אמור להתקלקל- אלא שזה אתה שקלקלת אותו, עשית זאת בזדון. ואתה עושה את זה בכל פעם מחדש. זה אתה שמתבזה כל הזמן. לא אני. המניעים שלי- לא עניינך. האמונות שלי- למה אתה כ"כ מתעניין? הרי כבר ציינתי הכל במפורש. החרדות הנפשיים שלי- לא אמורים לעניין אותך. ואם כבר אתה מרגל אחריי- שמור את זה לעצמך. חוצפה כזאת... עושה לי אאוטינג. וחגית ל- שמתי לב קודם ששאלת את המאמין במה בדיוק הוא מאמין. לא עניתי שם מתוך התקווה שהשרשור ישתתק, אבל הוא עוד נמשך. מכל מקום, "המאמין" ציין כאן יותר מפעם אחת שהחוצנים האלה שאנו רואים, הם אלוהינו האמתיים שבראו אותנו. וכל היתר, ובכלל זה אלוהי ישראל, הוא כביכול עוד חוצן, אחד מני רבים. אבל דיבורים מסוג כזה, משום מה, לא נחשבים להטפה דתית.
 

חגיתל

New member
שוקו, להבנתי לטעון שהחוצנים בראו אותנו אין בז

בזה שום דבר דתי.
 

hamamin

New member
כמו שמאיר אמר לפני--צא מהקופסא

ומהחשאיות אחרת אתה בגדר מטיף בשער ולא יופולוג. רמזתי לך היטב על הנושא ומאיר חיזק אותו. לכן הוויכוח איתך הוא תאולוגי [החוצנים הם האלילים]ולא יופולוגי וזה לא מתאים לכאן [אני דווקא אוהב תאולוגיה ופילוסופיה] מפאת כבוד הפורום וכבודך [כבר החמאתי לך מספיק] אני מחכה לצעד אמיץ שלך, כדי שתקבל את כל אשפת החצים הראויים [מטפורה כמובן] לך. הגאומטריה הקדושה הוא מושג פילוסופי ואומץ על ידי כתות הרוייזן קרויץ,הבונים החופשיים,האילומנטי, הקבלה היהודית והגנוסטית ועוד עשרות מועדוני משועממים, מאז פיתגורס שאולי יצרה במאה השלישית לפני הספירה . אם תכנס לתורת הכאוס המדעית המודרנית תבין שהיקום נוהג לפי הרמוניות גאומטריות מאז המפץ [ים] הגדול. עלי הצמח מתגשמים לפי טור פיבוניצ'י ,הכומר המלומד. וכוכבי הלכת נעים בהרמוניה שמימית מקסימה, אין הדעת יכולה לסקור את פלא היקום וניפלאותיו ולא בפורום הזה בטח. מצריים הקדומה עד היום היא פלא אינטלקטואלי ורוחני כמו גם התרבויות באמריקה הדרומית והמזרח הרחוק. ולקצת תאולוגיה בסוף--- כל הישויות ----,אלים, אלילים ,אלוהים,מלאכים אינם ה"בונה -החופשי- האחד"---המקור. כולנו השתקפות\התממשות של הבט מסויים שלו. [אין לי קשר לשום כת כולל הבונים החופשיים] הכל האגדות על ושל חוצנים (מושג כולל לישויות תבוניות ברב מימדיות העולם\יקום [ים] ) הם נקראים חוצנים כי מקורם לא מפה כמונו למעשה שמקורנו בהבט מסוים חוצני ו"אלוהי" בהבט מסויים אחר, אבל מפאת הולדתנו פה, אנחנו לכאורה ארציים. כשהמדע יוכיח לעצמו את קיום הנשמה הוא יבין גם את המקור לכל ----יותר בפירוט. גם אתה עשוי להתפתח ,לכיוון, בהצלחה.
 

hamamin

New member
באהבת החיים.

כשנרשמתי לתפוז לראשונה ,חיפשתי ניק מתאים עלה לי הצמד מילים--- "אשרי המאמין" שהמאמין מתאים קצת לאמנון שמי הממשי יותר. זה גם הבט של שמי מכיוון מסויים. מה שנקרא היום גילוי נאות. כל טוב.
 

SPACE BROS

New member
אני נעזר בתותח

אני לא מומחה בנסיעה בזמן הרעיון שהעליתי שאבתי מהקטע הבא מתוך: Hypotheses About the Origin of UFOs H. Beck and Iliobrand von Ludwiger עליו המלצתי לקריאה מספר פעמים בפורום. 10. Time Travel ..................... ...................... One of the main arguments against travel into the past is its violation of causality. If a person travels back in time and shoots his own grandfather before the latter has had any children, he could not have been born and hence could not have traveled back to kill his grandfather. But if his grandfather was not shot, then his grandson was born and could shoot him, etc. etc. Clearly, this causal loop never ends. Nevertheless, Deutsch (1991) has shown that general relativity permits time travel avoiding this paradox: As soon as the past is modified by, say, shooting a person, a new universe branches off. The old one continues to exist unchanged, while the new one contains the modification and unfolds accordingly. The traveler who caused the modification is confined to the new universe and will never be able to return to the exact future from which he came. This theoretical solution does not violate causality, but no one knows if nature allows multiple universes to exist. 12 If UFO occupants really wanted to prevent altering their own world as a result of changing ours, then it is much too late already. The fact that thousands of articles and tens of thousands of book copies have been printed about the topic, the existence of large UFO societies in many parts of the world, UFO crashes and their possible recovery, and abductions that have traumatized an unknown but large number of abductees have already affected our generation and will continue to do so in many generations to follow. On the other hand, all over the world witnesses who have had sightings of special interest, or who have taken pictures and movies or are in possession of metal fragments have been visited immediately afterwards by strangely dressed men, usually wearing black. Although no one knew of the event except the witnesses themselves, the "men in black" threatened them and insisted on the evidence being handed over to them. In every case they demanded that the witnesses talk to no one about their sightings. Thoroughly investigated cases have been reported in 1958 from EI Salvador (Vallee 1969 p. 273), in 1965 from Texas (Lorenzen 1969), and in 1966 from Mexico (Clark 1979). Nevertheless, these attempts at suppressing information, some of which have not even been successful, since otherwise we would not know about them, are not even remotely sufficient to eliminate the impressions left since 1947 in the minds of hundreds of millions of individuals as a result of UFO appearances. The fact that UFO crews avoid contact with us may be due to their desire to prevent a cultural shock resulting from a clash between their own advanced culture and ours, as has happened repeatedly on earth.
 
"פרדוקס הסבא" כמו בסרט בחזרה לעתיד

לא יודע... כנראה שביקום המקביל והאחר, החוצנים תיקנו לעצמם את כל הטעון תיקון. מכל מקום- *ביקום שלנו* הם פחות ממושלמים. כי לפחות פעם אחת הם התרסקו. ביקום אחר... שיעשו מה בראש שלהם. בכל אופן- אם הם אכן מלווים אותנו כבר אלפי שנים, זה מעט מפתיע שאין שום תיעוד על התרסקות קודמת של החוצנים, בתקופות קודמות. התרסקות רוזוול היא חד פעמית. למה? אם החוצנים עלולים להתרסק- לא יתכן שמדובר באירוע חד פעמי. אם הם לא יכולים להתרסק- אז אן מנוס מן המסקנה שמדובר בתכסיס הטעייה מכוון ומבוים. אזכירך שאם חל כשל כלשהו שמקורו בטכנולוגיה אנושית, אז, ב 6 ליולי 1947, - הכשל ההוא היה חייב לחזור על עצמו עד אינסוף פעמים. מאז היו חייבות ליפול עוד מאות של צלחות מעופפות. וזה לא קרה. לכן שוב- אין מנוס מהחשד הכבד שהתרסקות רוזוול, היא מכוונת בידי החוצנים. המיקום- קשור לנומרולוגיה שלהם ולא לשום טעם אחר.
 
../images/Emo31.gif לזה אני כבר לא מסכים

אין בדברים שלי שום תעמולה. יש רק רצון ללבן את האמת, והאמת היא תמיד צורמת. הקשר הוא פגיעה באמונה האלילית של חלק מהאנשים כאן. זאת האמת לאמיתה. זה מה שעומד מאחורי הגישה המחורבנת של חלק מהאנשים כאן. רדידות, ואלילות. יאללה, תעשו חיים.
 

IndigonFlash

New member
זה רק ביטוי

אתה לא באמת מפיץ תעמולה, אבל רובו המוחלט של האמירות שלך מפיצות ריח של פסאודו מדע. אתה לא הראשון. היו פה הרבה אנשים בעבר שניסו להסביר תופעות באמצעות פסאודו-מדע. לדעתי? זה מגוחך וגורם לתחום לראות כספר מדע בדיוני זול.
 

levincor

New member
יש עוד מקרים ידועים - טנגוסקה סיביר 1908

אולי היה עב"מ ? לא ברור ולא ידוע ,ריחוק ותקשורת פרימיטיבית. גם רוזוול עלה לכותרות רק אחרי 20 שנה במאמר אקראי. יתכן שבעבר היו עוד מקרים רק שמפאת ריחוק או אוכלוסיה קטנה ולא מפותחת הענין פשוט נמחק ונשכח. עזוב, רוב הקביעות שלו לא רציניות. לא מדויקות. לא מוכחות.והעיקר מתעלמות מהרבה דברים אחרים ידועים..כמו שהזכרת עכשיו.
 

SPACE BROS

New member
סימוכין

Parker, B. 1991: Cosmic Time Travel: A Scientific Odyssey, Plenum Press, New York מופיע ברשימת הסיפרות במסמך: Hypotheses About the Origin of UFOs H. Beck and Iliobrand von Ludwiger
 
יש עדויות...

... להימצאותם של תושבי פלנטות אחרות (חוצנים) על כדור הארץ מלפני אלפי שנים, עוד מהתרבות השומרית ויתכן שגם מתרבויות קדומות יותר. אמנם, עדויות אלו תועדו בצורה שיכולה להיכלל בהגדרה של פולקלור, בין אם הן נעשו בצורה כתובה, מצויירת או מפוסלת, אבל לדעתי, הן ראויות להתייחסות רצינית ביותר. באחד הפרקים בסדרה "Ancient Aliens" מסופר על שבט עתיק באפריקה, אשר במשך אלפי שנים שומר על מסורת של קשר עם מבקרים מכוכב תאום של סיריוס (Sirius A, והכוכב התאום הוא ננס לבן שנקרא Sirius B), אשר רק בשנים האחרונות התגלה ע"י אסטרונומים והדרך היחידה שבה ניתן היה לדעת על קיומו אז, היתה מפי מבקרים שהגיעו משם. מדובר ביצורים שחיים במים ואשר למענם חפרו חברי השבט תעלות מן הים, כדי שיוכלו להיכנס אל הכפר וללמד אותם דברים. בעיני, זו העדות הכי מוצקה ומשכנעת לכך שכבר מזמן מבקרים פה נציגי ציוויליזציות שונות. מעבר לכך, קיימת טענה שחלק מהציוויליזציות שמתקיימות על פלנטות אחרות הן ההורים הגנטיים של הגזע האנושי הארצי שקיים פה היום. משמעות הדבר היא שהם הגיעו לכאן עוד הרבה לפני שהונהג כאן איזשהו תעוד היסטורי, בתקופה שבה החלו להתפתח פה כמה גזעים אנושיים, כלומר לפני מיליוני שנים. הגזע האנושי שמוכר לנו היום הוא תוצר של שילוב גנטי בין אחד הגזעים הילידים לבין כמה גזעים חוצנים. זה טרם הוכח מדעית, אולם אני באופן אישי מקבלת את הטענה הזו. סביר מאוד להניח שמבקרים אלה כבר יודעים הרבה יותר מאיתנו על כל הקשור לנושא הזמן-מרחב, די ברור שהם משתמשים בטכנולוגיות שעדיין לא מוכרות לנו.
 

levincor

New member
תמציתי וקולע. מה שמאשש תיאוריה על העברים

והבריאה המתוארת בספר בראשית שאנו הננו תוצרים של השבחת גזע שבוצעה באותה תקופה למטרות מסוימות. יתכן שזאת היתה השבחה עם כיוון רוחני יותר לצורך הרחבת מודעות עתידית. אח"כ בתנך כבר מסופר על השבחות. ראה סיפור יצחק אבינו. ובעקיפין יוסף , שמשון הגיבור ועוד. כולם נולדו כתוצאה מ"התערבות" מלמעלה כדי להביא להולדת הצאצא המשודרג. נראה שלחוצנים יש אג'נדה וכוונה מסוימת מאד תוך פיקוח צמוד ויישור קו . מה היתה מטרתם ולמה נעלמו ,זאת השאלה הגדולה.
 
זו עדיין השאלה הגדולה

למיטב הבנתי, יש מטרות שונות לגורמים שונים, כך שתלוי את מי שואלים ואם הם מוכנים לענות על זה. כפי שהדברים נראים כעת, הם לא ממש נעלמו. כנראה שנעשו מספר התערבויות גנטיות במהלך מיליוני השנים האחרונות, אבל עכשיו נוצר מצב שבו אם תהיה התערבות גנטית, זה יתפרסם בכל העולם תוך מספר שעות או מספר ימים לכל היותר, ואת זה כנראה שהם לא רוצים. יתכן גם שהם לא מוצאים צורך להתערב גנטית בתקופה הנוכחית, או שנאסר עליהם. מעבר לזה, עדיין נשמעות פה ושם עדויות על חטיפות, חלקן כוללות הריונות לא רצויים. כך שיתכן שבכל-זאת מתבצעים ע"י קבוצות מסויימות ניסויים בתחום הגנטיקה, למרות שזה לחלוטין לא אתי.
 
בשמחה ../images/Emo13.gif

מדובר בפרק שנקרא "The Visitors" מתוך הסדרה "Ancient Aliens". מצאתי ב- YouTube את הקטעים שבהם מדובר על שבט הדוגון שבמאלי, בצפון-מערב אפריקה: חלק 3 (החל מהאמצע) וחלק 4 (בהתחלה). הידע שנשמר במיתולוגיה של שבט הדוגון קשור, ככל הנראה, למיתולוגיה ולהיסטוריה המצרית העתיקה. כפי שאפשר להבין, המבקרים שהגיעו מפלנטות אחרות נתפסו כאלים.
 
למעלה